verkiezingsprogramma prostitutie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Binnen EU is er echter vrij verkeer van goederen/diensten dus die dames kan je niet weren
Daar zou toch eens naar gekeken moeten worden, of we dat niet kunnen inperken en veranderen. Geld ook voor de vele latinas, die via spanjeroute naar Nederland komen.
Uiteindelijk, is het voor alle Noord Europese landen in hun voordeel, geen overschot te hebben, aan arme ongeschoolde Europeanen uit de arme landen als bijvoorbeeld Roemenie of Bulgarije. Deze moet je gereguleerd binnen laten, naar behoeften.
 
Laatst bewerkt:
Maar 3 tot 5 centra in heel Nederland?
Dat gaat veel gefrustreerde en niet-geledigde zakken opleveren met het file-leed in jullie landje. 😁😁😁

Leuke regels en ben er op zich wel voor.
Maar dan weet ik nu al dat elke Nederlander woonachtig aan een grensland gaat neuken in het buitenland wegens onbetaalbaar in eigen land.

Nou ja hoeveel raambuurten zijn er nu? En of het er nu 3-5 of 8 moeten zijn. Dat is open voor discussie? Feit is dat de raambuurten nu sowieso al weinig voorstellen omdat de meeste dames online werken?
 
Daar zou toch eens naar gekeken moeten worden, of we dat niet kunnen inperken en veranderen. Geld ook voor de vele latinas, die via spanjeroute naar Nederland komen.
Uiteindelijk, is het voor alle Noord Europese landen in hun voordeel, geen overschot te hebben, aan arme ongeschoolde Europeanen uit de arme landen als bij Roemenie of Bulgarijen. Deze moet je gereguleerd binnen laten, naar behoeften.
Dit klinkt vooral als handhaving? Dus ja er zal beter gehandhaafd moeten worden. Anders heeft geen enkele regelgeving zin?
 
alle dvp in NL/Belgie verplicht minimaal 3 maanden per jaar in Den Haag en omgeving werken.

En nee hoor dat zeg ik niet omdat ik uit Den Haag kom. Zijn heel veel sterke argumenten voor te bedenken, die ik hier niet ga noemen.
 
Maar dan zal toch eerst de wet en regelgeving moeten worden veranderd. En uiteraard zal er als dat in orde is, moeten worden gehandhaafd.

zijn volgens mij 2 scenarios mogelijk:

1. Columbia/Brazilie hebben een schengenvisa nodig. Kortom de meeste Latinas werken op een touristenvisa. Wetgeving lijkt er te zijn maar er wordt dus niet gehandhaafd. Feitelijk zouden ze een notering moeten hebben in het europese visa systeem zodat een nieuwe aanvraag (automatisch) kan worden afgewezen. via welk Schengenland ze binnenkomen is feitelijk niet relevant (daarom is er ook een centraal systeem waarin info wordt opgeslagen)

2. De dames hebben een SPAANS (of ander EU) paspoort (die zie je bv ook met veel Chinezen die hier werken). Nu schijnt Spanje best makkelijk een paspoort te geven en daar kunnen wij als NL niets aan doen. Echter. De dames zijn dan natuurlijk nog steeds belastingplichtig én zouden moeten voldoen aan de Kvk "eis" in mijn "voorstel".
 
alle dvp in NL/Belgie verplicht minimaal 3 maanden per jaar in Den Haag en omgeving werken.

En nee hoor dat zeg ik niet omdat ik uit Den Haag kom. Zijn heel veel sterke argumenten voor te bedenken, die ik hier niet ga noemen.

Compleet nutteloze bijdrage. Als je iets zinnigs en uitvoerbaars te melden heb lees ik het graag!
 
zijn volgens mij 2 scenarios mogelijk:

1. Columbia/Brazilie hebben een schengenvisa nodig. Kortom de meeste Latinas werken op een touristenvisa. Wetgeving lijkt er te zijn maar er wordt dus niet gehandhaafd. Feitelijk zouden ze een notering moeten hebben in het europese visa systeem zodat een nieuwe aanvraag (automatisch) kan worden afgewezen. via welk Schengenland ze binnenkomen is feitelijk niet relevant (daarom is er ook een centraal systeem waarin info wordt opgeslagen)

2. De dames hebben een SPAANS (of ander EU) paspoort (die zie je bv ook met veel Chinezen die hier werken). Nu schijnt Spanje best makkelijk een paspoort te geven en daar kunnen wij als NL niets aan doen. Echter. De dames zijn dan natuurlijk nog steeds belastingplichtig én zouden moeten voldoen aan de Kvk "eis" in mijn "voorstel".
Dat is inderdaad zo, er veel van die dames uit de latijns amerikaanse landen komen binnen op een toeristenvisa hebben, waarmee, ze niet mogen werken.
Wellicht dat ze dit kunnen aanpakken en beboeten en de dame uitzetten, maar ook kunnen ze de garantbepaler aanpakken, en kosten (uitzendkosten)op diegene verhalen.

Wat ook een probleem is, dat Spanje heel makelijk verblijfsvergunningen afgeven aan mensen uit hun voormalige kolonien in met name Zuid en Midden Amerika die kunnen dan doorreizen naar de West Europese landen.

Ook moet dat vrije vervoer, van arbeidsmigranten uit Oost Europa opnieuw bekeken moeten worden. Hier kan je dan ook die rondtrekkende zigeunerbendes mee kunnen aanpakken. Uiteindelijk moeten we toch onze welvaart in de west en noord europese landen bewaken tegen de "Hun" uit het oosten
 
@Paulus2 hoe dan? Want de dames die legaal werken op dit moment hebben hier NUL last van? Sterker nog de dames zouden dan LEGAAL thuisontvangst kunnen doen? Of veronderstel je dat de raambuurten gevuld zijn met 100% dames die legaal werken cq altijd MOGEN werken en belasting betalen?
Dames als @JokePrive hebben er zelfs NUL last van want sexclubs etc veranderd niets? Oh wel.. Zij kan straks ineens wel makkelijk en normala een bankrekening openen, hypotheek krijgen etc...

Kom op. bewijs ff dat je INHOUDELIJK iets kan toevoegen!
 
Oke we krijgen verkiezingen.. en hoe zouden volgens jou in NL (niet BE en buitenland dus) de regels moeten worden aangepast/aangescherpt?

Voorzetje
  • Raambuurten gaan overal dicht en er komen in Nederland aantal (3-4-5) erotische centra buiten het centrum
    • Voorkeur industrieterrein ivm overlast.
    • Geen straatprostitutie maar veilige werkomgevening
    • Verhuur enkel aan legaal werkende dames (EU paspoort of werkvisa)
    • Er komt een werkvergunning/VISA voor dames buiten Europa waarbij ze voor max 6mnd per 12mnd mogen werken. Deze dames zouden net als voor andere "schaarste" beroepen op de loonlijst moeten komen van een bestaande werkgever (bibob getoest dit KAN bv het erotisch centrum zijn)
      • note: deze dames gaan dus belasting betalen!
    • Voordeel klant: Elke dame die daar werkt werkt dus LEGAAL en zelfstandig
  • Thuiswerken wordt volledig legaal net als voor andere ZZP beroepen.
    • Daarbij wordt een inschrijving KvK verplicht. (Er wordt dus geen onderscheid meer gemaakt tussen een thuiswerkende marketeer, masseuse of DVP)
    • Banken mogen geen geregistreerde sexwerker weigeren (KvK inschrijving wel verplicht)
    • Elke DVP dient dus een boekhouding bij te houden alsmede een planningsagenda
    • Een DVP moet een KvK nummer kunnen overleggen aan de klant
  • Illegale prostitutie wordt strafbaar voor DVP en klant
    • DVP buiten de EU moet een inreisverbod krijgen van tenminste 5 jaar
    • DVP's binnen de EU zonder KvK -> boetes tot 10.000e per overtreding
    • Advertenties moeten altijd voorzien zijn van een KvK (en verificatie hierop)
      • 99% kinky advertenties worden dus strafbaar, sexjobs kan opdoeken
    • Klanten die een illegale dame bezoeken riskeren een boete tot 1.00e per incident (in geval van minderjarige voorziet huidige wetgeving al!)

aanvullingen en/of suggesties?
Ben je familie van Halsema ofzo??
 
Ben je familie van Halsema ofzo??

Totaal niet. Alleen als je naar de raambuurten in NL Kijkt..
Wallen? Dat is te touristisch en heeft weinig met prostitutie te maken?
Den haag? Onbetaalbaar gezien parkeertarieven nu?
L'warden/Groningen? Al jaren dood...
Alkmaar? Veel panden gelinkt aan criminaliteit..

Link daar ook aan dat door de digitalisering de binnensteden leeglopen (middenstand heeft het gewoon zwaar door internet) dan is het logisch dat een alternatief voor de traditionele raambuurt een optie KAN zijn.
Maar heb jij een alternatief dan? Of ben je familie van (vul naam willekeurige oppositiepartijlid in) die alleen vanaf de zeikkant (zijkant sorry tikfout) kan schreeuwen zonder alternatieve te benoemen? 😅 🤪
 
Den Haag onbetaalbaar vanwege parkeertarieven, hoe kom je daarbij?
In de buurt van de Geleenstraat kost het € 2,50 per uur en rond de Doubletstraat is een beperkt gebied waar je alleen een dagkaart ad € 50 kan nemen, maar een klein stukje verder kan je gewoon voor € 2,50 parkeren of in een parkeergarage.
 
Kijk inhoudelijk!

  • Raambuurten weg ivm overlast EN vooral de huisjesmelkers en link met criminelen (die vaak eigenaar zijn van de panden). kortom het zou KUNNEN helpen om misstanden te voorkomen.
  • Oostblok. Ukraine? Ja die zouden onder werkvisa regeling vallen. Binnen EU is er echter vrij verkeer van goederen/diensten dus die dames kan je niet weren
Als je buiten EU komt mag je 90 dagen zonder visum hier blijven, dat is sowieso van velen al het ritme. En ik geloof in volledige legalisering maar daarmee kun je 'handel' buiten het circuit niet helemaal stoppen. Zwart werk en handelen (we zitten ook allemaal via marktplaats te kopen en verkopen) is ook een (gedoogd) smeermiddel van de samenleving.
 
Den Haag onbetaalbaar vanwege parkeertarieven, hoe kom je daarbij?
In de buurt van de Geleenstraat kost het € 2,50 per uur en rond de Doubletstraat is een beperkt gebied waar je alleen een dagkaart ad € 50 kan nemen, maar een klein stukje verder kan je gewoon voor € 2,50 parkeren of in een parkeergarage.
Dan klopt mijn Den haag verhaal niet nee. Heb je minder last van de 50e/dagkaart dan gedacht. Maar feit blijft dat de klassieke raambuurt niet meer te vergelijken is met 20+jr geleden..?
 
Als je buiten EU komt mag je 90 dagen zonder visum hier blijven, dat is sowieso van velen al het ritme. En ik geloof in volledige legalisering maar daarmee kun je 'handel' buiten het circuit niet helemaal stoppen. Zwart werk en handelen (we zitten ook allemaal via marktplaats te kopen en verkopen) is ook een (gedoogd) smeermiddel van de samenleving.

90dagen is toeristenvisum en dan mag je NIET werken. Legalisatie van prostitutie zou moeten leiden tot toch ook meerendeel legaal werkt. Echter merk je dat er nog steeds veel illegaal werken (uitgaande van Kinky haal je de 50%+ makkelijk?). Compleet stoppen lukt niet nee, maar zijn wel grenzen. Wil je het probleem oplossen dan moet je dus makkelijker maken om legaal te werken EN handhaven?
 
Stap1) wandelaar moeten niet naar die dure thuisontvangst dames gaan
Die zijn in mijn ervaring veel beter, meer echte GFE ervaringen (vooral met Oosteuropese dames) dan de zogenaamde professionals in privéhuizen (uitzonderingen bevestigen de regel) waar je eerst maar moet kijken wat ze te bieden hebben en vervolgens moet je daar ook nog eens geld gaan bijlappen waardoor je niet eens zo ver af komt te zitten van de prijzen van thuisontvangst.
Sowieso is bij de thuisontvangst (je moet het wel een beetje kritisch uitzoeken maar dat kan hier heel goed) de sfeer niet zo zakelijk maar gemoedelijker, in vergelijking met veel privehuizen betere gelegenheid tot douchen.
 
90dagen is toeristenvisum en dan mag je NIET werken. Legalisatie van prostitutie zou moeten leiden tot toch ook meerendeel legaal werkt. Echter merk je dat er nog steeds veel illegaal werken (uitgaande van Kinky haal je de 50%+ makkelijk?). Compleet stoppen lukt niet nee, maar zijn wel grenzen. Wil je het probleem oplossen dan moet je dus makkelijker maken om legaal te werken EN handhaven?
Eens om het gemakkelijker te maken. Maar dat betekent registraties en dat doen de meesten alleen al niet vanwege de discretie. Dan moet je ook belasting gaan betalen en voor je het weten zijn de gekoppelde gegevens door half Nederland in te zien.
 
@Lady_Lover Nou de NAW gegevens van ZZPs zijn afgeschermd dus dat zou geen excuus moeten zijn. Feit dat DVPs geen belasting willen betalen? Ja boeiend. Dat wil niemand... maar de overige beroepsbevolking gedraagt zich niet zoals de vele DVP's...

Daarom vind ik ook dat (theoretisch voorstel natuurlijk) dat het makkelijk moet maar er ook fors gehandhaafd moet worden met forse boetes. Natuurlijk gaan de kosten voor DVPs omhoog maar de prijzen gaat echt niet ineens x2. Marktwerking.

Feit is dat veel DVPS hier huilie huilie doen want geen hypotheek etc. Maar aan de andere kant zijn er veel DVPs die zwart werken, illigaal en/of slachtoffer zijn van mensenhandel
 
Misschien de huizen die frequent gebruikt worden door rondreizende dames regelmatiger controleren en de dames daar spreken. Mij doet het altijd denken aan mensenhandel als ik een dame zie die iedere week ergens anders werkt.

Zoals gezegd ben ik geen voorstander van KVK registratie omdat de echte amateur dames dan vrijwel zeker stoppen. En dat zijn net de leukste naar mijn mening!

Het beetje belasting wat verloren gaat doordat die dames geen BTW afdragen is volgens mij verwaarloosbaar.
Het argument belastingbetalen komt vaak voor, laat de grote brievenbusbedrijven in nederland maar meer belasting betalen. Dat levert veel meer op.
 
ik zeg niet een paar, maar wel gereguleerd, ik wil van dat thuis ontvangst af, met dames die werken met planners, daarvoor in de plaats een soort opzet waar dames in gereguleerde veilige omgeving kamers kunnen huren. Waar een gemeenschappelijke ruimte is waar de dames zich dan kunnen voorstellen.
Dit alles met gereguleerde prijzen.
En de dames die dan thuis ontvangen als mede de verhuurders van de werkruimte/ woning strafbaar stellen.
Dit alles maakt het mijn inziens transparanter en minder crimineel.
Ja ja heel zo'n nest met stoei poezen bij een ,🫢als dat dan maar goed gaat als er een paar knappe dames tussen lopen die meer klante krijgen 🫣nee dat word hem ook niet
 
Kijk inhoudelijk!

  • Raambuurten weg ivm overlast EN vooral de huisjesmelkers en link met criminelen (die vaak eigenaar zijn van de panden). kortom het zou KUNNEN helpen om misstanden te voorkomen.
  • Oostblok. Ukraine? Ja die zouden onder werkvisa regeling vallen. Binnen EU is er echter vrij verkeer van goederen/diensten dus die dames kan je niet weren
Dus gaat het mis .als onze dames dan aan alle regeltjes zich moeten houden
 
Het beetje belasting wat verloren gaat doordat die dames geen BTW afdragen is volgens mij verwaarloosbaar.
Het argument belastingbetalen komt vaak voor, laat de grote brievenbusbedrijven in nederland maar meer belasting betalen. Dat levert veel meer op.

10.000 dames x 2klanten per dag x 200/u = 4miljoen omzet = 300 miljoen BTW die je mist loopt op jaarbasis.
(5.000 dames en 4 klanten is natuurlijk zelfde)
inkomstenbelasting? veelvoud... bij elkaar opgeteld ga je mogelijk richting een miljard aan belastingfraude op jaarbasis?

Brievenbusbedrijven kan OOK een topic zijn. Maar omdat je A niet doet kan dat geen reden zijn om F dan oOK maar niet te doen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan