ik neem enkel de sleutel van mijn bus mee..en de fuck phone..is een oude Samsung die ik eigenlijk enkel voor mijn avonturen gebruik vantevoren deed ik alles met mijn 24/7 toestel..
maar dan loopt het spul nogal snel vol..
en de kans dat je in de gauwte naar de verkeerde Maria iets stuurt ook natuurlijk..
verder nog nooit wat meegemaakt..ze zien aan mijn houding en uiterlijk ook wel dat ik niet al te verlegen of bang aangelegd ben..
ook kom ik altijd op adressen in de buurt..ik rijd niet helemaal naar Eindhoven ofzo..dus ik ken wijken en straten bijvoorbeeld wel..
heb veel in Breda gewerkt vroeger etc
zit er op een adres een kaalgeschoren dikkop uit Roemenië in zijn auto voor de deur te roken ,dan groet ik hem indien mogelijk in het Roemeens ,of laat ik hem wel blijken dat IK ,HEM in de gaten heb..
maar nogmaals nooit iets meegemaakt..mochten ze echt na een bezoekje me op staan te wachten met 4 man..
dan ben ik natuurlijk nergens meer..
maar dan gaan er altijd wel 1 of 2 mee..wat er ook gebeurt..
en anders kom ik nog wel een keer terug..
maar ik neem nooit iets mee ,behalve mijn eigen gun met vol magazijn..
mijn bus ligt sowieso vanalles waar je iemand flink 'auw' mee kan doen..maar laten we daar maar niet vanuit gaan..
je kunt iemand ook flink bijwerken met een lange Maglite bijvoorbeeld..of sockettang..lang waterpas..etc etc