Mi Amor Por Favor
Vaste klant
Altijd opletten met geld geven aan een dvp. Heb ooit gewoon is 400 euro aan een dvp gegeven omdat ze het geld nodig had voor haar familie enz. Ik zou het nu niet meer doen. Ik heb geleerd (zeker met buitenlandse dames) om afstand te nemen. Zodra er vlinders in de buik komen gaat er een alarm signaal af, soms is het beter dan om die dame niet of veel minder te bezoeken. Heb ik met die 400 euro een arme dame gelukkig gemaakt? Ik denk het niet. Ik was vooral zelf heel naïef maar de sex met die dame was zo geweldig. Maar toch heb ik die dame op een bepaalde moment losgelaten na een verplichte wandel pauze van enkele maanden. De beste beslissing die ik heb genomen. Als je echt vlinders in de buik gaat voelen voor iemand, denk dan twee keer na. En er zijn zoveel andere dames die leuk zijn. Als je 1 deur sluit, gaan zoveel andere deuren open in je leven als wandelaar. Vooral over jezelf waken, genieten van de hobby maar zorg voor jezelf. Verlies je jezelf in de roes van een dvp, dan weet je waar je begint maar niet waar het eindigt.