Recensie Vera Temptation Deventer 4,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgens mij heeft deze Vera eerder in Groningen gewerkt in de salon aan de Vechtstraat onder de naam Renate. Absoluut in mijn top 3 aller tijden!

Ik weet het niet zeker, maar denk dat je twee dames door elkaar haalt.

Renate heeft tot een tijdje terug bij Temptation gewerkt onder de naam Sophie en volgens mij is ze nu terug onder de naam Sylvie (in het profiel van Sylvie staat ook dat ze gewerkt heeft onder de naam Sophie).

Vera ken je misschien wel uit Groningen, ze heeft in het verleden gewerkt bij Salon Delight. Blijft jammer dat die salon destijds is afgebrand trouwens.
 
Deze week Vera bezocht , wel een beetje lastig haar andere werkschema . Maar dat mag bij haar de pret niet drukken en ze blijft er iedere keer verrassen hoe ze binnen de tijd naar een leuk climax toe werkt en je maximaal laat genieten 😇😇
Tot de volgende keer Vera 💋
 
Vorige week weer eens op bezoek geweest bij Vera moet altijd goed opletten om niet te lang naar haar geile ondeugende ogen te kijken anders gaat het wel erg snel😂😲 het was weer genieten met Vera 😇 jammer tijd is zo weer voorbij weer ff sparen voor de volgende keer 😲 tot gauw
 
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het was weer gezellig maar ga toch weer verder kijken :)
 
Ja na een tijdje bij de zelfde dame geweest te zijn begint het te vervelen en wil je weer is wat anders uit proberen daarom zijn wij wandelaars.
Iedere wandelaar heeft zijn eigen bezoek gedrag de een veel afwisseling en de ander zijn vaste dames of beide een keer niet hun dag . Altijd dezelfde massage met dezelfde dame kan de gewenste spanningsmomenten wel afvlakken .
 
Met Vera bij Salon Temptation op korte termijn een afspraak maken is niet gemakkelijk; een kwestie van een beetje geluk hebben. Vandaag is het gelukt. Tantra 60 min. Champion en Celebration waren al niet meer mogelijk. Toch heb ik weer genoten. Wat Sjaaky schrijft op 13 maart gaat voor mij niet op. Ik heb Vera inmiddels vele malen bezocht, maar zij verveelt mij absoluut niet. Vera is nog steeds een bijzonder mooie, aantrekkelijke vrouw die met haar slanke lenige lichaam en sensuele blik de kunst van erotisch masseren tot ongekende hoogte brengt. Een bezoek aan Vera is niet alleen erotisch en ontzettend geil, maar ook "gezellig".
 
Terug
Bovenaan Onderaan