WHEM Vera, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat het Whatsapp bericht wat ik terugkreeg, initieel eentje is die meerdere dames sturen als eerste reply @knightrider .

Een heel "menu", incl. de halve emoticons database. Voor de rest beetje heen en weer geapped, maar locatie bleek niet in de buurt waar ik moest zijn die dag.
 
Ah!

Ja, dat basis-menu :love: is idd vaak hetzelfde.

Dit is trouwens niet echt mijn type, maar omdat jullie zo jubelen durf ik dat bijna niet meer te zeggen....maar dat is ok, toch al keuze-stress....
(y)😇;):love:
 
Deze dame heb ik vandaag bezocht in Amsterdam Zuid-Oost. Uiteraard was ik direct ondersteboven na het zien van haar foto's. Ik heb met drie verschillende nummers naar haar berichten moeten sturen alvorens ik antwoord kreeg. Zij werkt trouwens met een 'manager', zoals zij dat zelf noemt. Met hem heb je de hele tijd app contact i.p.v. met haar.

Nu ik haar foto's opnieuw bekijk zie ik dat de eerste 5 foto's op haar profiel gemaakt zijn op de hotelkamer in Amsterdam waar ik haar bezocht heb. Afgaand op de foto's verwachtte ik in eerste instantie een jongedame van begin tot mid twintig. Jammer genoeg moest ik toch twee keer goed kijken toen zij de deur opendeed om te zien of zij het echt was, maar het was inderdaad de dame van de foto's. Het is een vrouw uit oost Europa van een jaar of 35+ met een mooi gezicht, welk een kind op de wereld heeft gebracht. Ze is absoluut niet mollig of dik, maar jong en strak is haar middel ook niet. Zij is overigens wel heel vriendelijk en ontvangt in een schone hotelkamer waarbij je zo langs de receptie kunt lopen.

Na ons uitgekleed te hebben zijn wij op bed gaan liggen voor de daad. Het was erg fijn om gepijpt te worden door zo een knap gezicht. Pijpen kan ze goed, maar na een minuut of twee hield ze hem in haar mond en draaide ze alleen nog haar tong om mijn eikel. Op en neer ging ze niet meer, totdat ik er wat van zei. Vervolgens heeft zij mij heerlijk gepijpt en ik mocht overal aan zitten. Paar minuten later ging de condoom om en hebben wij sex gehad. De sex was niet denderend, maar ook niet slecht.

Voor mij geen herhaling, maar ik denk dat er zeker mannen zijn die een geweldige tijd met haar zullen hebben. Haar leeftijd was een dingetje waar ik een nare nasmaak aan heb overgehouden. Ik verwachtte een meid van 23, maar kreeg 35+. Nu jullie weten wat jullie te wachten staat, zal de teleurstelling kleiner zijn.
 
Dank NatAchterDeOren
Toch snap ik het niet wat je schrijft.
De selfies zijn gemaakt op de hotelkamer waar ze jou ontving en je herkende haar amper je verwachtte een dame van 23 en kreeg een dame van 35. Zijn de selfies dan 12 jaar geleden daar gemaakt?
Hoe kan dat?
 
Dank NatAchterDeOren
Toch snap ik het niet wat je schrijft.
De selfies zijn gemaakt op de hotelkamer waar ze jou ontving en je herkende haar amper je verwachtte een dame van 23 en kreeg een dame van 35. Zijn de selfies dan 12 jaar geleden daar gemaakt?
Hoe kan dat?
Ja, dat is dus de vraag. Ik denk dat zij een filter heeft gebruikt bij het maken van de selfies die haar jonger eruit laten zien. Photoshop is inderdaad ook mogelijk zoals broerzoekthoer zegt. Begrijp mij niet verkeerd hoor; het is zeker een mooie vrouw. Maar het is niet een 23 jarig popje zoals op haar foto's. Maak een afspraak en dan zul je zien wat ik bedoel.
 
De foto met het spijkerbroekje komt me heel erg bekend voor van een paar jaar geleden al, en volgens mij gaf haar profiel toen al aan dat ze eind twintig / begin 30 was....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan