Veiligheidsmaatregelen bij privéontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Positieve instelling meenemen, worden de dates ook beter van.
Inderdaad.

Ter uitbreiding.
Ik neem ook maatregelen in de zin van afspraak maken met prepaid sim, locatie eens googlen, videocall vragen of foto's image reverse of recensie lezen, niet voor de deur parkeren. Maar je moet er voor de rest vooral ook zin in hebben en met een goed gevoel naartoe trekken.
De ingesteldheid van de klant bepaalt voor een groot stuk de date. Een date kan gekraakt of gemaakt worden in de eerste minuten.

Ik voel me wat geruster als ik dat in de auto heb liggen....indien nodig kan ik dat pakken

En zonder wapens!
Weet trouwens ook dat er in verdedigingsporten ontzettend veel technieken bestaan om iemand een wapen afhandig te maken of het eigen mes erin te steken.
Het risico op geweld is trouwens heel klein.
Het risico zit volgens mij eerder in bedrog. Dames die andere foto's gebruiken, die tijd niet uit doen, beloofde handelingen niet stellen en of chantage achteraf. En het feit dat je zeker geen gedwongen prostituée wil bezoeken. Niet voor dat meisje, maar ook om gezever achteraf.
Ik denk dat pooiers en bookers ook wel willen dat je zonder zever vertrekt. Ze willen gewoon het geld.

Het komt op mij nogal paranoïde over allemaal. Als er hier iemand op het forum daadwerkelijk eens een pak slaag heeft gekregen bij een dvp bezoek, in welke vorm dan ook, hoor ik het graag.
Ja, helemaal mee eens. Als je zo in het leven staat dat je een wapen meeneemt naar iets wat de ultieme ontspanning zou moeten zijn, hoe gelukkig ben je dan?

Terug
Bovenaan Onderaan