Recensie Veronica, Eros, Zundert 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Delectans Spectaculis

Vaste klant
168
06/05/24
169
18
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7748079-veronica
Totale kosten (in euro)
140
Ik merk dat ik het liefst recensies schrijf over fijne ervaringen. Mijn ervaring met Veronica valt ook in die categorie!

Veronica is het type 'buurmeisje'. Eerlijkheidshalve zou ik moeten schrijven 'buurvrouw', maar ze heeft een jonge uitstraling. Ze is vrolijk en vriendelijk, en praat makkelijk. Geen overdreven gedoe, gewoon lekker toegankelijk.

Maar zoveel hebben we eigenlijk niet gepraat … Terwijl ze voor de spiegel stond gleden mijn handen over haar volle borsten. Het deel van mij dat niet denkt maar doet, klopte meteen tegen haar billen.

Ze begreep de hint dus op naar het grote bed. (We hadden de ruime kamer beneden.) En daar heb ik me opperbest vermaakt. Heerlijk kussen, tongen, likken, zuigen … Veronica heeft een heerlijk lijf en het uurtje vloog om. Lekker hoor!

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.eroszundert.nl/dames/veronica/
Totale kosten (in euro)
75
Veronica stond al langere tijd op mijn wishlist en deze week heb ik er een vinkje achter gezet en ik moet zeggen dat het een hele plezierige ervaring is geweest. Zoals al reeds eerder vermeldt door andere wandelaars is Veronica de typische buurvrouw die iedereen wel eens in bed zou willen hebben. Spontaan, lief en gewoon een hele open persoonlijkheid die ook nog eens gezegend is met een buitengewoon lekker lijf. Hele mooie borsten, mooi gezicht, lichaam met mooie vrouwelijk vormen en een lekker openstaand kutje waar het een genoegen is om die met de tong te beroeren. Lekker hoor en een aanrader voor een ieder die in de buurt van Zundert komt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan