Veiligheidsmaatregelen bij privéontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij een privéhuis dacht ik wel eens "wat een shady figuur", die bleek daar dus te werken. Bij thuisontvangst nooit iets geks meegemaakt. Wel eens een gekke meid, maar niets mbt persoonlijke veiligheid. Wanneer ik een paar straten verderop parkeer ligt dat gewoon aan de lokale parkeerproblematiek.

Ik heb verder een sterke voorkeur voor ex CTE Dames. Die zijn 200% betrouwbaar.
Die dames zijn toch inmiddels de pensioensgerechtigde leeftijd wel voorbij?

Nou, zo spannend als hier beschreven heb ik het nog niet meegemaakt. Ik ga zelf altijd ongewapend op bezoek. Ik neem m'n telefoon mee en hopelijk vergeet ik ook m'n sleutels niet.
Nooit last gehad.

Hele expedities die thuisontvangst🤣
Sommige maken er echt een ik noem het vossenjacht van. Heel filmpje met looproute heb ik wel eens gehad. Ook een keer allemaal flats, moest ik eerst op een bepaald punt gaan staan, daarna naar de flat, toen het huisnummer. Lift, galerij, gaat er een deur open zonder dat er iemand bij staat en binnen één donker hol. De tering ik dacht echt waar ben ik mee bezig. Adrenaline gierde door mij heen toen ik daar naar binnen stapte. Ik dacht echt er springen er een paar op me nek. Was er ook nog eens ééntje zonder reviews. Het was gelukkig een meid, maar totaal niet die van de advertentie en het was er zo donker dat ik weggegaan ben.
Was ik ook nog mijn auto kwijt omdat ik aan de andere kant van die flat naar buiten was gelopen ook. Gedoe allemaal.

Terug
Bovenaan Onderaan