Recensie Vera, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HendrickLamar

Vaste klant
119
05/01/22
144
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
20cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/548142-vera
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als vaste klant van Vera ben ik wellicht wat biased. Maar aan de andere kant ben ik ook niet zomaar een vaste klant. En al helemaal niet zo snel bij een shemale.
Vera is in mijn optiek de lekkerste, geilste en liefste shemale van Rotterdam Zuid. Ik claim niet alle dames te kennen maar Vera stelt mij nooit teleur.

Voor details over de dates kan je mij bereiken via pb. Maar Vera is echt een aanrader.

Van lief en passievol zoenen, tot keihard te keer gaan met elkaar. She's got it all !
 
Ja goeie recensie. Kan me herinneren dat ze op het oude kinky forum en hookers ook wat mindere recensies had. Nu ook weer op het nieuwe kinky. Wel klasse dat ze die niet weghaalt. Dat pleit wel voor haar. Misschien toch maar eens in overweging nemen. Leeftijd zal niet kloppen denk ik maar ok.
 
Leeftijd klopt zeker niet, ze adverteert al vele jaren met 29.
Ik ben ca. 5-6 jaar terug bij haar geweest, toen vertelde ze mij dat ze 37 was, moet nu dus de 40 gepasseerd zijn. Was destijds ook prima date met Vera, komt afspraken na en was goed verzorgd qua uiterlijk/hygiëne, en heeft een flinke knots die keihard werd en bleef 😜
 
Maar ook negatieve. En dat ze haar klanten vraagt om review's snap ik. Vaak gratis reclame. Paula deed dat ook toen ze net werd vermeldt op hookers. Heb ik ook gedaan. Vervolg was wel dat er soms letterlijk een wachtrij stond hahaha.
Paar foto's zijn recent zag ik en dan ziet ze er niet verkeerd uit voor iemand van over de 40. Misschien toch maar eens overwegen. Ze ziet er ook vrij natuurlijk uit. Geen rare bilimplantatie wat ik toch wel vaak zie bij shemales.
 
Er staan bij een aantal foto's een datum bij. Wel van vorig jaar januari. Die foto's met dat blauwe jurkje en die met dat witte jurkje en die ik vind ik echt heel opwindend. Door zo'n foto wil ik de telefoon grijpen en erheen racen!!

Nu zie ik het ook maar ik meen toch echt die foto's veel eerder te hebben gezien, wellicht later erbij geshopt 😉
Zou mooi zijn als weer eens nieuwe foto's plaatste op Kinky 😃
Los daarvan is het een lieve trans die presteert en dat is uiteindelijk het belangrijkste
 
Aha dan ben ik naief;) Het zou kunnen. Inderdaad nieuwe foto's kan handig zijn ook voor de dame zelf. Als ze er goed uitziet en ze is lief en dienstverlening is goed dan prima toch. Ik kwam jaren bij Paloma en Paula. Paloma is 52 en Paula 48 maar ze zien er nog goed uit en ze zijn goedin hun vak. Dominique zal haast 60 zijn maar las laatst een recente ervaring en ze is nog steeds goed.
 
Ja goeie recensie. Kan me herinneren dat ze op het oude kinky forum en hookers ook wat mindere recensies had. Nu ook weer op het nieuwe kinky. Wel klasse dat ze die niet weghaalt. Dat pleit wel voor haar. Misschien toch maar eens in overweging nemen. Leeftijd zal niet kloppen denk ik maar ok.
ze haalt ze niet weg, maar reageert erop en liegt en ontkent gewoon. En dan kan diegene daarop niet reageren. Ik spreek uit ervaring.
 
Als je in de straat staat 3 minuten voor je afspraak begint en ze zegt dan doodleuk dat de vorige klant langer wil blijven en je dus weer kunt gaan dan word het moeilijk om te oordelen…… En dan zegt ze op kinky doodleuk dat ik te laat was…. Ja ja.
 
Maar ook negatieve. En dat ze haar klanten vraagt om review's snap ik. Vaak gratis reclame. Paula deed dat ook toen ze net werd vermeldt op hookers. Heb ik ook gedaan. Vervolg was wel dat er soms letterlijk een wachtrij stond hahaha.
Paar foto's zijn recent zag ik en dan ziet ze er niet verkeerd uit voor iemand van over de 40. Misschien toch maar eens overwegen. Ze ziet er ook vrij natuurlijk uit. Geen rare bilimplantatie wat ik toch wel vaak zie bij shemales.
Nu zie ik het ook maar ik meen toch echt die foto's veel eerder te hebben gezien, wellicht later erbij geshopt 😉
Zou mooi zijn als weer eens nieuwe foto's plaatste op Kinky 😃
Los daarvan is het een lieve trans die presteert en dat is uiteindelijk het belangrijkste
So im here 10 years and i dont know this forum exist hahahaha but ok ... soo now since Octuber really new fotos ... thats true i had to mutch years not put new fotos now with my brasilien ass im more happy :) hoppe now all more happy kisss
 
Ik ben denk een jaartje of 5 geleden bij vera geweest voor een half uurtje betaald. Ze is een hele mooie lieve sexy dame met een heerlijk grote pik.anyway was zo nerveus toen ik er was nadat ze haar pik in me stopte en 2 x stotten kwam ik al klaar 😂🙃
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan