WHEM Veronica Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, ik ben gisteren geweest.

Is niet de dame van de foto's, of in ieder geval aantal jaar en wat kilo's geleden.
Pijpen was erg kort en doet haar best om je zo snel mogelijk klaar te laten komen zodat het afgelopen is. Duurde haar blijkbaar te lang, ze was moe en ik was te groot.

Wel super mooie borsten, dat was helaas het meest positieve van de date. Ik zou je geld ergens anders besteden.
 
Zo jammer dat ik deze review niet eerder gelezen had.
Precies hetzelfde meegemaakt en dame doet er niets aan om het je naar de zin te maken.
Alles is teveel werk terwijl zij werkt lijkt mij…😅
 
Ja, ik ben gisteren geweest.

Is niet de dame van de foto's, of in ieder geval aantal jaar en wat kilo's geleden.
Pijpen was erg kort en doet haar best om je zo snel mogelijk klaar te laten komen zodat het afgelopen is. Duurde haar blijkbaar te lang, ze was moe en ik was te groot.

Wel super mooie borsten, dat was helaas het meest positieve van de date. Ik zou je geld ergens anders besteden.
Bedankt en ik zie er zeker vanaf.
 
Had deze topic niet gezien maar ben zelf eerder vandaag geweest. Het is een Klein lief meisje die zeker niet meer hetzelfde is als de foto's, maar ik vond haar zelf nog best knap. Ja ze heeft een klein (welvaart buikje) maarja wie niet...:unsure:

Wat betreft mijn ervaring met haar. De afspraak duurde helaas maar 20 minuten aangezien ze opeens enorm begon te bloeden (ongesteld). Ze schrok enorm van zichzelf en gaf direct al het geld terug. (Heel netjes van haar)

In de 20 minuten die ik met haar had, was ze inderdaad heel erg van het pijpen en niet zozeer van andere dingen. Ze was wel heel lekker te beffen, en zoent ook lekker. (geen tong) Wat ik het jammerst vondt is dat ze zelf geen Engels spreekt, alles moet via Google translate.

Denk zeker niet dat ze de beste sekspartij zal zijn en het pijpen zit best veel tanden bij, maarja. Ik ga nog een keertje aangezien de gesprekken die ik heb gevoerd met haar middels google translate iets meer teweeg hebben gebracht.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan