verkiezingsprogramma prostitutie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileGerard

Meubelstuk
Forumpionier
2.555
04/07/21
3.053
30
Oke we krijgen verkiezingen.. en hoe zouden volgens jou in NL (niet BE en buitenland dus) de regels moeten worden aangepast/aangescherpt?

Voorzetje
  • Raambuurten gaan overal dicht en er komen in Nederland aantal (3-4-5) erotische centra buiten het centrum
    • Voorkeur industrieterrein ivm overlast.
    • Geen straatprostitutie maar veilige werkomgevening
    • Verhuur enkel aan legaal werkende dames (EU paspoort of werkvisa)
    • Er komt een werkvergunning/VISA voor dames buiten Europa waarbij ze voor max 6mnd per 12mnd mogen werken. Deze dames zouden net als voor andere "schaarste" beroepen op de loonlijst moeten komen van een bestaande werkgever (bibob getoest dit KAN bv het erotisch centrum zijn)
      • note: deze dames gaan dus belasting betalen!
    • Voordeel klant: Elke dame die daar werkt werkt dus LEGAAL en zelfstandig
  • Thuiswerken wordt volledig legaal net als voor andere ZZP beroepen.
    • Daarbij wordt een inschrijving KvK verplicht. (Er wordt dus geen onderscheid meer gemaakt tussen een thuiswerkende marketeer, masseuse of DVP)
    • Banken mogen geen geregistreerde sexwerker weigeren (KvK inschrijving wel verplicht)
    • Elke DVP dient dus een boekhouding bij te houden alsmede een planningsagenda
    • Een DVP moet een KvK nummer kunnen overleggen aan de klant
  • Illegale prostitutie wordt strafbaar voor DVP en klant
    • DVP buiten de EU moet een inreisverbod krijgen van tenminste 5 jaar
    • DVP's binnen de EU zonder KvK -> boetes tot 10.000e per overtreding
    • Advertenties moeten altijd voorzien zijn van een KvK (en verificatie hierop)
      • 99% kinky advertenties worden dus strafbaar, sexjobs kan opdoeken
    • Klanten die een illegale dame bezoeken riskeren een boete tot 1.00e per incident (in geval van minderjarige voorziet huidige wetgeving al!)

aanvullingen en/of suggesties?
 
Leuk voorstel maar:
- Hoe ga je deze wetten / regels handhaven.
Daarbij gaan heel wat leuke dames verdwijnen. De dame met een leuke baan die naast haar reguliere werk wat sex heeft voor € gaat zich echt niet bij de KvK inschrijven. Niet met de reputatie van de KvK op gebied van discretie en omgang met data...
En dan de boete voor een klant van een niet geregistreerde DVP. Moet je dan als wandelaar de dame bij de KvK gaan controleren om te kijken of ze ingeschreven staat? Hoe gaat dat discreet gebeuren?
Of moeten ze een pasje laten zien bij binnenkomst?

Dus:
- Echte zelfstandige, niet professionele dames gaan stoppen of 'zwarte markt' op.
- Handhaving?

Het voorstel had zo van een ambtenaar kunnen zijn, veel regels bedenken maar nadenken over handhaving en / of uitvoering...
 
Raambuurten gaan overal dicht en er komen in Nederland aantal (3-4-5) erotische centra buiten het centrum
Waarom, moeten ze dicht, er zouden er juist een paar bij moeten komen, ik denk o.a aan Rotterdam en Utrecht.

Ik zou wel wat willen doen aan die raamverhuurders, en uitbaters. die zouden mijn inziens moeten verdwijnen. daar zou wat anders voor moeten komen.
Er komt een werkvergunning/VISA voor dames buiten Europa waarbij ze voor max 6mnd per 12mnd mogen werken. Deze dames zouden net als voor andere "schaarste" beroepen op de loonlijst moeten komen van een bestaande
Daar ben ik geen voorstander van. Ik zou zelfs de Oostblok dames aan banden willen leggen.
 
Maar 3 tot 5 centra in heel Nederland?
Dat gaat veel gefrustreerde en niet-geledigde zakken opleveren met het file-leed in jullie landje. 😁😁😁

Leuke regels en ben er op zich wel voor.
Maar dan weet ik nu al dat elke Nederlander woonachtig aan een grensland gaat neuken in het buitenland wegens onbetaalbaar in eigen land.
 
Nu we toch bezig zijn over Nederlandse ambtenaren.

Als ik nog eens in Nederland kom...moet ik dan, regende dames praten over mijn roetpiet?
Praten over een zwarte piet ligt nogal gevoelig bij jullie...kwestie dat ik de dames niet tussen de borsten stoot.
 
Vraag en aanbod. Jij wilt maar paar dames hebben. Ja dan stijgen de prijzen.
ik zeg niet een paar, maar wel gereguleerd, ik wil van dat thuis ontvangst af, met dames die werken met planners, daarvoor in de plaats een soort opzet waar dames in gereguleerde veilige omgeving kamers kunnen huren. Waar een gemeenschappelijke ruimte is waar de dames zich dan kunnen voorstellen.
Dit alles met gereguleerde prijzen.
En de dames die dan thuis ontvangen als mede de verhuurders van de werkruimte/ woning strafbaar stellen.
Dit alles maakt het mijn inziens transparanter en minder crimineel.
 
Waarom, moeten ze dicht, er zouden er juist een paar bij moeten komen, ik denk o.a aan Rotterdam en Utrecht.

Ik zou wel wat willen doen aan die raamverhuurders, en uitbaters. die zouden mijn inziens moeten verdwijnen. daar zou wat anders voor moeten komen.

Daar ben ik geen voorstander van. Ik zou zelfs de Oostblok dames aan banden willen leggen.

Kijk inhoudelijk!

  • Raambuurten weg ivm overlast EN vooral de huisjesmelkers en link met criminelen (die vaak eigenaar zijn van de panden). kortom het zou KUNNEN helpen om misstanden te voorkomen.
  • Oostblok. Ukraine? Ja die zouden onder werkvisa regeling vallen. Binnen EU is er echter vrij verkeer van goederen/diensten dus die dames kan je niet weren
 
ik zeg niet een paar, maar wel gereguleerd, ik wil van dat thuis ontvangst af, met dames die werken met planners, daarvoor in de plaats een soort opzet waar dames in gereguleerde veilige omgeving kamers kunnen huren. Waar een gemeenschappelijke ruimte is waar de dames zich dan kunnen voorstellen.
Dit alles met gereguleerde prijzen.
En de dames die dan thuis ontvangen als mede de verhuurders van de werkruimte/ woning strafbaar stellen.

Stap1) wandelaar moeten niet naar die dure thuisontvangst dames gaan
 
ik zeg niet een paar, maar wel gereguleerd, ik wil van dat thuis ontvangst af, met dames die werken met planners, daarvoor in de plaats een soort opzet waar dames in gereguleerde veilige omgeving kamers kunnen huren. Waar een gemeenschappelijke ruimte is waar de dames zich dan kunnen voorstellen.
Dit alles met gereguleerde prijzen.
En de dames die dan thuis ontvangen als mede de verhuurders van de werkruimte/ woning strafbaar stellen.

Prijzen regulieren mag niet (kartelvorming) maar met de ero-centra kan je dit wel doen. Je krijgt gewoon wandellocaties zoals je die ook in Keulen/Hamburg bv hebt.
 
ik zeg niet een paar, maar wel gereguleerd, ik wil van dat thuis ontvangst af, met dames die werken met planners, daarvoor in de plaats een soort opzet waar dames in gereguleerde veilige omgeving kamers kunnen huren. Waar een gemeenschappelijke ruimte is waar de dames zich dan kunnen voorstellen.
Dit alles met gereguleerde prijzen.
En de dames die dan thuis ontvangen als mede de verhuurders van de werkruimte/ woning strafbaar stellen.
Dit alles maakt het mijn inziens transparanter en minder crimineel.
Jij bent echt een politieker.

Sinds wanneer is iemand ooit beter van geworden als we de politiek de prijzen laten reguleren?

Waarom zou dat met sekswerkers wel werken?
Ow ja, ik heb hem...dan mag jij als ambtenaar het bonnetje binnenbrengen na je 'veldwerk' over alles wel conform de regelgeving was 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan