Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Helemaal mee eens, waarom zo nodig een relatie prostituee? Zoek liever een " gewone" vrouw om een relatie mee te beginnen. Ga naar de dames van plezier toe, neuk of desnoods bef ze, maar hou het daarbij, dan bespaar je je zelf een hoop ellende.
Mss een verrassing.... Maar prostituees.... Dat zijn ook echt gewone vrouwen hoor. Met gevoelens. 😯
 
Mss een verrassing.... Maar prostituees.... Dat zijn ook echt gewone vrouwen hoor. Met gevoelens. 😯
Prostituees, hoeren, misschien is het wel eens goed om ze zo te noemen, ik wordt een beetje moe van al die gasten die die meiden zo op zitten te hemelen, als al die mannen zo bijzonder zijn en anders dan de andere mannen. Die meiden lachen, als je de deur uit bent ,je gewoon uit. Sorry dames, soms moet je sommige mannen gewoon tegen zich zelf in bescherming nemen.
 
Laatst bewerkt:
Prostituees, hoeren, misschien is het wel eens goed om ze zo te noemen, ik wordt een beetje moe van al die gasten die die meiden zo op zitten te hemelen, als of ze bijzonder zijn en anders dan de andere mannen. Die meiden lachen als je de deur uit bent je gewoon uit. Sorry dames, soms moet je sommige mannen gewoon tegen zich zelf in bescherming nemen.
Het topic hier is "Verliefd op een prostituee" ❤️ De berichten over gevoelens en verliefdheid hier zijn dus perfect begrijpelijk.
Mensen met oneerlijke/slechte bedoelingen vind je (bijna) overal (zelfs in de kerk)... Ik lees hier vooral interessante berichten en verhalen = mooi dat DVP en mannen dat willen delen 😃 Respect daarvoor!
 
Ik heb nu een paar keer gehad dat ik een dame heb bezocht waar ik flink van onder de indruk ben was, Zodanig zelfs dat ik daarna alleen nog maar haar wilde bezoeken. Ik liep dan weg bij die dame, na het spel, en ik voelde mij een beetje zweverig. Ik dacht dan " Wat is daar nu zojuist gebeurt?" Heel onverwacht gebeurt mij dat, en als ik dan bijvoorbeeld naar mijn vastere dames ga, dan voel ik zelfs beetje tegenzin. Ik wil "haar" die ene weer. Op een gegeven moment gaan mijn vaste dames mij appen, "zie ik je nog?" Ik merk dat ik dan met smoesjes kom als "zo druk" of "out of town". Ik kan er niet zoveel aan doen dat ik t voel, het voelt ook verder te gaan dan alleen de sex.
 
Ik heb nu een paar keer gehad dat ik een dame heb bezocht waar ik flink van onder de indruk ben was, Zodanig zelfs dat ik daarna alleen nog maar haar wilde bezoeken. Ik liep dan weg bij die dame, na het spel, en ik voelde mij een beetje zweverig. Ik dacht dan " Wat is daar nu zojuist gebeurt?" Heel onverwacht gebeurt mij dat, en als ik dan bijvoorbeeld naar mijn vastere dames ga, dan voel ik zelfs beetje tegenzin. Ik wil "haar" die ene weer. Op een gegeven moment gaan mijn vaste dames mij appen, "zie ik je nog?" Ik merk dat ik dan met smoesjes kom als "zo druk" of "out of town". Ik kan er niet zoveel aan doen dat ik t voel, het voelt ook verder te gaan dan alleen de sex.
@jatsee mooi verwoord ❤️ en herkenbaar, voor mij althans.
Ik heb tot op heden tweemaal een vergelijkbaar gevoel ervaren. Onzeker of het verliefdheid was of net niet. Na de eerste keer heb ik de DVP niet meer bezocht; ze was (en is) voor mij geweldig, maar ik was bang voor mijn gevoel. Na de tweede keer heb ik nadien veel nagedacht, gelezen en enkele nachten slecht geslapen. Ik wil nu duidelijk zijn over mijn gevoelens.
 
En als je dan van de dame te horen krijgt dat je lekker kunt beffen of geweldige befskils hebt dat maakt het wel af 😍
Ooit gehad bij een leuke dvp, ik was haar aan het beffen, en ineens viel ze uit haar rol, ze greep zich vast aan het bed, begon te shaken, ze liep rood aan, ik moest nu echt stoppen, dus niet. Ze kwam echt aan haar genot. Eenmaal bijgekomen vertelde ze dat ze nog nooit zo lekker was klaargekomen, bij een eerste ontmoeting.
 
Ooit gehad bij een leuke dvp, ik was haar aan het beffen, en ineens viel ze uit haar rol, ze greep zich vast aan het bed, begon te shaken, ze liep rood aan, ik moest nu echt stoppen, dus niet. Ze kwam echt aan haar genot. Eenmaal bijgekomen vertelde ze dat ze nog nooit zo lekker was klaargekomen, bij een eerste ontmoeting.
Daar doen we het gewoon toch voor 😍
 
Ooit gehad bij een leuke dvp, ik was haar aan het beffen, en ineens viel ze uit haar rol, ze greep zich vast aan het bed, begon te shaken, ze liep rood aan, ik moest nu echt stoppen, dus niet. Ze kwam echt aan haar genot. Eenmaal bijgekomen vertelde ze dat ze nog nooit zo lekker was klaargekomen, bij een eerste ontmoeting.
Idd bodylanguage zegt alles. Als ze terwijl nog kunnen praten en zeggen dat het lekker is zal het wel meevallen. Meestal praten ze niet als ik bezig ben.de oogjes draaien weg en heel dat lichaam trilt nog minuten na.Kunnen geen woorden tegen op
 
Deze discussie gaat over het algemeen, over verliefd zijn op prostituee door klant, Maar stel nou dat je de dame niet ontmoet als klant maar in het gewone leven, en er pas na een tijdje achter komt dat ze als prostituee werkt, ik kan mij heel goed voostellen, dat ze op de vraag van wat doe je voor werk, niet gelijk zegt van ik werk als dvp,

ik ben wel benieuwd hoe mijn medeforumleden dit zien.
 
Laatst bewerkt:
IK ben ook wel eens verliefd geweest op een prostituee , die gevoelens waren ongewenst.
Wat ik heb gedaan , andere prostituee bezoeken en ik was die ene gelijk vergeten.
Ik raad iedereen aan , als je verliefd wordt op prostituee , andere prostituee bezoeken , dat helpt om die te vergeten.
Verliefd worden op prostituee is gevaarlijk , prostituee wordt niet verliefd op een klant.
 
IK ben ook wel eens verliefd geweest op een prostituee , die gevoelens waren ongewenst.
Wat ik heb gedaan , andere prostituee bezoeken en ik was die ene gelijk vergeten.
Ik raad iedereen aan , als je verliefd wordt op prostituee , andere prostituee bezoeken , dat helpt om die te vergeten.
Verliefd worden op prostituee is gevaarlijk , prostituee wordt niet verliefd op een klant.
Tekst is duidelijk prostituee-gerelateerd.
 
IK ben ook wel eens verliefd geweest op een prostituee , die gevoelens waren ongewenst.
Wat ik heb gedaan , andere prostituee bezoeken en ik was die ene gelijk vergeten.
Ik raad iedereen aan , als je verliefd wordt op prostituee , andere prostituee bezoeken , dat helpt om die te vergeten.
Verliefd worden op prostituee is gevaarlijk , prostituee wordt niet verliefd op een klant.
Eind jaren 90 , Meesteres bezocht in regio Den Haag, ze werkte vanuit haar huis. Paar dagen daarna belde ze op of ik zin had in een drankje bij haar thuis. Daarna afspraak voor etentje in Rotterdam, haar thuis gebracht, en ik kon blijven slapen haar bed was toch groot genoeg. Ze deed mijn was, streek mijn overhemd, deden samen boodschappen in lokale winkelcentrum, samen sporten op maandag, ze was gestopt met werken op maandag. Was wel degelijk wederzijdse verliefdheid.
 
Eind jaren 90 , Meesteres bezocht in regio Den Haag, ze werkte vanuit haar huis. Paar dagen daarna belde ze op of ik zin had in een drankje bij haar thuis. Daarna afspraak voor etentje in Rotterdam, haar thuis gebracht, en ik kon blijven slapen haar bed was toch groot genoeg. Ze deed mijn was, streek mijn overhemd, deden samen boodschappen in lokale winkelcentrum, samen sporten op maandag, ze was gestopt met werken op maandag. Was wel degelijk wederzijdse verliefdheid.
@Ron60 mooi verhaal! Heb je nu nog contact met de dame in kwestie?

Ik heb eerder in dit topic al andere mooie verhalen gelezen over wederzijdse verliefdheid tussen een DVP en een klant. Het kan dus blijkbaar.
 
@Ron60 mooi verhaal! Heb je nu nog contact met de dame in kwestie?

Ik heb eerder in dit topic al andere mooie verhalen gelezen over wederzijdse verliefdheid tussen een DVP en een klant. Het kan dus blijkbaar.
ik heb nog af en toe contact met die dame , ik blijf alert voor gevoelens.
als ik gevoelens voor die dame ga krijgen neem ik effe afstand , ondanks alles is die dame mijn top favoriet.
ik heb gelukkig meerdere vaste dames 1 bij doubletstraat den haag en 2 in antwerpen
 
Vorig jaar leuke dame, Braziliaanse leren kennen, zij 35 ik 49. Mijn vrouw op reis voor 4 weken… de tijd van mijn leven gehad. Allebei stapel op elkaar. Zij stopte om 19u met haar ontvangst, we gingen iets eten en elke sliepen wij samen. Mijn vrouw heeft het ontdekt, alles opgebiecht. Heel moeilijke periode met mijn vrouw, ook zij is 35… samen dochtertje. Contact mer Braziliaanse verbroken eind september… mijn vrouw kan het niet vergeten… heel moeilijk. Recent terug contact met meisje opgenomen en wij blijven allebei zot van elkaar. Weet echt niet wat te doen en hoe dit op te lossen… het leven kan mooi zijn maar verdomd ook moeilijk…
 
Vorig jaar leuke dame, Braziliaanse leren kennen, zij 35 ik 49. Mijn vrouw op reis voor 4 weken… de tijd van mijn leven gehad. Allebei stapel op elkaar. Zij stopte om 19u met haar ontvangst, we gingen iets eten en elke sliepen wij samen. Mijn vrouw heeft het ontdekt, alles opgebiecht. Heel moeilijke periode met mijn vrouw, ook zij is 35… samen dochtertje. Contact mer Braziliaanse verbroken eind september… mijn vrouw kan het niet vergeten… heel moeilijk. Recent terug contact met meisje opgenomen en wij blijven allebei zot van elkaar. Weet echt niet wat te doen en hoe dit op te lossen… het leven kan mooi zijn maar verdomd ook moeilijk…
Dat wordt diep in je hart kijken bert. Gaat je vrouw je dit de rest van je leven achtervolgen? Wil je liever bij de braziliaanse zijn? Zijn vragen die je moet beantwoorden. Ook voor je dochtertje zal het moeilijk zijn maar soms is gescheiden leven beter als bij elkaar blijven en constant ruzie hebben. Wat je ook besluit, er zal altijd bij een partij teleurstelling zijn. Succes met je keuzes bert.
 
Dankjewel, wordt inderdaad heel moeilijk. Indien ik mijn dochtertje niet had was keuze snel gemaakt… Mijn Braziliaantje en ik voelen echter verschrikkelijk veel liefde voor elkaar. Ik leef een dubbel leven momenteel en dat is niet lang houdbaar (stress, verborgen agenda, gemis van mijn meisje, mijn vrouw en kindje niet pijn willen doen…). Soms weet ik het echt niet meer… Love hurts
 
Dankjewel, wordt inderdaad heel moeilijk. Indien ik mijn dochtertje niet had was keuze snel gemaakt… Mijn Braziliaantje en ik voelen echter verschrikkelijk veel liefde voor elkaar. Ik leef een dubbel leven momenteel en dat is niet lang houdbaar (stress, verborgen agenda, gemis van mijn meisje, mijn vrouw en kindje niet pijn willen doen…). Soms weet ik het echt niet meer… Love hurts
Wat een moeilijke situatie voor je @Bertje49 ik zou het ook niet weten als ik in diezelfde situatie zat. Wat je al zegt als je je dochtertje niet had was het makkelijker. Ik wens veel sterkte met de juiste keuze te maken.
 
Vorig jaar leuke dame, Braziliaanse leren kennen, zij 35 ik 49. Mijn vrouw op reis voor 4 weken… de tijd van mijn leven gehad. Allebei stapel op elkaar. Zij stopte om 19u met haar ontvangst, we gingen iets eten en elke sliepen wij samen. Mijn vrouw heeft het ontdekt, alles opgebiecht. Heel moeilijke periode met mijn vrouw, ook zij is 35… samen dochtertje. Contact mer Braziliaanse verbroken eind september… mijn vrouw kan het niet vergeten… heel moeilijk. Recent terug contact met meisje opgenomen en wij blijven allebei zot van elkaar. Weet echt niet wat te doen en hoe dit op te lossen… het leven kan mooi zijn maar verdomd ook moeilijk…
Succes met de keuze die je ook zal maken niemand zal op je neerkijken wat je ook zou doen. Maar denk wel aan je dochtertje ook hè. Want ik weet uit ervaring wat het is je dochtertje moeten missen. Gelukkig zie ik mijn dochter de laatste tijd terug meer en meer dank zij de raad die ik heb opgevolgd van een bepaald persoon. ( kan die dame daar niet genoeg voor bedanken) Zou ik mijn dochtertje nog kunnen missen nee. Tenslotte je kinderen zijn het belangrijkste in je leven.🤭 maar niet te min, volg je hart en niet iets anders .
 
Laatst bewerkt:
Succes met de keuze die je ook zal maken niemand zal op je neerkijken wat je ook zou doen. Maar denk wel aan je dochtertje ook hè. Want ik weet uit ervaring wat het is je dochtertje moeten missen. Gelukkig zie ik mijn dochter de laatste tijd terug meer en meer dank zij de raad die ik heb opgevolgd van een bepaald persoon. ( kan die dame daar niet genoeg voor bedanken) Zou ik mijn dochtertje nog kunnen missen nee. Tenslotte je kinderen zijn het belangrijkste in je leven.🤭 maar niet te min, volg je hart en niet iets anders .
Dit niet neerkijken is niet helemaal waar. In een ander topic hier werden leden met een relatie die naar een dvp gingen verketterd als vreemdgangers.
Met kinderen in het spel wordt het altijd lastig.
Waar hij wel mee kan problemen krijgen is dat ze Braziliaanse is. Kan maar hoeft niet. Vaak hebben Zuid Amerikaansen familie waarvoor ze moeten werken. Daar moet je al mee om kunnen gaan.
En blijft ze werken? Verliefdheid is mooi maar je dondert een keer van die roze wolk af. Ik zou je verstand in deze volgen. Blijft ze werken? Zo ja kan je daarmee omgaan? Zo nee is het de bedoeling dat je die familie mede gaat onderhouden.
Het zou kunnen dat dat niet het geval is maar daar zou ik wel naar vragen.
 
Dit niet neerkijken is niet helemaal waar. In een ander topic hier werden leden met een relatie die naar een dvp gingen verketterd als vreemdgangers.
Met kinderen in het spel wordt het altijd lastig.
Waar hij wel mee kan problemen krijgen is dat ze Braziliaanse is. Kan maar hoeft niet. Vaak hebben Zuid Amerikaansen familie waarvoor ze moeten werken. Daar moet je al mee om kunnen gaan.
En blijft ze werken? Verliefdheid is mooi maar je dondert een keer van die roze wolk af. Ik zou je verstand in deze volgen. Blijft ze werken? Zo ja kan je daarmee omgaan? Zo nee is het de bedoeling dat je die familie mede gaat onderhouden.
Het zou kunnen dat dat niet het geval is maar daar zou ik wel naar vragen.
Dat heb je niet enkel bij Braziliaanse dames hè ook komt nog voor bij meerdere culturen hoor om het beschaafd te verwoorden
 
Vorig jaar leuke dame, Braziliaanse leren kennen, zij 35 ik 49. Mijn vrouw op reis voor 4 weken… de tijd van mijn leven gehad. Allebei stapel op elkaar. Zij stopte om 19u met haar ontvangst, we gingen iets eten en elke sliepen wij samen. Mijn vrouw heeft het ontdekt, alles opgebiecht. Heel moeilijke periode met mijn vrouw, ook zij is 35… samen dochtertje. Contact mer Braziliaanse verbroken eind september… mijn vrouw kan het niet vergeten… heel moeilijk. Recent terug contact met meisje opgenomen en wij blijven allebei zot van elkaar. Weet echt niet wat te doen en hoe dit op te lossen… het leven kan mooi zijn maar verdomd ook moeilijk…
Je vrouw weet het min of meer al dus speel open kaart. Toneelspelen heeft geen zin en bezorgd je stress. Waarschijnlijk heeft ze allang in de smiezen dat jij weer contact hebt met de Braziliaanse dame. Vrouwen zijn niet achterlijk.
Als ze een scheiding aanvraagt is dat logisch en haar goed recht. En alleen bij elkaar blijven voor een kind is niet goed. Ook op termijn niet voor je dochter.
 
Deze discussie gaat over het algemeen, over verliefd zijn op prostituee door klant, Maar stel nou dat je de dame niet ontmoet als klant maar in het gewone leven, en er pas na een tijdje achter komt dat ze als prostituee werkt, ik kan mij heel goed voostellen, dat ze op de vraag van wat doe je voor werk, niet gelijk zegt van ik werk als dvp,

ik ben wel benieuwd hoe mijn medeforumleden dit zien.
Als ze daar niet meteen eerlijk over is, hoef ik haar niet meer te zien. Liegen is een no-go. Dit is wat mij betreft iets wat een vrouw bij de eerste date moet vertellen, zodat de man weloverwogen een keuze kan maken of hij haar nog wil zien. Voor heel veel (ik denk de overgrote meerderheid van) mannen is dit namelijk een zogeheten dealbreaker. Voor mij ook. Ik zou nooit een relatie kunnen hebben met iemand die andere mannen neukt (of dat nou hobbymatig is of als werk), dus dan is het voor ons beiden beter dat ik dat meteen weet, dan verdoen we allebei onze tijd niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan