Verliefd, verloofd, getrouwd?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vroeger zou ik wel een vaste relatie gewild hebben, nu niet meer, ik heb mijn eigen leven onder controle, vrij om dvp's te bezoeken en mijn leven financieel zeker onder controle.
Ik had vroeger de intentie om mij te binden aan een vaste relatie maar als ik zie hoe andere in de miserie zitten, dikwijls ongewild, nee ,dank je wel, mijn leven is goed zoals het is in het vrijgezelle leven, ik red mij wel!
Dan lijkt een LAT relatie, misschien wel iets voor je. Dan heb je ieder je eigen leven, en je eigen woonruimte.
 
Bijna 27 jaar getrouwd geweest en een vrij goed sexleven gehad en zelfs toen mijn echtgenote zwaar ziek werd en we de laatste twee jaar van haar leven vooral uit respect (met een zwaar zieke vrouw neuk je niet ) alleen nog maar heel veel knuffelde nooit aan gedacht om vreemd te gaan.
Ben nu bijna een jaar weduwnaar en heb nog maar pas mijn eerste afspraak gehad met een DVP die hier een heel goede recensie heeft en ik heb genoten van elke seconde dat ik bij haar was , volgende week hebben we onze tweede afspraak.
Ben blij dat deze dames er zijn en ik weet niet of ik ooit nog een vaste relatie wil.
Respect Jan.
 
Zo is het bij mij min of meer ook. Helaas hebben veel mensen een heel stereotype beeld van Thaise vrouwen, terwijl er Thaise vrouwen zijn die veel meer te bieden hebben dan alleen fysieke aantrekkingskracht.

Het is niet gemakkelijk zo'n lange afstandsrelatie, maar de beperkte tijd die mijn Thaise vriendin en ik tot nu toe samen hebben doorgebracht was heel intens en kan ik bij andere vrouwen maar moeilijk vinden. Ik vind het alleen maar mooi als het vertrouwen in elkaar dusdanig groot is dat je ieder niet als een non hoeft te leven en daar ben ik mijn vriendin dan ook erg dankbaar voor!
Heb je geen behoeften om je Thaise vriendin naar Nederland of Belgie te halen, dat maakt het mijn inziens een stuk makkelijker. Hoewel er dan weer andere uitdagingen zijn.
 
23 jaar samen waarvan bijna 20 jaar getrouwd. Ik ben haar altijd trouw geweest tot ik er achter kwam dat ze een hothusbandfetish heeft en er inmiddels een dynamiek is ontstaan waarbij het thuis veel beter, vaker en leuker is als ik andere vrouwen neuk, of dat nou betaald is of niet maakt niet zo veel uit.
Ik denk dat veel mannen heel jaloers op je zijn, waaronder ik! 😜
 
Heb je geen behoeften om je Thaise vriendin naar Nederland of Belgie te halen, dat maakt het mijn inziens een stuk makkelijker. Hoewel er dan weer andere uitdagingen zijn.
Ja die wens heb ik wel, maar zoals je zelf aangeeft heeft dat verstrekkende consequenties, dus dan moeten zowel zij als ik daar volledig klaar voor zijn. Voorlopig behoed ik mij voor het nemen van een overhaaste, te vroeg genomen beslissing met alle mogelijke vervelende gevolgen van dien en geniet ik nog van mijn vrijheid enerzijds en de korte momenten samen anderzijds.
 
Ja die wens heb ik wel, maar zoals je zelf aangeeft heeft dat verstrekkende consequenties, dus dan moeten zowel zij als ik daar volledig klaar voor zijn. Voorlopig behoed ik mij voor het nemen van een overhaaste, te vroeg genomen beslissing met alle mogelijke vervelende gevolgen van dien en geniet ik nog van mijn vrijheid enerzijds en de korte momenten samen anderzijds.
Daar moet je inderdaad wel goed over nadenken, en er beiden 100 % achter staan, want het zet wel je hele leven op zijn kop. als je die stap neemt.
 
Samenwonend en getrouwd geweest. In alle gevallen ook steeds DVP's bezocht voor de kick. Ook een aantal keren een vriendinnetje ernaast gehad. Vroeger geneerde ik me nog weleens voor DVP bezoek, maar als je er eenmaal aan gewend bent, zie ik geen reden om te stoppen als je een relatie hebt. We leven maar een keer en het liefst zo prettig mogelijk.
 
Heb je geen behoeften om je Thaise vriendin naar Nederland of Belgie te halen, dat maakt het mijn inziens een stuk makkelijker. Hoewel er dan weer andere uitdagingen zijn.

Dan moet ze wel heel geweldig zijn en blijven, want je zit er dan hele dagen mee. Een dame die in haar eentje vanuit Thailand naar Nederland komt zal zeker in het begin ook nul eigen sociale contacten hebben.

Dat is wel even anders dan een paar keer per jaar in Thailand met haar wat tijd doorbrengen.
 
Dan moet ze wel heel geweldig zijn en blijven, want je zit er dan hele dagen mee. Een dame die in haar eentje vanuit Thailand naar Nederland komt zal zeker in het begin ook nul eigen sociale contacten hebben.

Dat is wel even anders dan een paar keer per jaar in Thailand met haar wat tijd doorbrengen.
Wat je ook niet mag vergeten is dat die thaise dames ook hun familie missen
 
Wat je ook niet mag vergeten is dat die thaise dames ook hun familie missen

Dat heb je dan vast ook nog.

Plus de familie verwacht natuurlijk was nu er een telg naar het rijke Europa is getrokken.

Ik zou er allemaal nog eens over nadenken. En dan vooral of een vakantieliefde voor af en toe eens op te zoeken niet veel leuker is dan zo'n dame naar hier te halen...
 
@Balthazar helemaal mee eens. Het valt voor een buitenlandse dame niet mee om hier te aarden, waar ze ook vandaan komt. Daar heb ik al genoeg verhalen over gehoord. Bovendien heeft ze daar misschien een goede baan en kan ze hier als schoonmaakster beginnen. Met mijn vriendin heb ik voorgesteld om in de winter naar Thailand te komen en dan samen te zijn en in de zomer komt zij voor vakantie naar Nederland. Kan helaas niet zo lang want ze heeft nog een baan en ik vind dat ze die moet zien te houden.
Als je met een bar meisje een relatie aangaat en zij heeft het idee om die baan liefst zo snel mogelijk op te geven, vindt ze het misschien niet zo erg om naar Nederland te komen. Hoewel het haar hier al snel erg tegen zal vallen.
 
Eerst gewandeld, toen verliefd, getrouwd, gescheiden, weer aan de wandel, weer verliefd, getrouwd en helaas verweduwd een jaar geleden. Nu dus weer begonnen met wandelen. Wellicht dat de cyclus zich nog een keer mag herhalen, wie zal het zeggen. Ik ben dus een soort herverherintreder op wandelgebied.
 
Ik wandel vanaf dat begin twintig was. Bij alle relaties die daarna kwamen ben ik gewoon doorgegaan.

Behalve toen ik de dame ontmoette die nu mijn vrouw is, ben ik twee jaar gestopt.

Daarna ben ik weer begonnen. Ik miste de afwisseling, maar ook de kick.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan