Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kunnen we misschien terug on topic gaan, heren?
Mag ik eerlijk zijn het gaat toch over daten enz waar we over praten. Dat het over daten met een dvp gaat word niet gezegt. Idd maar voor mij is er ook geen verschil tussen het daten van een dvp of gelijk welke andere dame.

Soms word er te hard aan de core van het topic vast gehouden en bloed het topic dood. Is het dan niet beter om even ook over de bij komende dingen te praten?
 
Dat waren voor alle betrokkenen best leuke uitstapjes. Even voor de duidelijkheid, allemaal puur platonisch hoor.
Ik bedoelde eigenlijk; Wat vind(en) de vrouw(en) In je leven ervan dat je met kleren van 10 jaar oud rondloopt ? (Vooral dan degene die je net leert kennen...first impressions and all that...)
Precies. Om er maar eens 'n cliché uit te gooien: je betaalt voor een seksuele dienst, je hoeft er niet mee naar het altaar.
🤔 mmm, now there's a thought !
 
Ik bedoelde eigenlijk; Wat vind(en) de vrouw(en) In je leven ervan dat je met kleren van 10 jaar oud rondloopt ? (Vooral dan degene die je net leert kennen...first impressions and all that...)
Haha :LOL: ik koop mijn kleren nu online.
Nieuwe mensen leren kennen komt niet heel veel meer voor op mijn leeftijd.
En wat die van mijn kleren vinden boeit me eerlijk gezegd niet :sneaky: ik hoef geen indruk meer te maken op vrouwen.
 
Ik bedoelde eigenlijk; Wat vind(en) de vrouw(en) In je leven ervan dat je met kleren van 10 jaar oud rondloopt ? (Vooral dan degene die je net leert kennen...first impressions and all that...)
Een DvP zal het niet al teveel boeien. Wat er in je portemonnee en vervolgens onder je kleren zit, des te meer...
 
Laatst bewerkt:
Oefening baart kunst... zou ik zeggen
Meer oeffenen dus.
Een DvP zal het niet al teveel boeien. Wat er in portemonnee en vervolgens onder je kleren zit, des te meer...
Hoe veel er op je rekening staan hebt maakt niet uit. Je kledij wel omdat het je stijl en persoonlijkheid weer spiegeld. Ik let ook op de kledij van de dvp.

hoe groot arthur is doet er niet echt toe. Maar wel hoe goed je hem kan gebruiken.
 
Meer oeffenen dus.

Hoe veel er op je rekening staan hebt maakt niet uit. Je kledij wel omdat het je stijl en persoonlijkheid weer spiegelt. Ik let ook op de kledij van de dvp.
Ik doelde op hoe een DvP er tegenaan kijkt.
Als ze buiten haar werk met een wandelaar zou willen afspreken kijkt ze er vast iets anders naar dan dat iemand als klant voor het raam/ de deur staat.
 
Hoe veel er op je rekening staan hebt maakt niet uit. Je kledij wel omdat het je stijl en persoonlijkheid weer spiegeld. Ik let ook op de kledij van de dvp.

hoe groot arthur is doet er niet echt toe. Maar wel hoe goed je hem kan gebruiken.
Precies! Zeker bij een eerste bezoek... Je krijgt maar één kans om een goede eerste indruk te maken!

Dus... stijlvol gekleed: Check!
Met je erectie de dame imponeren: check!
 
Ik doelde op hoe een DvP er tegenaan kijkt.
Als ze buiten haar werk met een wandelaar zou willen afspreken kijkt ze er vast iets anders naar dan dat iemand als klant voor het raam/ de deur staat.
Toch wel ik heb nog een boontje gehad voor een dvp. Ik denk dat het van haar kant ook intresse kwam.

Ze had me verteld dat ze altijd naar specifiek naar de schoenen van haar klanten keek. Omdat dat vaak vergeten word. Ik kan bv een mooi hemd met een blazer en een deftige chino en vans er onder. Zo kon ze zien of dat je nu speciaal chiquere kledij aan gedaan hebt om mij anders voor te doen. Want die schoenen passen niet bij die stijl snap je.
 
Doet denken aan borsten-discussie.
Je doelt op de grootte of wellicht te groot?
Daar is wel iets bij voor te stellen.
Ik heb één dame bezocht die behoorlijk voorzien was; gewicht 4 kilo per borst.
Lijkt me al een behoorlijke last, maar als je die van Arina Sweety (of hoe ze nu heet) ziet, dan vraag je je af wat zij met zich mee moet torsen.
Misschien voor mannen mooi om naar te kijken, maar een zegen voor haar?
(het laat zich raden)
 
Terug
Bovenaan Onderaan