Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe gek ik ook ben op mijn Latina dvp.....al zou ik een vrouw zoeken....zou ik naar azie gaan en een leuke dame uit een Klein dorp en een simpel gezin zoeken. Gewoon een dame die huisje boompje beestje wil, niet gewend is aan allerlei luxe en echt met de insteek trouwt om bij elkaar te blijven.

Maar dat soort dames kun je ook onder de Latinas vinden (weet ik uit ervaring).

Ik heb al genoeg meegemaakt dat ik dames heb geholpen met wat zakelijke dingen hier in Nederland en dat ik hier uit hun eigen beweging ruim financieel voor gecompenseerd werd, dus dat hele golddigger gebeuren heb ik nooit ondervonden. Zelf denk ik dat dit per dame zal verschillen en ook vooral aan de man ligt (begint de man ooit met vrijgevig zijn, dan wordt er natuurlijk ook een verwachtingspatroon gecreëerd).
 
Dit klopt helemaal.
Een favoriete dvp van mij is de 1e week van januari weer terug in een duitse club, reisend vanaf moldavie. Begin december zei ze voor ze op vakantie ging: Ik moet begin januari wel weer werken, dan is al mijn geld op.
Ja, zo'n leven voort blijven zetten wordt lastig met een salaris van € 1.800 of zo. Bij dames in Duitse clubs zijn het niet alleen zij zelf die wennen aan het club-inkomen, maar ook vriendjes en familie.

En stel dat zo'n dame een normale relatie krijgt en stopt met werken, dan zal een man in het begin zeker niet al te vrijgevig moeten zijn, want dan gaat er snel gewenning optreden.
 
Ik denk niet dat de Meeste dvp golddiggers zijn
Maar ik zat wel eens bij e'en dvp die aan de telefoon praatte met haar vriendin over hoeveel geld een klant met interesse in haar verdiende. Was een nare houding....ze wist niet dat ik Spaans sprak😆
Maar mijn vaste dvp zijn stuk voor stuk geen golddiggers.
Maar.....ze zijn wel een levensstandaard gewend. En e'en dvp verdient Meer in een uurtje dan dan de Meeste mannen in een dag.
400 euro uitgeven aan een hair extension of 700 aan een pruik is heel normaal. Voor een Latina ten minste......
Vrouwen dumpen mannen veel makkelijker in deze tijd en zeker als ze zelf makkelijk veel kunnen verdienen.
Een dvp plaatste ooit in haar status "if a man has a lot of money he wants many girls, if a girl has a lot of money she doesn't need a guy".
Hoe gek ik ook ben op mijn Latina dvp.....al zou ik een vrouw zoeken....zou ik naar azie gaan en een leuke dame uit een Klein dorp en een simpel gezin zoeken. Gewoon een dame die huisje boompje beestje wil, niet gewend is aan allerlei luxe en echt met de insteek trouwt om bij elkaar te blijven.
Want alleen alle Aziaten uit kleine dorpen willen huisje boompje beestje en hebben de insteek om te trouwen en bij elkaar te blijven. 🙄
Je klinkt flink bevooroordeeld.
 
Ik weet één koppel waarvan de man een paar jaar klant was in een club waar ik tot voor een jaar of 5 regelmatig kwam.

Die zijn al lang getrouwd en hebben zeker één kind. Ze leven wel een goed leven, maar niet iets wat de meesten onder ons ook niet zouden kunnen. Ze heeft ook nooit een Lamborghini cadeau gekregen of zo. :sneaky:

En ja, ook ik dacht toen ik dat voor het eerst zag dat dat louter om z'n geld was. Niet dus. Ze is ook van de een op andere dag gestopt met dit werk.
 
Ik weet één koppel waarvan de man een paar jaar klant was in een club waar ik tot voor een jaar of 5 regelmatig kwam.

Die zijn al lang getrouwd en hebben zeker één kind. Ze leven wel een goed leven, maar niet iets wat de meesten onder ons ook niet zouden kunnen. Ze heeft ook nooit een Lamborghini cadeau gekregen of zo. :sneaky:

En ja, ook ik dacht toen ik dat voor het eerst zag dat dat louter om z'n geld was. Niet dus. Ze is ook van de een op andere dag gestopt met dit werk.
Ik ken de situatie niet, maar je kunt je natuurlijk wel afvragen of ze ook zo geïnteresseerd was in hem als hij niet de financiële mogelijkheden had (of gaf) voor dat goede leven.
 
Uitzonderingen bevestigen niet de regel

Nee

stephanie beatriz eyeroll GIF by Brooklyn Nine-Nine
 
Veel van de zogenaamde 'nuchtere mannen' die hier blijven hameren op dat een relatie met een dvp vrijwel onmogelijk is, vergeten steevast een ding. Wederkerigheid.
Ze hebben het over hoe zij verkikkerd raken op een dame en zichzelf beschermen. In hun gedachten voor uitbuiting. Ik lees zelden of nooit iets terug over wat de dame voelt in die gevallen.
Het is gewoon een eenzijdige fantasie van de man zelf.

Ik denk dat ze mogelijk denken dat zij geen mannen zijn waar een dame voor kan vallen.
Als liefde wederkerig is, dan is alles mogelijk. Omdat je het allebei wenst en wilt.
Dat is heel wat anders dan alleen zelf verliefd zijn.
En dan maar de optie achter de hand houden om een Aziatisch meisje van simpele mensen te trouwen en dan te denken dat dat voor altijd zal zijn. Denk je dat die dame dan wel van je houdt?
Omdat je misschien wat centjes hebt?
Iig meer dan zij, vooralsnog. Klinkt meer alsof je dan voor de optie gaat van een heel goedkope dvp, eerlijk gezegd. Niet voor liefde.

Liefde kent altijd uitdagingen en risico's. En een relatie met een dvp dus zeker ook. Maar als de intenties wederkerig zijn, kan alles.
Als beiden offers willen brengen, kan het. En als die offers in verhouding staan tot het geluk dat het opbrengt.

Het gaat er altijd om wat je wilt en kunt geven. Liefde zou nooit moeten beklemmen. Of de reden zijn dat je dingen doet waar je niet gelukkig van wordt.

Het verhaal hierboven bewijst dat wederkerige liefde overal kan opduiken.

Maar eenzijdig verliefd worden op een dame die gewoon een goede dienst verleent, zegt iets over de wandelaar en niets over de dame. Dat is meer een zelfverzonnen fantasie dan een spel dat met je wordt gespeeld.
Neem van mij aan dat als je liefde hebt gekend, echte liefde, dat je dan ook echt wel weet hoe dat te herkennen. En dat als je genoeg zelfvertrouwen hebt om te weten dat iemand verliefd op je zou kunnen worden, je niet altijd bang hoeft te zijn dat er iets niet kopt.
Maar dat je ook gewoon kunt denken: tja, waarom zou ze me ook niet leuk vinden?
 
je kunt je natuurlijk wel afvragen of ze ook zo geïnteresseerd was in hem als hij niet de financiële mogelijkheden had (of gaf) voor dat goede leven.
Materiële welstand is gewoon één van de mogelijke charmes van een persoon. Er aantrekkelijk uitzien ook, een leuke persoonlijkheid eveneens.

Als je goed met iemand op kan schieten is het niet ineens verdacht als die persoon ook nog eens welgesteld is.

Dat maken de enigszins jaloerse toeschouwers er weleens van, of ze proberen twijfel te zaaien met "je kunt je natuurlijk wel afvragen..."

Ja je kunt je altijd van alles afvragen natuurlijk ;-)

Ik stuur een jonge vrouw die ik graag mag af en toe geld, waardoor ze in haar thuisland waar ze nu is voorlopig prettig kan leven voor bedragen die ik al kwijt ben als ik slechts een tas boodschappen bij de AH afreken. Het doet mij zelf veel genoegen, zij heeft er ook wat aan. "Je kunt je natuurlijk wel afvragen" dit en dat, maar je hoeft je niks af te vragen, ik bepaal lekker zelf wat ik doe.

Dat geldt ook voor de man die een relatie begint met een vrouw waarbij ze ieder op hun eigen manier genoegen eraan beleven.
 
Iedereen praat over verliefd worden op een DVP. Maar krijgen we dan ook draadjes, verliefd op een secretaresse, stewardess, verkoopmedewerkster, .... Ik zou zeggen, je wordt niet verliefd op iemand zijn/haar beroep maar verliefd op een persoon. Ik wens @Verliefd toe, dat hij verliefd is op haar persoonlijkheid en haar niet meer ziet als de vakbekwame dame die hem pleziert.
 
Iedereen praat over verliefd worden op een DVP.
Mogelijk was het jou nog niet opgevallen maar dit forum gaat over DVP's en hun bezoekers.

Bovendien is de titel van deze thread:

Verliefd op een prostituee


Als je dat tot je door laat dringen is het misschien niet zo gek dat het gaat over het onderwerp dat in de titel staat?

Als je het wil hebben over de prijs van inbouwkeukens, bijvoorbeeld, dan zit je op het verkeerde forum in de verkeerde thread.

Maar krijgen we dan ook draadjes, verliefd op een secretaresse, stewardess, verkoopmedewerkster,

Daar kun je elders ZAT over vinden, bijvoorbeeld:


Maar waarom zou jij dat hier willen? Je kunt toch ook zelf zoeken naar de onderwerpen die jouw belangstelling hebben?
.... Ik zou zeggen, je wordt niet verliefd op iemand zijn/haar beroep maar verliefd op een persoon.
Open deur intrappen heet dat. Daar win je geen prijzen mee. Maar wel goed dat je dat nu zelf hebt bedacht. De rest van ons wist dat al.
 
Iedereen praat over verliefd worden op een DVP. Maar krijgen we dan ook draadjes, verliefd op een secretaresse, stewardess, verkoopmedewerkster, .... Ik zou zeggen, je wordt niet verliefd op iemand zijn/haar beroep maar verliefd op een persoon. Ik wens @Verliefd toe, dat hij verliefd is op haar persoonlijkheid en haar niet meer ziet als de vakbekwame dame die hem pleziert.
Dat kan zijn, maar dit is een prostitutieforum en wij als klanten hebben sex met die dames en velen raken dan snel verliefd, dat is bij secretaresses, stewardessen, supermarktmedewerksters niet het geval of heb jij daar ook veel sex mee?
 
Dat kan zijn, maar dit is een prostitutieforum en wij als klanten hebben sex met die dames en velen raken dan snel verliefd, dat is bij secretaresses, stewardessen, supermarktmedewerksters niet het geval of heb jij daar ook veel sex mee?
Wat doe je met een secretaresse die bijklust als dvp? Op welk forum moet je deze bespreken?

Het wordt nu wel heel lastig allemaal 🤔
 
toch staan er bovenaan de ladder vooral mensen die niet goed kunnen opschieten met anderen.
De grootste etterbakken en pestkoppen blijven vaak buiten schot helaas maar ook mannen als Holleeder komen eens op de koffie en Elon Musk is dan wel rijk maar hij verliest ook bakken geld per dag en de meeste mensen vinden hem een eikel. Hij zag er laatst ook niet bepaald gelukkig uit tijdens dat interview over het verlies van de grote adverteerders op zijn gifbak Twitter.

En soms worden de grootste eikels door een toeval weggevaagd waarna de community heel fijn en vredig verder leeft:

 
Ook ik heb klanten die wekelijks komen waarvan ik vermoed en haast zeker van bent dat er meer dan een gevoel achter zit ! Zij ook meerdere berichten sturen om toch maar op een of andere manier kontakt te hebben ! Hoe ga je daar mee om ?ik zeg het hun eerlijk een gevoel mag er zijn is menselijk maar daar stopt het dan ook gelijk voor mij ! Want deze mensen zijn zeer kwetsbaar en kan je zomaar misbruik van maken waardoor ze in financiële problemen kom !heb ook al enkele mensen moeten beschermen daartegen en eerlijk gezegt dat het beter is dat hij geen kontakt meer met mij zoekt ! Verbieden kan ik natuurlijk niet het is en blijft mijn brood. Maar er Zijn grenzen voor mij ! Als ze beginnen met ik wil mijn vrouw verlaten voor jou tja dan stopt het ! Want ze kennen mij enkel vanuit het bed gebeuren en een praatje dus dat word niks en moet ik het hem vertellen dat het hier stopt !
 
Ook ik heb klanten die wekelijks komen waarvan ik vermoed en haast zeker van bent dat er meer dan een gevoel achter zit ! Zij ook meerdere berichten sturen om toch maar op een of andere manier kontakt te hebben ! Hoe ga je daar mee om ?ik zeg het hun eerlijk een gevoel mag er zijn is menselijk maar daar stopt het dan ook gelijk voor mij ! Want deze mensen zijn zeer kwetsbaar en kan je zomaar misbruik van maken waardoor ze in financiële problemen kom !heb ook al enkele mensen moeten beschermen daartegen en eerlijk gezegt dat het beter is dat hij geen kontakt meer met mij zoekt ! Verbieden kan ik natuurlijk niet het is en blijft mijn brood. Maar er Zijn grenzen voor mij ! Als ze beginnen met ik wil mijn vrouw verlaten voor jou tja dan stopt het ! Want ze kennen mij enkel vanuit het bed gebeuren en een praatje dus dat word niks en moet ik het hem vertellen dat het hier stopt !
Link hen deze thread.
 
verliefdheid is een soort chemische reactie, er zijn mensen die vlug verliefd worden op iemand die zich t.o.v. de bepaalde persoon gedragen maar die verliefdheid is ook meestal vlug weg, maar zelfs dvp's zijn gewone mensen , soms (of dikwijls) met een verkeerd beeld van mannen en die dan hun skills durven of zullen gebruiken om die mannen te misbruiken, maar soms kan dit ook echt tot een duurzame relatie gebracht worden. Indien dit het geval is wens ik iedereen die in zo'n situatie zit het beste voor 2024 en dat hun connectie (spreekwoordelijk) dieper kan geraken om een duurzame relatie op te bouwen.

Het beste voor 2024 !!!!
 
Ik ken de situatie niet, maar je kunt je natuurlijk wel afvragen of ze ook zo geïnteresseerd was in hem als hij niet de financiële mogelijkheden had (of gaf) voor dat goede leven.
Is dat niet voor iedere relatie belangrijk? Bij het daten, dit gelijk waar, kijk je toch of die partner jou een goed leven kan geven? Ik deed dat toch. Is hij mentaal stabiel, fysiek gezond, heeft hij werk, kan hij zichzelf onderhouden, ... Dit is toch een basis?

Bij mijn partner, die ook een klant was, trok zijn geld mij niet aan. Maar het feit dat hij ondernemend was. Opportuniteiten zag, zelf redzaam, creatief, van €1 makkelijk €10 kon maken.

Dat zowel jij en je partner het financieel goed hebben komt enkel maar de ander ten goede. Zo geef je elkaar een veilig gevoel ivm de primaire behoeftes. + is er een back-up als 1 van de 2 een andere professionele weg wilt inslaan.
 
Is dat niet voor iedere relatie belangrijk? Bij het daten, dit gelijk waar, kijk je toch of die partner jou een goed leven kan geven? Ik deed dat toch. Is hij mentaal stabiel, fysiek gezond, heeft hij werk, kan hij zichzelf onderhouden, ... Dit is toch een basis?
Helemaal waar. Om die reden zijn werkloze mannen kansloos op de datingmarkt en lopen relaties vaak stuk zodra hij werkloos wordt. Hij kan dan niet meer de basiszekerheid bieden. Het is mij ook ooit overkomen. Wegbezuinigd en een maand later de bons krijgen omdat ik 'niet meer de man was waar ze ooit verliefd op werd'. Ik kan me zelfs herinneren dat ik ooit op een datingsite zat die werkloze mannen afraadde om lid te worden. Zo werkt het, als man ben je aantrekkelijk als je aantoonbaar zekerheid kan bieden.
Fysieke en mentale gesteldheid is idd ook belangrijk. Het is puur Darwinistisch en daarom heel wreed, maar helaas werkt het zo. Vriend van mij wandelt ook. Hij is door psychoses arbeidsongeschikt geworden. De baan die hij daarvoor had, betaalde zo goed dat hij van zijn WIA (70% daarvan) nog altijd riant kan leven. Maar in de liefde is hij door zijn ziekte kansloos.
 
Is dat niet voor iedere relatie belangrijk? Bij het daten, dit gelijk waar, kijk je toch of die partner jou een goed leven kan geven? Ik deed dat toch. Is hij mentaal stabiel, fysiek gezond, heeft hij werk, kan hij zichzelf onderhouden, ... Dit is toch een basis?

Bij mijn partner, die ook een klant was, trok zijn geld mij niet aan. Maar het feit dat hij ondernemend was. Opportuniteiten zag, zelf redzaam, creatief, van €1 makkelijk €10 kon maken.

Dat zowel jij en je partner het financieel goed hebben komt enkel maar de ander ten goede. Zo geef je elkaar een veilig gevoel ivm de primaire behoeftes. + is er een back-up als 1 van de 2 een andere professionele weg wilt inslaan.

Natuurlijk is dit zo, maar mannen hebben vaak de behoefte om nodig te zijn. Vrouwen die zelfredzaam zijn zijn eng. In deze tijd wordt dat aangemoedigd, maar misschien gebeurt dat nog niet lang genoeg voor mannen om zich te realiseren dat ze er ook de vruchten van plukken. Vrouwen zijn nou eenmaal niet meer afhankelijk van mannen om dingen te kunnen kopen en doen. Vrouwen hoeven niet meer gered te worden. Dat vereist enige aanpassing in het mannenbrein.
 
Terug
Bovenaan Onderaan