Recensie Veky, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lennurt

Vaste klant
141
30/10/21
120
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/4525829-veky
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zondag bij Veky langsgeweest en daar 0,0 spijt van gehad. Wat een superchille meid, met 2 ongelofelijk heerlijke prammen!

Het contact via whatsapp loopt rot, maar dat komt omdat er een booker tussen zit. Die is wel een beetje incompetent, maar goed. Jammer, want deze meid verdiend beter. Door die booker had ik twijfels in het begin, maar heb het uiteindelijk toch doorgezet.

En daar had ik geen spijt van. Toen ze opendeed (appartement in Delfshaven Rotterdam, stond ze in een soort onesie, zag er wel leuk uit. Eenmaal naar de kamer gedirigeerd deed ze die af, en allejezus, daar kwamen twee heerlijke borsten uit. Na een tijdje voorspel en even lekker lang met die memmen spelen zei ze dat ik moest liggen. Ze begon met pijpen (met condoom), dat was niet heel spannend. Niet slecht, maar ook geen topervaring. Na het pijpen wilde ze gelijk gaan neuken, toen zei ik eerst dat ik wilde beffen. 'Just a little lick' zei ze. Toen ik bij haar poes aan kwam merkte ik al dat die nat was, super. Het bleef ook niet bij een little lick, want ik heb haar naar een trillend orgasme gelikt. Altijd een leuke ervaring. Na even uitpuffen begon ze me te rijden. Dat voelde goed, haar poes was nog redelijk strak. Na verschillende standjes de condoom uitgedaan en die twee tieten helemaal ondergespoten, 'what a big load' zei ze lachend. Nadien heeft ze me nog een massage gegeven tot de tijd om was.

Al met al een heerlijk uurtje, en zeker die tieten zijn al veel geld waard. Groot herhalingsgevaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Heb Veky pas gelden voor een half uurtje bezocht. Ze heeft inderdaad echt een prachtig stel tieten waar ik niet vanaf kon blijven. Ze is wel wat verlegen en praat niet bepaald vloeiend Engels. Pijpen deed ze met condoom wat niet heel spannend was. Daarna ging ze bovenop zitten en om bereden te worden met zulke heerlijke tieten voor mijn neus was een genot. Daarna nog 2 standjes gedaan en heerlijk klaargekomen.
Ik vond het bezoekje mijn geld waard maar denk niet dat ik nog een keer terug ga omdat ik niet echt een klik voelde.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan