Veiligheid dames prive ontvangst.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.615
30/06/21
4.016
37
Ik vraag me zo wel eens af of de dames die prive doen zich wel altijd veilig voelen.
De meeste werken vaak samen met een vriendin in hetzelfde appartement, of een paar deuren verder.. maar hoeveel backup kan je daarvan verwachten als er iets mis gaat. Ik heb ook nooit echt gemerkt dat er een vriend of pooier in de buurt is. Eigenlijk heb ik best respect voor de meiden dat ze al die vreemde mannen zomaar binnen laten.. je weet toch maar nooit.
 
Dames die alleen zijn bij ontvangst hebben het liefst vaste klanten, en dan nog maken ze rare dingen mee hebben ze mij wel eens verteld. Daarom willen ze vaak van te voren afrekenen omdat er figuren zijn die hem zonder te betalen smeren. Een dame vertelde dat een klant haar jurk had gestolen. Onder ons zitten genoeg rare gasten.
 
Dames die alleen zijn bij ontvangst hebben het liefst vaste klanten, en dan nog maken ze rare dingen mee hebben ze mij wel eens verteld. Daarom willen ze vaak van te voren afrekenen omdat er figuren zijn die hem zonder te betalen smeren. Een dame vertelde dat een klant haar jurk had gestolen. Onder ons zitten genoeg rare gasten.
Hangt bij mij in de kast.
 
Ik ben een controlfreak and I love it!

Dus als jij bij mij thuis iets wilt stelen, dan moet je het letterlijk in je kont steken.. 😅

Want bij mij moet je je eerst helemaal uitkleden voordat je bijvoorbeeld naar het badkamer wilt.

Ik ben mijn jurk nog nooit kwijtgeraakt, maar ooit kon ik geen tandenborstel vinden.. 🤭

Ps. Als ik eerder had geweten dat hij zoveel om deze borstel gaf, zou ik hem gewoon geven.. 😂
 
de meeste dames kunnen zich wel redden hoor..
ik kom/kwam hier in de regio bij wat Roemeense dames van begin 20 ,zijn inmiddels weg..dus die lol is over
die waren van 1 en hetzelfde 'uitzendbureau'..zaten wisselend met zijn 2 of 3en in een huis..en die huizen wisselden ook nog al eens
je krijgt op een gegeven moment een band met ze ,dus vroeg ik dat een keer..hoe dat zat met security
heel simpel..
als 1 van de dames een klant had ,zat de ander beneden met een soort uit de kluiten gewassen Stafford..en die heb ik ook gezien..dame die ik eerder had gehad zat beneden in een hoodie achter haar laptop..FiFi lag er naast..
behalve als het 2 vaste betrouwbare klanten waren die kwamen lieten ze de hond alleen..
dan hadden ze op elke kamer gewoon een tazer liggen..ik ben ooit 1x getazerd door de politie..Nou..dan heb je de rest van de dag nergens ambitie meer voor..
kan zo'n meisje maar 50 kilo zijn en jij bijvoorbeeld net als ik dik 90..jij gaat gewoon plat..meteen..pepperspray net zo..
stel je pakt haar geld of iets dergelijks af en wilt door het trapgat naar beneden?..terwijl Anais nog op bed ligt..dan laat Jasmin bijvoorbeeld FiFi los..die kom je dan waarschijnlijk ergens in het trapgat of gang tegen..ready to go to town on you..
dikwijls zitten er ook nog wel eens 1 of meerdere gasten in huis..die je niet hoort of ziet..dat kan ook..zal de eerste keer niet zijn dat er maat 45 in de gang staat bij de voordeur..
ook ooit een keer gehad dat bij een Braziliaanse dame die ontving in een flat ,er een neger op balkon stond...het type dat vroeger op galleischepen voer
die kon zo de straat overzien en horen wat er in de slaapkamer gebeurde..
verder geen last van gehad..maar dat had een leuke afterparty kunnen zijn als je andere bedoelingen hebt
er is altijd wel iets of iemand aanwezig waar gebruik van gemaakt kan worden als het ongezellig word..zit daar maar niet over in verder..
 
Ik vraag me zo wel eens af of de dames die prive doen zich wel altijd veilig voelen.
De meeste werken vaak samen met een vriendin in hetzelfde appartement, of een paar deuren verder.. maar hoeveel backup kan je daarvan verwachten als er iets mis gaat. Ik heb ook nooit echt gemerkt dat er een vriend of pooier in de buurt is. Eigenlijk heb ik best respect voor de meiden dat ze al die vreemde mannen zomaar binnen laten.. je weet toch maar nooit.

Of wanneer een dame op het laatste moment besluiten toch een klant te weigeren. (wat misschien niet netjes is, maar wél haar goed recht) En deze klant dagen lang de politie blijft bellen tot dat de dame uit haar appartement word gezet. Zou die dame zich ooit nog veilig voelen na het weigeren van klanten in de toekomst?
 
Of wanneer een dame op het laatste moment besluiten toch een klant te weigeren. (wat misschien niet netjes is, maar wél haar goed recht) En deze klant dagen lang de politie blijft bellen tot dat de dame uit haar appartement word gezet. Zou die dame zich ooit nog veilig voelen na het weigeren van klanten in de toekomst?
Dat zijn risico's die je van te voren in kunt calculeren. Als je iets niet legaal doet kunnen er consequenties volgen.

NB: ik lees wat andere postings van je en begrijp dat je daar naar verwijst. Als al je activiteiten legaal zijn zou je (bij voorbaat al) contact moeten leggen met een wijkagent zodat die op de hoogte is van je activiteiten. En als het dan een keer nodig is heb je een goede ingang om je probleem te melden, het feit dat hij jou en je activiteiten al kent geeft je een voorsprong.
 
Laatst bewerkt:
Of wanneer een dame op het laatste moment besluiten toch een klant te weigeren. (wat misschien niet netjes is, maar wél haar goed recht) En deze klant dagen lang de politie blijft bellen tot dat de dame uit haar appartement word gezet. Zou die dame zich ooit nog veilig voelen na het weigeren van klanten in de toekomst?
@Merel Ik begrijp ook waar je naar verwijst, en dat is inderdaad het risico van het vak.. Als je klanten naar je locatie laat komen, en dan vervolgens niet meer reageert of de klant blokkeert kun je verwachten dat de klant uit z'n humeur raakt.. Wie kaatst kan de bal verwachten.
En de planner/pooier waar ik naar verwees doet dit op dagelijkse basis en bij vele klanten lees ik op deze en andere sites..
heb ik dus geen medelijden mee.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan