WHEM Veronica, Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.350
30/06/21
3.436
43
Volgens mij heb ik haar zeker eerder bezocht, maar weet niet meer hoe ze toen heette...30 blijft ze toch niet eeuwig meen ik...Wie weet wat haar naam eerst was, ze doet dit werk toch al een heel tijdje en ik herken haar van de fotos die ze toen óók al gebruikte...

 
Volgens mij heette ze destijds Nika (dus niet heel anders) en ontving ze regelmatig in Amstelveen en omstreken… is zeker wel een jaar of 2 a 3 van de radar geweest.
Had over het algemeen positieve reacties waaronder de mijne….
 
Volgens mij heette ze destijds Nika (dus niet heel anders) en ontving ze regelmatig in Amstelveen en omstreken… is zeker wel een jaar of 2 a 3 van de radar geweest.
Had over het algemeen positieve reacties waaronder de mijne….
Yes. Nika/Nica, inderdaad. Dat was idd "voor Corona", ook in Amstelveen op bekende locatie(s) aldaar. Thanks, ga ik even zoeken op die naam, want weet het niet meer zo goed. Was volgens mij een leuk poppetje met prima service, maar zou het graag nog even nalezen. En die fotos zijn dus ook sowieso enkele jaren oud...

Thanks @CactusJack 👍
 
Ja dit was/is Nica. Ik heb haar geappt en herinnerd aan vroeger.
Beter niet kunnen doen, want na een bevestiging van haar kant kwam er geen reactie meer en na nog twee vragen een blokkade (business account dus de profielfoto zie ik nog wel).

Ik weet natuurlijk niet precies wat de reden is (we hadden erg leuke dates x jaar geleden) maar ze is blijkbaar niet gediend van een trip down memory lane.

Schat ik dan maar in hè, ik weet het niet zeker.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan