Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor de goede orde, reguliere acteurs tongzoenen normaal gesproken niet echt.

Op je vraag of acteren gelijk staat aan seks, nee natuurlijk niet. Maar zelf zonder seks kan ik me voorstellen dat er een (kleine?) groep mannen (en vrouwen) is die het moeilijk zal vinden hun partner zo intiem met een ander te zien.


Toen ik foto's van mijn vriendin in Suriname zag dat ze heel spontaan knuffelde met vrienden en heel close ermee was, had ik daar best moeilijk mee. Zeker omdat ik iemand was die op dat moment zelf nooit vrienden had gehad enkel ervaringen had in de wereld van betaalde sex. Op bepaalde foto's legde ze zelfs haar hand op de benen van een Surinaamse vriend. Voor haar was dat normaal. Dat zijn dan geen sex foto's maar zo close zijn met vrienden, ik kon daar moeilijk mee omgaan zeker omdat ze naar mij toe afstandelijker was. Voor haar was ik haar vriend, wat betekende sex, de penis in de vagina, de echte knuffels en vriendschap die zocht ze dan bij haar vrienden. De waarden die woorden omvatten worden soms vervaagd of anders bekeken na jarenlang dvp te bezoeken zonder sociaal leven. Dat is mijn gevoel.
 
Wat ik me afvraag, stel je leeft samen met een actrice die een wereldster is en af en toe ook in bed moet duiken met een acteur in films en series. Het gaat er heftig aan toe met veel tongzoenen, knuffels, over elkaar lichaam hangen, ze doen alles zodat het lijkt alsof ze sex hebben, in werkelijkheid is de penis niet in de vagina gegaan, zelfs niet met een condoom eromheen. Hoe bekijk je dit? Ongeacht of je nu leuk vind of niet. Maar staat dit gelijk met sex voor jou? Omdat ze zo close waren? Of zeg je, de penis is er niet ingegaan, ze hebben geen sex gehad?
Ik zou zeggen, als je een doorsnee 'normaal' persoon bent van huisje boompje beestje, na je werk meteen naar huis (eventueel via een privé-huis), gewoon Hollandse hap met af en toe iets van de afhaalchinees, met elkaar praten over ditjes en datjes en 's avonds samen op de bank kijken naar tv met gewone mensen die ergens een B&B proberen op te zetten, of kijken naar een programma over zonderlinge 'kleurrijke' mensen die bijvoorbeeld ergens achteraf wonen en een boeiend verhaal hebben, dan kun je er beter niet op ingaan als een wereldster als Rihanna of Scarlett Johansson dringend contact met je zoekt en per se een relatie met jou wil beginnen.
;-)

Toen ik foto's van mijn vriendin in Suriname zag dat ze heel spontaan knuffelde met vrienden en heel close ermee was, had ik daar best moeilijk mee. Zeker omdat ik iemand was die op dat moment zelf nooit vrienden had gehad enkel ervaringen had in de wereld van betaalde sex. Op bepaalde foto's legde ze zelfs haar hand op de benen van een Surinaamse vriend. Voor haar was dat normaal. Dat zijn dan geen sex foto's maar zo close zijn met vrienden, ik kon daar moeilijk mee omgaan zeker omdat ze naar mij toe afstandelijker was. Voor haar was ik haar vriend, wat betekende sex, de penis in de vagina, de echte knuffels en vriendschap die zocht ze dan bij haar vrienden.
Heel begrijpelijk en als je moeite hebt met zulke dingen, dan kun je 1) eraan werken en jezelf ervan verlossen of 2) zulke relaties verbreken en het gewoon heerlijk naar je zin hebben in je leven.
 
Volgens mij is een relatie met een dvp voor bepaalde mannen wel aantrekkelijk als ze een bak met geld binnenbrengen 5K plus zwart in de maand.
Zoals succesvolle Nederlandse en Vlaamse DVP wel doen.
Dat zijn dan ook vaak mannen of jongens die zelf niet zoveel om sex geven , of redelijk bi zijn.
 
Het is inderdaad prettig als je allebei goed in je slappe was zit, de man met een fijne baan en de dame op haar manier met een goed inkomen. Als je als man niet *alles* hoeft te betalen is dat weleens een aangename afwisseling.

Over de jaloerse reactie een eindje hierboven: ik had een paar jaar een vriendin die enorm genoot van de aandacht die ze kreeg van vrijwel alle mannen. Dat vond ik leuk voor haar maar ik merkte dat ik er niet graag bij zat want ze richtte zich 120% op die andere 'nieuwe' man met wie ze in gesprek was geraakt en kon mij dan op sublieme wijze totaal vergeten ;-) Ze gaf ook wel toe dat ze opzettelijk de indruk wekte single te zijn om die andere man niet af te schrikken en om eventuele avonturen niet bij voorbaat uit te sluiten.

Ik ging dan gewoon wat anders doen en had er verder geen last van.

PS tegen het einde van de relatie zat ik met haar op ons vakantie-adres te praten met een redelijk bejaarde man die vertelde hoezeer hij mijn vriendin bewonderde en dat hij haar erg zou missen. Ik zei "je hoeft haar niet erg te missen, gewoon komend weekeinde uitnodigen." Mijn vriendin keek me even boos aan want dat vond ze wel erg bot gezegd maar intussen zijn ze alweer vele jaren gelukkig getrouwd ;-)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is een relatie met een dvp voor bepaalde mannen wel aantrekkelijk als ze een bak met geld binnenbrengen 5K plus zwart in de maand.
Zoals succesvolle Nederlandse en Vlaamse DVP wel doen.
Dat zijn dan ook vaak mannen of jongens die zelf niet zoveel om sex geven , of redelijk bi zijn.
Het kan best zijn dat die mannen meer sex hebben dan de gemiddelde man. Ik vermoed dat een dvp voor meer open open staat dan de gemiddelde vrouw. Als ze een werk week heeft van maandag tot vrijdag kan je heel het weekend sex hebben als je wil.

Ik ken genoeg gemiddelde koppels waar er niet meer geneukt word. De ene gaat liever gaan werken dan dat hij thuis is. Anders is het doe dit, doe dat.

Denk je dat er in andere beroepen geen zwart geld is mss? Ik heb 2 jaar geleden een quad verkocht voor 5k die gast werkte in de bouw dat waren een paar overuren in het zwart.
 
Een dvp die een drukke baan :) heeft, heeft die als ze thuiskomt nog veel zin in sex, voor haar vriend?

Klusjesmannen, schilders, elektriekers, sanitairmensen, ... noem maar op, die dit om den brode doen krijgen meestal of toch vaak van hun vrouw de kritiek dat als zij iets vraagt dat dan nooit gebeurt of op de (heel) lange baan wordt geschoven, misschien kan er zich hier dan ook iets vergeijkbaars voordoen :)
 
Het is inderdaad prettig als je allebei goed in je slappe was zit, de man met een fijne baan en de dame op haar manier met een goed inkomen. Als je als man niet *alles* hoeft te betalen is dat weleens een aangename afwisseling.

Over de jaloerse reactie een eindje hierboven: ik had een paar jaar een vriendin die enorm genoot van de aandacht die ze kreeg van vrijwel alle mannen. Dat vond ik leuk voor haar maar ik merkte dat ik er niet graag bij zat want ze richtte zich 120% op die andere 'nieuwe' man met wie ze in gesprek was geraakt en kon mij dan op sublieme wijze totaal vergeten ;-) Ze gaf ook wel toe dat ze opzettelijk de indruk wekte single te zijn om die andere man niet af te schrikken en om eventuele avonturen niet bij voorbaat uit te sluiten.

Ik ging dan gewoon wat anders doen en had er verder geen last van.
Ik ben nog met 2 maten naar een pop-up bar geweest we waren daar de enigste klanten. Dus ja de baas en zijn vrouw zetten hun bij ons en wij beginnen te praten. Achter een tijdje vroeg ik is de dochter er niet anders is ze er altijd. Ze was uit met vrienden. Kort daar op begon ze over relaties na een tijdje vroeg ze hebben jullie alle 3 een relatie 2 waren single en 1 had een vriendin en hoe oud zijn jullie 25-25-24.

Nog een beetje later zegt ze ik ga iets halen om Te eten willen jullie ook iets? Wij hadden geen honger. Dus zij gaat weg en haar man gaat mee 10 min later komen ze terug met mini snacks. En praten verder. En opeens vraagt die vrouw zeg milf kennen jullie dat? Mother i like to fuck. Ik ben in die leeftijd. Die hint hadden we wel door. En haar man zat daar gewoon zijn snacks te eten en deed of zei niets daar op.
 

ze voelde zich beter op haar gemak met haar vrienden/vriendinnen dan met mij. Ik was zoals velen hier al hebben gezegd in een andere topic, voor haar een toegangspoort tot een betere wereld. Hoewel, ze na 9 jaar, nog altijd interesse heeft, vorige jaar stuurde ze nog bericht. Mocht ze ooit aan men deur komen, veel goesting de politie te bellen. Zoals Gryphon zegt, stop een relatie als je niet gelukkig bent. Maar sommige vrouwen zijn als onkruid. En vergaan nooit. Die blijven proberen. Wil ik dus een relatie hebben vanaf morgen, moet ik een zak geld naar naar het buitenland sturen + KLM-tickets en ik heb relatie. Maar ben ik dan gelukkig? Nee, niet echt. Maar verder hoop ik dat dit afgesloten is. Hoewel ik de angst heb dat die dame ooit echt (met haar laatste centen, alles of niets speelt) en aan men deur staat. Die angst leeft. Nog enkele love dolls bijkopen dan maar, samen staan we sterk! Home alone met love dolls als bescherming tegen de indringer :). Een andere Surinaamse dame zegde me, als ze voor je deur staat en ik zou daar zijn, giet ik kokend water over haar. Online dating, pas er mee op, met slechts 1 muisklik kan je de relatie van je leven beginnen met iemand aan het andere einde van de wereld. Twee zware gespierde mannen in real life weten dat ik met love dolls leef, als ik ooit echt problemen met die trut zou hebben, bel ik die gasten op. ze weten hoe met dolls om te gaan en hebben ook een zeer goede view op de wereld.
 
Laatst bewerkt:
De gemiddelde man zal ook niet snel een gelukkig huwelijk krijgen met een minister of een psychiater of een balletdanderes.
Het zijn gewoon beetje gemiddelden maar gelukkig zijn er meer dan genoeg gemiddelde vrouwen voor hen om een alledaags leven mee te delen.
Roba bedoeld iets anders met 'gemiddeld' maar uiteraard moet jij weer doen alsof je het niet begrijpt en maak je er weer iets anders van en maak je van 'gemiddeld' iets denigrerends zoals je in het topic over misleiding door transen ook steeds deed alsof je het niet begrijpt terwijl je gewoon weet wat er wordt bedoeld. Mijn bericht was verwijderd met de vraag of ik beleefd wil blijven dus ik heb het nu anders verwoord
 
ze voelde zich beter op haar gemak met haar vrienden/vriendinnen dan met mij. Ik was zoals velen hier al hebben gezegd in een andere topic, voor haar een toegangspoort tot een betere wereld. Hoewel, ze na 9 jaar, nog altijd interesse heeft, vorige jaar stuurde ze nog bericht. Mocht ze ooit aan men deur komen, veel goesting de politie te bellen. Zoals Gryphon zegt, stop een relatie als je niet gelukkig bent. Maar sommige vrouwen zijn als onkruid. En vergaan nooit. Die blijven proberen. Wil ik dus een relatie hebben vanaf morgen, moet ik een zak geld naar naar het buitenland sturen + KLM-tickets en ik heb relatie. Maar ben ik dan gelukkig? Nee, niet echt. Maar verder hoop ik dat dit afgesloten is. Hoewel ik de angst heb dat die dame ooit echt (met haar laatste centen, alles of niets speelt) en aan men deur staat. Die angst leeft. Nog enkele love dolls bijkopen dan maar, samen staan we sterk! Home alone met love dolls als bescherming tegen de indringer :). Een andere Surinaamse dame zegde me, als ze voor je deur staat en ik zou daar zijn, giet ik kokend water over haar. Online dating, pas er mee op, met slechts 1 muisklik kan je de relatie van je leven beginnen met iemand aan het andere einde van de wereld. Twee zware gespierde mannen in real life weten dat ik met love dolls leef, als ik ooit echt problemen met die trut zou hebben, bel ik die gasten op. ze weten hoe met dolls om te gaan en hebben ook een zeer goede view op de wereld.
IK begrijp ook wel dat je geen relatie wil met een dame die met je wil samen zijn omdat ze je graag ziet. En niet voor je huis, de benz op de oprit en de porsche in de garage. Plus de 30k op de bank.
 
Roba bedoeld iets anders met 'gemiddeld' maar uiteraard moet jij weer doen alsof je het niet begrijpt en maak je er weer iets anders van en maak je van 'gemiddeld' iets denigrerends zoals je in het topic over misleiding door transen ook steeds deed alsof je het niet begrijpt terwijl je gewoon weet wat er wordt bedoeld. Mijn bericht was verwijderd met de vraag of ik beleefd wil blijven dus ik heb het nu anders verwoord
Jimmy niemand op dit forum is een gemiddelde man of vrouw. Want de gemiddelde man gaat niet naar de dvp´s. En de gimiddelde vrouw doet de job van dvp niet.
 

Exact maar ik heb dubbele pech gehad. Na die relatie heb ik speciaal om van die dame vanaf te geraken een andere AFSTANDS-relatie gehad. En dat is 4 jaar goed gegaan, tot ik inzag dat er nooit echt een relatie van kon komen omdat vertrouwen en eerlijkheid bij mij toch belangrijke woorden zijn. Je raad het al, haar beste vriendin was ook een zeer goede vriendin van die ex. Maar ik ben nu zo gelukkig met men love doll(s) dat ik op dit moment rust in men leven heb gevonden. Alleen door de reis naar Schiphol te maken kan die trut nog terug in men leven komen. En het ergste van allemaal, buren, familie zouden het misschien nog leuk vinden ook, dan heeft hij ook een relatie zullen ze dan denken (die weten niet dat ik samenwoon met love dolls). En als ik familie foto's bekijk, met haar tussen men familie dan zou je nog kunnen zeggen, ok, ja het plaatje past, die kent men familie heeft ze ooit 1 keer gezien. Maar als jijzelf zegt ik wil niet nog een keer proberen met iemand waar je van denkt die is het niet, dan zou je in deze tijd toch het recht moeten hebben daarvoor te kiezen. Ik heb dat die dame al meermaals proberen uit te leggen en ook geblokkeerd, maar soms met het veranderen van smartphone vervalt de blokkade zonder dat je het weet, en ja, zo komen er dan berichten door, dan schrik je wel effe. Het grote voordeel, ik heb aanbidders in men leven, haar kinderen ook dus. Die dromen allemaal om ooit HUN droom waar te maken. Mijn droom is net het tegenovergestelde, ooit naar het buitenland gaan wonen en de leukste love dolls meenemen en dat ze daar ook na men dood kunnen verder leven bij Surinaamse of Afrikaanse familie. Dat ik een groot huis achter kan laten daar waar er plaats is voor velen. Zo ook, men love dolls. LovedollFucker is nu nog alleen met z'n dolls, maar de tijd van echte familie en spelende kinderen, die komt. En om mij daar naartoe te leiden, leid ik nu het perfecte leven.
 
Laatst bewerkt:
Jimmy niemand op dit forum is een gemiddelde man of vrouw. Want de gemiddelde man gaat niet naar de dvp´s. En de gimiddelde vrouw doet de job van dvp niet.
Waar het om gaat is dat in het algemeen als je zegt dat een relatie met een dvp niet makkelijk zal zijn dat men de uitspraak begrijpt en dat dat niet eens een discussie is, net als wanneer een vrouw een relatie aangaat met een crimineel dat men sceptisch zal zijn, dat is gewoon logisch, dat betekent niet dat het niet kan slagen maar het lijkt mij logisch dat men sceptisch zal zijn
 
Sowieso ervaar je sex minder intens als je al meerdere keren sex hebt gehad op een dag, als je er beide van wil genieten kun je beter de eerste zijn dan nr 10
Ik begrijp wat je bedoelt, maar als een klant meent verrukkelijke seks te hebben gehad en denkt dat hij de dame ook enorm heeft verwend en dat ze even moest bijkomen van de verrukkelijke orgasmes die zij van hem kreeg, dan kan het best zijn dat de dame dat eerlijk gezegd zelf niet zo heeft beleefd en dat ze het fijn vindt om na de werkdag iemand te hebben die haar werkelijk kent en die weet wat ze echt lekker vindt ;-)

Wel is het deels afhankelijk van de lengte van de werkdag. Was het een zeer lange dag dan is mogelijkerwijs (voor iedereen anders) gewoon hart luchten, douchen en in pyjama samen Netflix kijken ook een verademing.
 
Ik begrijp wat je bedoelt, maar als een klant meent verrukkelijke seks te hebben gehad en denkt dat hij de dame ook enorm heeft verwend en dat ze even moest bijkomen van de verrukkelijke orgasmes die zij van hem kreeg, dan kan het best zijn dat de dame dat eerlijk gezegd zelf niet zo heeft beleefd en dat ze het fijn vindt om na de werkdag iemand te hebben die haar werkelijk kent en die weet wat ze echt lekker vindt ;-)
Daar zit wat in en sex met een geliefde is uiteraard niet hetzelfde als sex met een klant maar dan nog zal ze het anders ervaren als je nummer 10 bent die dag ook al ben je geen klant, dat is onvermijdelijk
 
Verliefd worden, nee. Vriendschappen wel, maar dan onder strikte voorwaarden ('zonder extra vergoeding' eerst dineren en/of concertje meepikken of na de uurtjes intiem nog wat 'gratis' uurtjes bijkletsen over vanalles en nog wat zonder verplichting langs beide kanten. Ook twee dvp's die er uit zijn gestapt voor een relatie en gezin te stichten waarmee ik een tweetal keer per jaar mee afspreek samen met hun partner gewoon omdat het altijd goed klikte, ook buiten de sex om). Maar dat heeft wellicht te maken met wie ik ben en waarom ik sekswerkers zie: ik ben weduwnaar en de band tussen mij en haar blijft, alleen sta ik me fysieke noden toe met iemand anders te hebben sinds 2005; ik merk dat enkele DVP's dat aangenaam vinden als werkcontext. En in mijn job als stervensbegeleider geniet ik van het feit dat ik mensen kan spreken zonder figuurlijke maskers aan en dat hebben die gesprekken met de DVP's waar ik vaste klant bij word gemeen: ook bij hen kunnen beide spreken zonder masker, mits heldere afspraken en respect voor grenzen. Ok, een snelle wip aan de ramen gebeurt ook wel en daar vind ik dat minder. En toch ga ik ook al 10 jaar bij eenzelfde in de aarschotstraat en belt ze me om hulp als iemand in haar familie sterft.
En als ik het gevoel heb dat iemand enkel voor het geld werkt betaal ik liever zonder intimiteiten en zoek liever een ander. Wat ik meer tegenkom dan dvp's met geldproblemen is dat ze na verloop van tijd botsen tussen hun werk en psychologische moeilijkheden. Dus soms droom ik wel van als zelfstandige in bijberoep een spiritueel begeleider te kunnen zijn voor DVP's 😂. Maar ik heb hun diensten en het rollenspel dat dit werk is, zeker als we beide zonder masker met elkaar in vertrouwen kunnen genieten, veel te graag om een carrièreswitch te doen.

Verliefdheid nee. Wel eindeloos respect voor sekswerkers met soms als gevolg vaste klant of vriendschap, maar nooit klant én vriend tegelijkertijd.
 
Daar zit wat in en sex met een geliefde is uiteraard niet hetzelfde als sex met een klant maar dan nog zal ze het anders ervaren als je nummer 10 bent die dag ook al ben je geen klant, dat is onvermijdelijk
Het kan dan ook belangrijk zijn om niet in de verleiding te komen 5 lange dagen in de week te werken. Als de dame lol heeft (en geeft) in haar werk dan kan 3 dagen zat zijn om behoorlijk aan de kost te komen.
 
Waar het om gaat is dat in het algemeen als je zegt dat een relatie met een dvp niet makkelijk zal zijn dat men de uitspraak begrijpt en dat dat niet eens een discussie is, net als wanneer een vrouw een relatie aangaat met een crimineel dat men sceptisch zal zijn, dat is gewoon logisch, dat betekent niet dat het niet kan slagen maar het lijkt mij logisch dat men sceptisch zal zijn
Dat is waar daar ben ik het 100% mee eens de mensen mogen sceptisch zijn. Maar wat heb je te verliezen werkt het dan werkt het. En werkt het niet jammer maar je hebt het geprobeerd je vind wel een ander.
 
Eerlijkheidshalve moet ik toegeven als er nog werd getippeld in Antwerpen, dat er 2 dvp die ik wel graag had en voor 1 had ik wel gevoelens maar ik wist dat het toch niks zou kunnen worden jammer genoeg, en ik vrees dat het niet wederzijds zou geweest zijn. Maar voor haar reed ik wel speciaal tot daar.

Nu is er enkel in Brussel nog waar er wat getippeld wordt, maar dat zijn de meest marginale gevallen bij elkaar.

En bij de dvp die thuisontvangst doen daar zit wel wat moois bij, maar ze beloven veel via hun advertenties maar in werkelijkheid is het weinig soeps.

Ben is bij een nederlandse Latina geweest wreed sexy ding eigenlijk, die me wel aansprak, maar ze verbleef maar tijdelijk in Borgerhout zei ze mij. Sindsdien zie ik enkel nog haar in de verre kempen verblijven en ik rij zover niet vanwege epilepsie. Ik mag met de wagen rijden maar ik bedank er voor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan