Vermelding op bankafschriften

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balthazar

Meubelstuk
2.456
09/12/21
2.507
58
Vooropgesteld, dit topic open ik vanwege de discussie. Het maakt mij niet uit wat er op de bankafschriften staan.

Wat is jullie ervaring met wat privé-huizen op de bankafschriften zetten? Vaak staat er op de website dat je discreet kunt pinnen / met je bankpas kunt betalen. Nu heb ik bv een huis dat dat ook meldt, maar als ik dan even op de bankafschriften kijk, dan zie ik dat er gewoon de naam en vestigingsplek van het privé huis staan.

Niet zo fijn natuurlijk voor een getrouwde kerel die een controlfreak als vrouw heeft.
 
Met de kaart betaal ik soms in privéhuizen, en dan krijg je dit:
- Een arbeidsbemiddelingsbureau in Eke
- De echte naam van de gastvrouw

Ik weet zeker dat ik ook eens bij een privédame payconic gebruikt heb, maar ik vind het niet meer terug tussen mijn afschriften. Ik ben toen wel te weten gekomen waar ze echt woonde.

Maar meestal wordt door de ontvanger de voorkeur gegeven aan cash.
 
Laatst bewerkt:
Ik probeer dit toch wel zo veel mogelijk cash af te rekenen.

De 2 privehuizen waar ik in het verleden wel eens gepind heb hadden wel een andere naam van een holding b.v.tje.

1 van de 2 had nog steeds alles op zelfde adres staan, dus dat is nog niet heel discreet.
De andere had wel een ander adres in een andere plaats.
 
Vooropgesteld, dit topic open ik vanwege de discussie. Het maakt mij niet uit wat er op de bankafschriften staan.

Wat is jullie ervaring met wat privé-huizen op de bankafschriften zetten? Vaak staat er op de website dat je discreet kunt pinnen / met je bankpas kunt betalen. Nu heb ik bv een huis dat dat ook meldt, maar als ik dan even op de bankafschriften kijk, dan zie ik dat er gewoon de naam en vestigingsplek van het privé huis staan.

Niet zo fijn natuurlijk voor een getrouwde kerel die een controlfreak als vrouw heeft.
Toch even overwegen om een aparte rekening te openen? Toch niet leuk als iedere stap van jou gecontroleerd wordt door het thuisfront.
Zo kan je niet eens een verrassingscadeau kopen voor haar
 
Toch even overwegen om een aparte rekening te openen? Toch niet leuk als iedere stap van jou gecontroleerd wordt door het thuisfront.
Zo kan je niet eens een verrassingscadeau kopen voor haar

Je zult toch geld op die aparte rekening moeten zetten , en dat moet ergens vandaan komen .
Dan heb je of overboekingen vanaf de gecontroleerde rekening naar een andere rekening - op jouw naam .
Of behoorlijke cash opnames - die je dan weer contant stort op de "geheime" rekening - maar de vraag waarom je zoveel cash opnam blijft .
En ja, 200 euro pinnen een "verrassingsparfum" van 25 euro blijft een vraagteken .

Het is jammer voor wandelaars die strak gecontroleerd worden, maar met een "reguliere" baan is het lastig om geld op een zijspoor te brengen voor de hobby.
 
Je zult toch geld op die aparte rekening moeten zetten , en dat moet ergens vandaan komen .
Dan heb je of overboekingen vanaf de gecontroleerde rekening naar een andere rekening - op jouw naam .
Of behoorlijke cash opnames - die je dan weer contant stort op de "geheime" rekening - maar de vraag waarom je zoveel cash opnam blijft .
En ja, 200 euro pinnen een "verrassingsparfum" van 25 euro blijft een vraagteken .

Het is jammer voor wandelaars die strak gecontroleerd worden, maar met een "reguliere" baan is het lastig om geld op een zijspoor te brengen voor de hobby.
Laat je loon toch gewoon op je eigen rekening storten en een vast bedrag op de gezamenlijke?
 
Laat je loon toch gewoon op je eigen rekening storten en een vast bedrag op de gezamenlijke?

Als ik in die situatie zat , is dat ongeveer wat ik zou doen ,ja.
Gezien sommige topics zijn er blijkbaar wandelaars waarbij de vrouw alle financien ziet (of beheert ?!) en meneer alleen zakgeld krijgt of elke uitgave moet verantwoorden.
 
Laat je loon toch gewoon op je eigen rekening storten en een vast bedrag op de gezamenlijke?
Probleem is natuurlijk dat de echtgenote nu alles ziet en het alarmbellen zal doen afgaan als de getrouwde kerel opeens dingen anders gaat organiseren met een eigen rekening. Als je eenmaal in zo'n gecontroleerde situatie zit zie ik niet hoe je daar nog goed uit kan komen.
 
Het is gewoon een situatie waarin je niet moet belanden.

Als ze zelf werkt is jouw geld, jouw geld en haar geld haar geld op 2 afzonderlijke rekeningen.

Als ze niet werkt en jij voor 2 verdient moet ze haar klep houden en beheer jij de rekening.

Maar goed ik zou bv ook nooit in gemeenschap van goederen trouwen.

Plus algemeen kun je je afvragen wat je relatie nog waard is als je perse naar de hoeren moet.

Doe ik ook wel eens hoor, me dat afvragen, het blijft een rare optelsom van emoties.

Eigenlijk moet ze je dankbaar zijn dat je het in het geniep probeert te doen, want eigenlijk zijn jullie gewoon einde oefening als je daar behoefte aan hebt ipv aan haar.

Dus soms kan het ook maar beter uit komen dat je het doet.

Maar goed, zij kan natuurlijk niet eeuwig 25 blijven, dus helemaal eerlijk is het niet. Blijft een dilemma.

Maar geldstroom waar beide zicht op hebben is nooit handig.

Misschien kun je cash opnemen en zeggen dat je af en toe met vrienden kneiterlam wordt in de kroeg en 150€ pp stuk slaat.

Zal de midlifecrisis wel zijn zeg je dan schouderophalend.

'Je moet maar zo denken schatje, de een gaat af en toe zuipen met zijn maten en een ander pleegt overspel….'

Heb je alleen wel 2 vrienden nodig die je dekken.
Sterker nog, aan wandelen ben je maar 2 uur kwijt, ga erna ook daadwerkelijk op stap!
 
Laatst bewerkt:
Ik betaal mijn DVP bezoekjes altijd cash, niet alleen DVP bezoekjes behalve me huur & gwl gaat bijna alles cash , van wat er staat op bankafschriften heb ik geen last.
Inderdaad altijd cash (massagewereld maastricht vroeg ooit ineens een overboeking vooraf ter bevestiging van de afspraak en ben ik niet met mee gegaan) . En andere zaken dan een dvp ook zoveel mogelijk cash. Hoewel je wat dat laatste betreft wel steeds meer gedwongen wordt om te webwinkelen ivm een verschralend aanbod in stenen winkels.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan