Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heerlijk sommige antwoorden hier
Klopt gevoelens zijn menselijk
Ik houd het altijd leuk en gezellig deel graag iets uit mijn privé met vaste gasten maar verder ook niet.
precies dit. Ik vind ook dat mensen rap iets zoeken waar niets is. Hiet is niet omdat je over iets uit je privé verteld aan een man dat je verder achter meer zoekt met hem.

Vorige week vertelde de de kinie dat ze de laatst keer gaan skieën was met haar ex waar ze 8 jaar mee samen was.

Dat is een gewoon een gesprek voor de gezelligheid. Maar wat gebeurt er vaak. Dat mensen dat opvatten als. Die praat met mij over die zaken. Die is hits aan het geven of zoekt meer. Terwijl het totaal niet zo is.
Ik heb wel meerdere gehad die verliefd op me zijn geworden en dat heb ik langzaam afgekapt tot ze dan ook niet meer kwamen . Waarom zou je denken ? Omdat ik dat niet wil.
Dan begint de ellende juist . Ik zoek geen ellende zoek plezier en een leuke tijd
Ik vind ook het is niet omdat je iemand leuk vind of er gevoelens voor heb, dat er meer moet uit voort komen. Een leuke vriendschap heb je toch ook veel aan vind ik.
Ik ben niet geschikt voor een relatie van nu deze tijd
Alles maar op die sociaal media , heel de dag dat bezitterige gedrag
Waar ben je ? Wat doe je ? Gaat het schat ? Met wie bel je ? Waar ga je naartoe ? Pffff loop hard gillend weg !!!!!
Dat zie ik heel erg om me heen denk pfff moet je je man nu weer appen of hij haar ? Hij weet toch waar die woont?
Nee niks meer voor mij wil lekker doen wat ik wil . Gaan wanneer ik wil .
Dat had ik met mijn man ook wij controleren nooit op elkaar
Die voel ik ook zo hard. Alles moet op sociaal media. Soms zie je " het perfecte koppel" op foto. Maar wat je niet weet is dat ze 10 min voor of nadien ruzie hadden. Zo van die tekstjes schatje jij en ik voor altijd # true love. En soms is het gedaan. Wat ook zo iets is, is ik wil mijn eten graag opeten terwijl het warm is. En niet lauw omdat je 20 fotos getrokken hebt van ons eten samen voor je insta story.

over dat bezitterig bedrag heb je ook volledig gelijk.

Precies! Als betaald voor sex wil je toch een leuke tijd! Samen plezier maken!
En dan... zonder elkaar te claimen weer uit elkaar.
Daar loopt heet vaak mis. Want veel mensen geloven echt dat je geen sex kan hebben zonder dat gevoelens bij komen.

Sommige zelfs zo erg dat ze vinden dat mannen en vrouwen niet gewoon vrienden kunnen zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan