Recensie Veronica, Den Haag (vh Zoetermeer, Amstelveen, Leidschendam) 4,09 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Paddington

Vaste klant
146
24/01/22
122
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8464439-veronica
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb haar in een week twee keer bezocht en dat zegt al genoeg.
Ze tongzoent fantastisch en het is een genot om haar langdurig uitgebreid te likken. Neuken ook lekker.
Ze gaat eind van de maand terug maar weet nog niet voor hoe lang.
Herhaling? Zeker
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8464439-veronica
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs bij deze lieve dame in Amstelveen geweest. Jezus wat kan ze je plezieren. Wat een orgasme kan zij veroorzaken. De tweede keer lukte zelfs niet meer helaas. Was graag nog een keer klaargekomen. Ze rook heerlijk, voelde zacht aan. Tongzoenen en beffen (ze smaakt erg lekker) was ook een groot genot. Na diverse standjes nog even nagepraat.
Behandel deze lieve dame met respect. Zeker voor herhaling vatbaar!!!
 
Ik ben onlangs ook geweest en dat viel niet tegen. Tongzoenen en beffen was heerlijk, pijpen en standjes ook. Prima date. Ik was er voor 30 minuten en vind persoonlijk dat de prijs (130) erg over de top is. Er was niets mis met de date en de dame ziet er ook leuk uit, maar ik denk dat je zeker voor deze prijs beter alternatieven hebt. Ik heb het naar mijn zin gehad met haar maar ik ga weer even verder kijken.
 
Ik ben onlangs ook geweest en dat viel niet tegen. Tongzoenen en beffen was heerlijk, pijpen en standjes ook. Prima date. Ik was er voor 30 minuten en vind persoonlijk dat de prijs (130) erg over de top is. Er was niets mis met de date en de dame ziet er ook leuk uit, maar ik denk dat je zeker voor deze prijs beter alternatieven hebt. Ik heb het naar mijn zin gehad met haar maar ik ga weer even verder kijken.
Ik ben onlangs ook geweest en dat viel niet tegen. Tongzoenen en beffen was heerlijk, pijpen en standjes ook. Prima date. Ik was er voor 30 minuten en vind persoonlijk dat de prijs (130) erg over de top is. Er was niets mis met de date en de dame ziet er ook leuk uit, maar ik denk dat je zeker voor deze prijs beter alternatieven hebt. Ik heb het naar mijn zin gehad met haar maar ik ga weer even verder kijken.
Ben al verschillende keren bij veronica geweest . Echt top ervaring . Hoe zij je als echte girlfriend verwend . Mmmm . Ga morgen weer ( waarschijnlijk mijn 7e of 8e keer ) . Heren wees zuinig op haar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben al verschillende keren bij veronica geweest . Echt top ervaring . Hoe zij je als echte girlfriend verwend . Mmmm . Ga morgen weer ( waarschijnlijk mijn 7e of 8e keer ) . Heren wees zuinig op haar.
Veronica is echt mijn nummer 1 . Zoals als zij je ontvangt en tongzoent. En haar poesje mmmm. Echt ongelofelijk. Ik snap dat DVP is maar voor mij voelt het het alsof ik bij mijn girlfriend ben . 1 uur 180 is niet goedkoop maar voor mij het helemaal waard..
 
Veronica is echt mijn nummer 1 . Zoals als zij je ontvangt en tongzoent. En haar poesje mmmm. Echt ongelofelijk. Ik snap dat DVP is maar voor mij voelt het het alsof ik bij mijn girlfriend ben . 1 uur 180 is niet goedkoop maar voor mij het helemaal waard..
En weer een topervaring. Dit keer heeft zij mij op een ongelofelijke manier klaar gepijpt . Na diverse bijna mocht in haar mond klaarkomen . Omg !! . Wees zuinig op Veronica. En kan dat ze na 1 mei vetrekt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8464439-veronica
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik weet het ik ben fan van veronica .Vandaag haar bezocht want per morgen of overmorgen stopt ze voor een tijdje. Ze gaat relaxen en mogelijk wel weer werken maar dat kan ook in Duitsland zijn 😞. En ook vandaag was weer top . Zoals zij je verwend en zelf ook geniet ongelofelijk.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leidschendam/8464439-veronica
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb haar in een week twee keer bezocht en dat zegt al genoeg.
Ze tongzoent fantastisch en het is een genot om haar langdurig uitgebreid te likken. Neuken ook lekker.
Ze gaat eind van de maand terug maar weet nog niet voor hoe lang.
Herhaling? Zeker
Ik weet niet hoeveel keer ik al bij Veronica ben geweest . Maar zij is geweldig en het lijkt iedere keer wel of het nog beter is dan vorige keer . Eerst weer lekkere zoenen en knuffelen. Mmm jezus wat werd ik opgewonden. Haar gebeft tot zij schokkend klaarkwam . Haar vervolgens geneukt waarbij zij nogmaals kwam en ik ook . Omg wat is de seks met haar goed . Inmiddels hebben wij ook een klik ( ja ik weet het is een DVP ) en praten ook over van alles.
Jammer dat ze weer ( tijdelijk) gaat stoppen .
 
Ik weet niet hoeveel keer ik al bij Veronica ben geweest . Maar zij is geweldig en het lijkt iedere keer wel of het nog beter is dan vorige keer . Eerst weer lekkere zoenen en knuffelen. Mmm jezus wat werd ik opgewonden. Haar gebeft tot zij schokkend klaarkwam . Haar vervolgens geneukt waarbij zij nogmaals kwam en ik ook . Omg wat is de seks met haar goed . Inmiddels hebben wij ook een klik ( ja ik weet het is een DVP ) en praten ook over van alles.
Jammer dat ze weer ( tijdelijk) gaat stoppen .
Ik ben het helemaal met je eens. Echt een toppertje. Ik hoop dat ik haar nog kan bezoeken voordat ze weg is. :love: :love:
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leidschendam/8464439-veronica
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Iedereen zet maar lovend neer dat ze zo goed tongzoenen kan...
Heb er niks van gemerkt
3x kwam de tong naar buiten met haar lippen eromheen dat is geen tongzoenen...
Had beter verwacht na al deze bovenstaande...

Ook zeker omdat het dezelfde locatie als kassy was (ook nog eens zelfde kamer)
Maar helaas

Voor de rest is het wel een hele lieve mooie meid ook pas zwanger geweest proefde ook lichtelijk nog melk bij haar
Sex is wel erg goed pijpen kan nog wat verbeteringen hebben maar is niet slecht

Gelukkig voor volgende week een afspraak staan met jane die zoent tenminste wel echt goed

Misschien probeer ik Veronica nog 1 keer maar dan vertel ik haar wel eerst eat ze moet veranderen
En doet ze dat dan schiet ze wel naar de 5 sterren want het is wel echt een plaatje
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Haarkleur
Rood
Lichaamsbouw
Mollig
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgaande op de goede reviews boven mij deze dame bezocht.

Het was een behoorlijke teleurstelling.

Vind haar erg mollig en al de moedervlekken vond ik niet al te aantrekkelijk.

De seks was matig, weinig initiatief van haar kant en behoorlijk kreunen. Net of ik een pop lag te neuken. Tongzoenen? Niets van gemerkt. Zoenen was ook niet bijzonder.

Voor die prijs ben ik toch wel behoorlijk genaaid. En niet op de goede manier.

Gelukkig zat er een patat zaak in de buurt, waar ik veel meer plezier had van mijn geld.

Voor mij een TMM zeker voor het bedrag en de ondermaats inzet.
 
Afgaande op de goede reviews boven mij deze dame bezocht.

Het was een behoorlijke teleurstelling.

Vind haar erg mollig en al de moedervlekken vond ik niet al te aantrekkelijk.

De seks was matig, weinig initiatief van haar kant en behoorlijk kreunen. Net of ik een pop lag te neuken. Tongzoenen? Niets van gemerkt. Zoenen was ook niet bijzonder.

Voor die prijs ben ik toch wel behoorlijk genaaid. En niet op de goede manier.

Gelukkig zat er een patat zaak in de buurt, waar ik veel meer plezier had van mijn geld.

Voor mij een TMM zeker voor het bedrag en de ondermaats inzet.
Tmm?

Ja die patatzaak ga ik elke keer heen als ik daar in de buurt ben
Vanwege die mooie dame die daar werkt
 
naar aanleiding eerdere goede recencies had ik ook een afspraak gemaakt, had me e.a. voorgesteld hoe ze er uit zou zien, maar bij het open doen van de deur zag ik het al, behoorlijk aan de mollige kant, ben toen maar afgehaakt... patat had ik moeten weten helaas..
Mollig vind ik persoonlijk geen probleem (lekker houvast, imho), de verslechtering van de services is voor mij meer een reden om geen date met haar te plannen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leidschendam/8464439-veronica
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Heb haar onlangs ook bezocht en had redelijk hoge verwachtingen n.a.v. de lovende recensies. Misschien te hoge verwachtingen, want ik vond het echt flink tegenvallen. Qua uiterlijk niet bijster lekker, behoorlijk mollig (niet 'curvy') en ook geen bijzonder sensuele uitstraling of iets dergelijks. De seks was eveneens weinig verheffend, pijpen matig. Qua standjes liet ze wel alles toe en had ze geen haast, alleen de vonken spatten er niet bepaald van af. Best heel anders dan ik had verwacht (gehoopt). Kan zijn dat ik een slecht moment had gekozen of er gewoon geen klik was natuurlijk, maar al met al een flinke teleurstelling.
 
Het is opvallend hoe sterk de meningen over Veronica uiteen lopen. Ik bezocht haar begin februari en na binnenkomst was het nog voordat we in de kamer kwamen al intens tongzoenen.
Het kan natuurlijk dat ze de afgelopen maanden wat kilo's aangekomen is, maar ik vond haar lichaam eerder normaal dan "chubby".
Pijpen zonder was ronduit goed en van het beffen genoot ze echt of speelde het perfect 😁. Neuken in verschillende posities deed ze actief mee en dus ook wat dat aangaat is mijn ervaring totaal anders dan bovenstaande.
Ik bezocht haar begin februari twee keer in een week voor een uurtje en de enige reden die me ervan weerhield om snel weer te gaan was de prijs.
Wat ik overigens heel bijzonder vond is dat ik na mijn eerste bezoek bij thuiskomst een what's app van haar kreeg waarin ze me bedankte.
Iets wat ze blijkbaar niet bij iedereen doet of deed.
Ik denk er nu hard over na om haar toch weer eens te bezoeken om zelf te ervaren of ze echt zo veranderd is.
 
naar aanleiding eerdere goede recencies had ik ook een afspraak gemaakt, had me e.a. voorgesteld hoe ze er uit zou zien, maar bij het open doen van de deur zag ik het al, behoorlijk aan de mollige kant, ben toen maar afgehaakt... patat had ik moeten weten helaas..
Sorry hoor maar mollig is ze zeker niet .....
Ik noem haar ook niet dik of lelijk ondat ze niet zoende dat was enige wat ze niet deed

Mollig is heel iets anders
 
Sorry hoor maar mollig is ze zeker niet .....
Ik noem haar ook niet dik of lelijk ondat ze niet zoende dat was enige wat ze niet deed

Mollig is heel iets anders
Ik ben bij haar geweest en ik vind haar wel mollig in de juiste zin van het woord. Niets mis mee. Het woord "mollig" heeft helaas nogal wat last van inflatie gehad want iedereen die gewoon dik is wordt tegenwoordig mollig genoemd.
 
Ik ben bij haar geweest en ik vind haar wel mollig in de juiste zin van het woord. Niets mis mee. Het woord "mollig" heeft helaas nogal wat last van inflatie gehad want iedereen die gewoon dik is wordt tegenwoordig mollig genoemd.
Lol ja klopt voor geen meter jr hebt
Mager
Dun
Slank
Normaal
Mollig
Dik
En dan nog veel te dik

Vind het niet kloppen dat tegenwoordig alles boven slank mollig genoemd word
Ze is et iig niet en ik vind haar er ondanks dat ze niet alles deed wel leuk haha maar herhaling enkelt als ze beloofd te zoenen

Kans is klein aangezien olesya ook weer terug is
 
Terug
Bovenaan Onderaan