Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En wat zou het uitmaken als ze ook een ander

Akoord zo gaat het ook ik doe ook vaak dingen voor vrienden voor niets. Het is dan wel kloten als je je vrienden hebt helpen verhuizen etc. Maar als jij belt past het nooit of sturen ze hun kat. Dan sta je daar mooi.

Ik heb er gewoon geen probleem mee om een vriend te betalen voor zijn werk

Ja, dat weet ik wel zeker.

Meneer A denkt dat ze bij hem in gaat trekken, meneer B denkt dat hij een gezinnetje met haar gaat stichten, meneer C is de ware, meneer D neukt het beste, meneer E ook, etc.
Spijker op zijn kop. Ik hou 't maar bij weekendjes neuken. Maak mij geen illusies...
 
Ik ben zaterdag bij een Japans meisje geweest dat hier een weekje is om zich door zoveel mogelijk kerels uit elkaar te laten trekken en daarna gaat ze weer naar Frankrijk waar haar vriendje op haar zit te wachten. Daar pakte ze gauw een paar duizend euro voor voor een weekje. En hij zal haar vragen: ma chérie, hoe was het met je vriendin of nicht of weet ik wat voor verhaal ze aan hem heeft opgehangen. :ROFLMAO: :LOL:

Maar lang verhaal kort: ze is een ontzettende pro en ik heb daar een ervaring gehad die ik niet snel zal vergeten. Dat maakt me bijna verliefd. Ik zit bijna te dubben of ik nog een keer langsga voordat ze weer naar het stokbrood gaat.

Maar ja, verliefd op een DVP. Het is volgens mij altijd een doodlopende weg.
 
Ik ben zaterdag bij een Japans meisje geweest dat hier een weekje is om zich door zoveel mogelijk kerels uit elkaar te laten trekken en daarna gaat ze weer naar Frankrijk waar haar vriendje op haar zit te wachten. Daar pakte ze gauw een paar duizend euro voor voor een weekje. En hij zal haar vragen: ma chérie, hoe was het met je vriendin of nicht of weet ik wat voor verhaal ze aan hem heeft opgehangen. :ROFLMAO: :LOL:

Maar lang verhaal kort: ze is een ontzettende pro en ik heb daar een ervaring gehad die ik niet snel zal vergeten. Dat maakt me bijna verliefd. Ik zit bijna te dubben of ik nog een keer langsga voordat ze weer naar het stokbrood gaat.

Maar ja, verliefd op een DVP. Het is volgens mij altijd een doodlopende weg.
Gewoon gaan, ze zit straks weer in een ander land dan kan je er niks meer mee, verliefdheid zou problematischer zijn als ze het hele jaar door binnen handbereik zou zijn
 
Een relatie met een Nederlandse/Belgische dvp kan natuurlijk gewoon, ook al is het misschien niet makkelijk ten opzichte van je omgeving.

Ingewikkelder wordt het als de dame daarnaast van een andere cultuur is (andere dingen belangrijk vindt in het leven), voornamelijk een relatie wil om haar positie te verbeteren, en er een groot leeftijdsverschil is. Maar als het dan niet werkt, dan is het niet fair om het te schuiven op het feit dat ze sekswerker is.
 
Ingewikkelder wordt het als de dame daarnaast van een andere cultuur is (andere dingen belangrijk vindt in het leven), voornamelijk een relatie wil om haar positie te verbeteren, en er een groot leeftijdsverschil is. Maar als het dan niet werkt, dan is het niet fair om het te schuiven op het feit dat ze sekswerker is.
Ja maar dat KAN toch gewoon de reden zijn? Als je merkt dat je er echt niet tegen kan dat je partner het met 10 vreemden per dag doet, of dat ze steevast aan het eind van de werkdag geen zin meer heeft in seks en het daarom stukloopt, dan lijkt het me toch wel fair om het te schuiven op het feit dat ze sekswerker is.

Als je dan gaat zeggen "ja maar ze is Braziliaanse/Pools/ouder/jonger" zou dat juist unfair zijn. Die verschillen zijn vaak prima te overbruggen.
 
Ja maar dat KAN toch gewoon de reden zijn? Als je merkt dat je er echt niet tegen kan dat je partner het met 10 vreemden per dag doet
Dan ligt het niet aan haar beroep maar aan de draai die je zelf hebt gemaakt van "ik ga graag naar een vrouw die het met meerderen doet" tot "wat naar dat die vrouw het met meerderen doet".

, of dat ze steevast aan het eind van de werkdag geen zin meer heeft in seks
Dat komt in bijna elke relatie op een gegeven moment voor en de oplossing is het te bespreken en er een afspraak over te maken die voor allebei te doen is.

Die verschillen zijn vaak prima te overbruggen.
Dat denk ik.
 
Ja maar dat KAN toch gewoon de reden zijn? Als je merkt dat je er echt niet tegen kan dat je partner het met 10 vreemden per dag doet, of dat ze steevast aan het eind van de werkdag geen zin meer heeft in seks en het daarom stukloopt, dan lijkt het me toch wel fair om het te schuiven op het feit dat ze sekswerker is.

Als je dan gaat zeggen "ja maar ze is Braziliaanse/Pools/ouder/jonger" zou dat juist unfair zijn. Die verschillen zijn vaak prima te overbruggen.
Helemaal mee eens.

Maar ik heb zo'n vermoeden dat een aardig deel van het langs mekaar heenpraten in dit topic tussen mensen die zeggen "dat gaat nooit werken" of "ik ben er ooit aan begonnen, maar nooit weer" en de mensen zie zeggen "voor mij werkt het wel", komt doordat men niet over hetzelfde praat.

Ikzelf ben niet in de situatie geweest, maar ik het is me wel een aantal keren overkomen dat ik tijdens reizen (in armere landen) mensen ontmoet, naderhand een beetje vriendschappelijk contact met ze houd via Whatsapp of Facebook, en er in sluipt dat ze jou als uitweg uit hun ellende gaan zien, dan gaan ze ineens doen alsof ze een relatie met je willen of om geld vragen. Of dat je in zo'n land bent en ze losser met seks lijken te zijn, maar heel andere verwachtingen hebben dan jij. Jij denkt "leuk vakantieavontuurtje", zij denken aan emigreren. Datzelfde beeld herken ik soms in verhalen hier. Dan krijg je een scheve relatie en dat lijkt mij erg ongemakkelijk. In dat geval ligt het niet aan het feit dat zij sekswerk doet.
 
Ik denk dan bij me eigen die vrouwen zijn het zo gewoon om toneel te spelen .. is het dan wel een slim idee om er gevoelens voor te krijgen natuurlijk sommige dingen heb je niet in de hand maar toch ...
Nee, over het algemeen is dat gewoon niet slim. Kwam voorheen veel in saunaclubs. Omdat iedereen daar in dezelfde ruimtes zit, hoor je nog weleens wat.

Verhalen dat dames heren hadden "opgelicht" waren schering en inslag. Tot en met verliefde dweilen die dure auto's cadeau deden aan dames, uiteindelijk hun huis moesten verkopen, etc.
 
Dan ligt het niet aan haar beroep maar aan de draai die je zelf hebt gemaakt van "ik ga graag naar een vrouw die het met meerderen doet" tot "wat naar dat die vrouw het met meerderen doet".
Ja als je filosofisch wilt worden ligt er nooit iets aan "de ander" en ligt alles alleen maar aan de eigen interpretaties en verwachtingen van die ander. Hoe dan ook kan sekswerk voor bepaalde individuen een relatie bemoeilijken, dat is al vaak genoeg, en zo nu en dan ook op genuanceerde wijze, benoemd.
Maar ik heb zo'n vermoeden dat een aardig deel van het langs mekaar heenpraten in dit topic tussen mensen die zeggen "dat gaat nooit werken" of "ik ben er ooit aan begonnen, maar nooit weer" en de mensen zie zeggen "voor mij werkt het wel", komt doordat men niet over hetzelfde praat.
Dat ben ik met je eens.
 
Dan ligt het niet aan haar beroep maar aan de draai die je zelf hebt gemaakt van "ik ga graag naar een vrouw die het met meerderen doet" tot "wat naar dat die vrouw het met meerderen doet".
Iedereen maakt altijd een draai.

Hotel-de-botel met een kolonie vlinders in je buik op een roze wolk zitten, dan zie je de zaken wat anders, dan wanneer je dat niet ziet.
 
Er zullen af en toe ook klanten tussen zitten die ze oprecht leuk vind, laten we het daar op houden
Dat lijkt me volstrekt logisch. Ze ontmoeten verschillende klanten en er zal er af en toe best een tussen zitten waarmee het oprecht klikt. Ik krijg hier vaak de indruk dat veel wandelaars denken dat een DVP nooit gevoelens zou kunnen hebben voor klant. Ze zijn vaak wel goed in staat deze gevoelens voor zich te houden. In ieder geval beter dan veel wandelaars.
 
Een relatie met een Nederlandse/Belgische dvp kan natuurlijk gewoon, ook al is het misschien niet makkelijk ten opzichte van je omgeving.

Ingewikkelder wordt het als de dame daarnaast van een andere cultuur is (andere dingen belangrijk vindt in het leven), voornamelijk een relatie wil om haar positie te verbeteren, en er een groot leeftijdsverschil is. Maar als het dan niet werkt, dan is het niet fair om het te schuiven op het feit dat ze sekswerker is.
Relaties tussen verschillende culturen leveren altijd een extra uitdaging op en daarop zijn de relaties met DVP's inderdaad geen uitzondering. Wanneer je beiden openstaat voor de cultuur en achtergrond van de ander is heel veel mogelijk.
 
Dat lijkt me volstrekt logisch. Ze ontmoeten verschillende klanten en er zal er af en toe best een tussen zitten waarmee het oprecht klikt. Ik krijg hier vaak de indruk dat veel wandelaars denken dat een DVP nooit gevoelens zou kunnen hebben voor klant. Ze zijn vaak wel goed in staat deze gevoelens voor zich te houden. In ieder geval beter dan veel wandelaars.
Niet nooit, wel bijna nooit.

Sommige dames krijgen 100 man per maand over de vloer... gevoelens en een oprechte klik heeft ze dan maar met 'n zeer beperkt aantal.

Een DVP die voortdurend verliefd wordt, kan misschien ook maar beter een andere job gaan zoeken.
 
Niet nooit, wel bijna nooit.

Sommige dames krijgen 100 man per maand over de vloer... gevoelens en een oprechte klik heeft ze dan maar met 'n zeer beperkt aantal.

Een DVP die voortdurend verliefd wordt, kan misschien ook maar beter een andere job gaan zoeken.
Als advocaat van de duivel, niemand zegt dat het aan de lopende band gebeurt.

In het dagelijks leven heb ik degelijke klik ook slechts met een zeer beperkt aantal, dat zegt natuurlijk niks, je hebt er maar eentje nodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan