Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Haha ok man. Als het je niet aanstaat, reageer je toch niet? Ik spreek niemand aan, maar de beta-sulletjes blijven weer hengelen. Als ik maar wat onzin lul en niet de waarheid spreek, weet je dat het niet voor jou geldt en interesseert het je toch niet? Alleen het feit dat dezelfde mensen weer reageren en blijven hengelen zegt imo al genoeg.
En tsjah, liever vaak raambezoek met een raamdame waar ik het goed mee heb en lekker sex mee hebben dan eens in de zoveel tijd honderden euro's neertellen voor dames om te knuffelen en mezelf in een droom te wanen dat ze echt mijn vriendin is. En als ik dan ook nog met een bloemetje kom aanzetten om indruk te maken is het feestje al helemaal compleet. Dat is pas stoer!
Je hebt zelf geen idee hoezeer je je in de kaart laat kijken. En met al je veronderstellingen gebaseerd op je eigen beperkte 'zienswijzen' strooi je juist de hele tijd met neerbuigende praat. Ik voel me overigens absoluut niet aangesproken, wij leven in twee andere werelden. 'De Febo-man die anderen verwijt duur uit eten te gaan.;) En toegegeven, een Febootje is ook lekker op zijn tijd.
Vraag me alleen steeds meer af wat je nou eigenlijk echt dwars zit? Misschien dat bloemetje, haha. Dat zit je wel heel erg dwars he?
 
Haha ok man. Als het je niet aanstaat, reageer je toch niet? Ik spreek niemand aan, maar de beta-sulletjes blijven weer hengelen. Als ik maar wat onzin lul en niet de waarheid spreek, weet je dat het niet voor jou geldt en interesseert het je toch niet? Alleen het feit dat dezelfde mensen weer reageren en blijven hengelen zegt imo al genoeg.
En tsjah, liever vaak raambezoek met een raamdame waar ik het goed mee heb en lekker sex mee hebben dan eens in de zoveel tijd honderden euro's neertellen voor dames om te knuffelen en mezelf in een droom te wanen dat ze echt mijn vriendin is. En als ik dan ook nog met een bloemetje kom aanzetten om indruk te maken is het feestje al helemaal compleet. Dat is pas stoer!
En dat zegt de alfa 'want to be' ergens onder in de voedselketen. Als het wat te dichtbij komt reageer je niet proportioneel. Hoe harder je roept over alfa's en beta's hoe meer je laat zien waar jij zit in de voedselketen.
Blijf lekker daar zitten want daar voel jij je happy.
Elke actie van meer dan 15 minuten is toch niet aan jou besteed.
Fijn toch dat jij hier zo mag reageren? In het dagelijjse leven zou al heel snel op de transferlijst terecht komen.
 
Je hebt zelf geen idee hoezeer je je in de kaart laat kijken. En met al je veronderstellingen gebaseerd op je eigen beperkte 'zienswijzen' strooi je juist de hele tijd met neerbuigende praat. Ik voel me overigens absoluut niet aangesproken, wij leven in twee andere werelden. 'De Febo-man die anderen verwijt duur uit eten te gaan.;) En toegegeven, een Febootje is ook lekker op zijn tijd.
Vraag me alleen steeds meer af wat je nou eigenlijk echt dwars zit? Misschien dat bloemetje, haha. Dat zit je wel heel erg dwars he?

Nee je voelt je niet aangesproken maar je reageert weer ieder keer haha. Straight to the point kerel.
We leven inderdaad in twee andere werelden, laten we het daarbij houden.
 
Je hebt zelf geen idee hoezeer je je in de kaart laat kijken. En met al je veronderstellingen gebaseerd op je eigen beperkte 'zienswijzen' strooi je juist de hele tijd met neerbuigende praat. Ik voel me overigens absoluut niet aangesproken, wij leven in twee andere werelden. 'De Febo-man die anderen verwijt duur uit eten te gaan.;) En toegegeven, een Febootje is ook lekker op zijn tijd.
Vraag me alleen steeds meer af wat je nou eigenlijk echt dwars zit? Misschien dat bloemetje, haha. Dat zit je wel heel erg dwars he?
[/QUOTE]

Natuurlijk zegt hij het wat vanuit eigen perspectief. Maar je kan niet ontkennen dat er nu eenmaal redelijk wat mannen naïef zijn in hun contact naar een dvp toe.En dan loert het gevaar van teveel willen pleasen met cadeautjes ook om de hoek.en natuurlijk zijn er dames die daar gretig van gebruik maken.Dat is nu eenmaal menselijk en een reeds gekocht cadeau kan je moeilijk weigeren.[/QUOTE]
 
Je hebt zelf geen idee hoezeer je je in de kaart laat kijken. En met al je veronderstellingen gebaseerd op je eigen beperkte 'zienswijzen' strooi je juist de hele tijd met neerbuigende praat. Ik voel me overigens absoluut niet aangesproken, wij leven in twee andere werelden. 'De Febo-man die anderen verwijt duur uit eten te gaan.;) En toegegeven, een Febootje is ook lekker op zijn tijd.
Vraag me alleen steeds meer af wat je nou eigenlijk echt dwars zit? Misschien dat bloemetje, haha. Dat zit je wel heel erg dwars he?

Natuurlijk zegt hij het wat vanuit eigen perspectief. Maar je kan niet ontkennen dat er nu eenmaal redelijk wat mannen naïef zijn in hun contact naar een dvp toe.En dan loert het gevaar van teveel willen pleasen met cadeautjes ook om de hoek.en natuurlijk zijn er dames die daar gretig van gebruik maken.Dat is nu eenmaal menselijk en een reeds gekocht cadeau kan je moeilijk weigeren.[/QUOTE]
[/QUOTE]


Tuurlijk is dat zo joh. Als je leest dat mannen allerlei harten ballonnetjes, bloemetjes etc. geven/voorbereiden. Man man man. Een presentje aan een dame waar je al langer een business mee hebt is niets mis mee hoor, maar als je dit soort dingen doet moet je echt bij jezelf nagaan waar je wel niet mee bezig bent.
Door dit soort gedrag te normaliseren, romantiseren, goed te praten wordt het alleen maar moeilijker gemaakt voor deze heren. Hiermee worden de mannen echt niet geholpen, alleen maar dieper in de put gegooid.
 
En dat zegt de alfa 'want to be' ergens onder in de voedselketen. Als het wat te dichtbij komt reageer je niet proportioneel. Hoe harder je roept over alfa's en beta's hoe meer je laat zien waar jij zit in de voedselketen.
Blijf lekker daar zitten want daar voel jij je happy.
Elke actie van meer dan 15 minuten is toch niet aan jou besteed.
Fijn toch dat jij hier zo mag reageren? In het dagelijjse leven zou al heel snel op de transferlijst terecht komen.
Ik zie dvp-bezoek als een seksuele ontlading. En ja, dan is een kwartierje, 20 minuten, half uur voldoende.
Ik hoef niet betaald te knuffelen met iemand en iemand te betalen om mij emotionele aandacht te geven.
Ieder zijn ding.
 
@Eagle99 Prima stukjes. Ik ben het grotendeels met je eens. Zowel dvps als wandelaars maken van de transactie/de te verlenen dienst een soort hogere wiskunde.
Vele betalen meer voor randzaken zoals kletsen (zoeken naar een klik) dan voor de sex. Ze hebben "intimiteit" nodig maar ik denk dat ze een tijdelijk betaald vriendinnetje willen. Best aandoenelijk maar vertel het dan niet anders.
 
@Eagle99 Prima stukjes. Ik ben het grotendeels met je eens. Zowel dvps als wandelaars maken van de transactie/de te verlenen dienst een soort hogere wiskunde.
Vele betalen meer voor randzaken zoals kletsen (zoeken naar een klik) dan voor de sex. Ze hebben "intimiteit" nodig maar ik denk dat ze een tijdelijk betaald vriendinnetje willen. Best aandoenelijk maar vertel het dan niet anders.
Dat is het inderdaad. En het ergste is dat ze het niet (willen) inzien/accepteren.
Het is eigenlijk betalen voor een date die ze in real life niet kunnen realiseren, dan maar zo een poging wagen (ook al is de kans klein/nihil, hoop doet leven).
Sad but true.
 
Maar dat is toch een ieder zijn eigen behoefte? Daar mag je wat van vinden maar je moet geen mening opdringen en mensen proberen te veranderen. Tuurlijk kun je platte sex hebben maar sommigen hebben nu eenmaal de behoefte om een praatje, die arm om hun heen of die heerlijke knuffel. Dat heeft verder niets met verliefdheid te maken. Verliefdheid krijg je pas als je de vlinders voelt die je bij een ieder andere dame ook kunt voelen als er een emotionele aantrekkingskracht is. Ja ook sommige dames weten dit uit te buiten. Maar ook jij kan verliefd worden op een raamdame. Misschien is het je nog nooit overkomen maar de mogelijkheid bestaat.
 
Al meer dan 10 jaar heb ik een vaste DVP, er is een echte vriendschap ontstaan, we kennen elkaar door en door.
Ik help haar in moeilijke tijden, door met haar te praten, haar te steunen en haar soms eens te laten uithuilen als zij het weer moeilijk heeft. We lossen samen haar problemen op.
Ben ik verliefd op haar, neen, wij hebben respect voor elkaar, we hebben elkaar graag, en ik zal er altijd voor haar zijn, 2 maal per dag sturen we elkaar een bericht om gewoon te weten hoe het gaat. Wij hebben een echte vriendschappelijke band.

Ik heb heel veel begrip voor het merendeel van de DVP, ze werken puur uit geldnood. Ook al zijn ze lief en leveren ze goede seks, het is zwaar werk, en onnatuurlijk, het merendeel van DVP werkt met tegenzin en wil niets liever dan een normaal werk en leven hebben, maar dat is in hun thuisland een heel moeilijke zaak.

Elke DVP moet iedere dag de knop omdraaien om haar lichaam ter beschikking te stellen voor klanten en dit meerdere malen per dag en dit dag na dag, week na week, maand na maand enz….

Een DVP die je ziet rond lopen in een club, is niet de echte vrouw, alles wat je ziet is fake, in het echte leven zijn ze heel anders.
 
Ik zie dvp-bezoek als een seksuele ontlading. En ja, dan is een kwartierje, 20 minuten, half uur voldoende.
Ik hoef niet betaald te knuffelen met iemand en iemand te betalen om mij emotionele aandacht te geven.
Ieder zijn ding.
Als ik raamdames zou bezoeken zou ik ook geen bloemetje meenemen. Privébezoek is een andere tak van wandelen. En dat voor jou geven gelijk staat aan iets terug willen krijgen. dat is zo ongeveer precies het verschil tussen ons.
 
Ik weet dat ze blijkbaar een dame moeten betalen voor emotionele aandacht.
En ja, dan kan ik al concluderen dat diegene niet een heel succesvol date-leven heeft. ;)
Oh man, hahaha. Jij hebt geen idee hoe mijn leven is. Over de vrouwen die ik als vriendin heb gehad. Over de redenen dat ik wandel. Je veronderstelt van alles vanuit je eigen kleine belevingswereld. Waarschijnlijk roep je al die dingen over jezelf. Ik ga er niet eens meer op reageren, beloof ik bij deze. Je zit zo vast in je eigen veronderstellingen en getetter.
 
Als ik raamdames zou bezoeken zou ik ook geen bloemetje meenemen. Privébezoek is een andere tak van wandelen. En dat voor jou geven gelijk staat aan iets terug willen krijgen. dat is zo ongeveer precies het verschil tussen ons.

Het verschil tussen jou en mij is dat ik oprecht en realistisch ben. Ik ga naar een dame voor een dienstverlening en hou het daarbij.
Jij praat jezelf aan dat je een dame die je nooit hebt ontmoet en die je voor het eerst in je leven gaat zien waarbij je haar moet betalen, een bloemetje geeft r uit aardigheid. En inderdaad niet om aardig gevonden te worden, om een beter service te krijgen etc.. Nee, je verwacht er zogenaamd niets voor terug. Dat praat je jezelf aan.
Je kunt ook best eerlijk tegenover jezelf zijn, dat zou je veel meer opleveren.
 
Opzich niks mis mee een dame bloemetjes geven als je een dame goed kent en jullie hebben beiden respect voor elkaar waarom zou het dan raar zijn om haar als klant een bloemetje te geven?
 
@Cobra Ik ben benieuwd hoelang je vriendschap nog duurt als je haar niet meer betaald. En je bent niet verliefd op haar? Bijzonder

Oei oei oei. Realistisch zijn helpt niet, je gaat aangevallen worden.
Je moet aangeven dat dames ook gek zijn op mannen, dat er heel vaak gevoelens zijn, dat de kans supergroot is dat er een mooie relatie gaat ontstaan uit dit verhaal en dat ze het absoluut niet doet voor het geld. Ze is gek op @Cobra en ook als hij haar financieel niet zou steunen zou ze smoor zijn op hem.
Dat zijn zo ongeveer de woorden die je moet gebruiken. Je bent gewaarschuwd.
 
Ik weet dat ze blijkbaar een dame moeten betalen voor emotionele aandacht.
En ja, dan kan ik al concluderen dat diegene niet een heel succesvol date-leven heeft. ;)
En dat valt nu net niet onder die veralgemenisering zoals jij dat noemt. Het zijn feiten van horen zeggen, wat jij ziet en wat jij gelooft. Het is dus gebaseerd op een eigen mening. Als we spreken over veralgemenisering dan zijn het feiten gebaseerd op een onafhankelijk onderzoek. Helaas ben jij niet onafhankelijk omdat jij wel rond loopt in deze wereld ware het dan niet alleen de raamdames.

Wat ik ook jammer vindt is dat je conclusies trekt over personen die van een GFE houden. Zelf hou ik er namelijk ook van en dat heeft een reden. Die reden is dat ik door een medische oorzaak a, al veel meer tijd nodig heb, en b, meer vrouwgericht te werk ga. In het dagelijkse leven date ik ook gewoon en heb een 25 jarige relatie achter de rug.
In jouw optiek ben ik toch een loser die faalt om een vrouw te kunnen krijgen. Ik voor jou geldt, think twice before you speak.
 
Al meer dan 10 jaar heb ik een vaste DVP, er is een echte vriendschap ontstaan, we kennen elkaar door en door.
Ik help haar in moeilijke tijden, door met haar te praten, haar te steunen en haar soms eens te laten uithuilen als zij het weer moeilijk heeft. We lossen samen haar problemen op.
Ben ik verliefd op haar, neen, wij hebben respect voor elkaar, we hebben elkaar graag, en ik zal er altijd voor haar zijn, 2 maal per dag sturen we elkaar een bericht om gewoon te weten hoe het gaat. Wij hebben een echte vriendschappelijke band.

Ik heb heel veel begrip voor het merendeel van de DVP, ze werken puur uit geldnood. Ook al zijn ze lief en leveren ze goede seks, het is zwaar werk, en onnatuurlijk, het merendeel van DVP werkt met tegenzin en wil niets liever dan een normaal werk en leven hebben, maar dat is in hun thuisland een heel moeilijke zaak.

Elke DVP moet iedere dag de knop omdraaien om haar lichaam ter beschikking te stellen voor klanten en dit meerdere malen per dag en dit dag na dag, week na week, maand na maand enz….

Een DVP die je ziet rond lopen in een club, is niet de echte vrouw, alles wat je ziet is fake, in het echte leven zijn ze heel anders.
Bezoek je haar nog steeds als klant? Want dat lijkt me dan heel erg moeilijk, Zeker als je al met elkaar zo'n bijzondere band hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan