Recensie Veronika, Brussel 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hardgaan

Wandelaar
64
16/01/22
32
5
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Link naar advertentie
https://old.quartier-rouge.be/prive/femmes/veronika-gfe.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik bezocht haar enkele jaren geleden en schreef een review over haar op de inmiddels opgedoekte hookers.nl. Nu zie ik dat ze terug is en voel ik mij genoodzaakt om weer een kortere versie van mijn toenmalige review te schrijven om mensen te waarschuwen..

Blijf hier ver ver ver ver van weg.

Ze is initieel redelijk vriendelijk tot je haar het geld geeft (ik had voor 1 uur betaald) en in de douche stapt voor een snelle opfrissing.. Wat daarna volgt is een nachtmerrie.

Ze zat totaal ongeïnteresseerd op bed op haar gsm te tokkelen en het duurde enkele minuten voor ze geïrriteerd haar gsm weg legde om mij eindelijk wat aandacht te geven. Het leek wel alsof ze vergeten was dat ik er was.
Ze liegt over wat ze aanbied (enkel met condoom "pijpen" en neuken doet ze, nochtans alles nog eens nagevraagd toen ik het geld nog niet gegeven had en alles was "yes baby, no problem"), alles is dik tegen haar goesting, elke minuut krijg je een verwijt of belediging naar je toegesmeten in het Engels of haar moedertaal, je mag haar met geen vinger aanraken of ze dreigt met fysiek geweld. Een korte pijpbeurt ging over in een nog veel kortere penetratie met enkele stoten.. Maar na 5m continue geklaag en beledigingen had ik er genoeg van en hem er gewoon uit getrokken, kleren aan gedaan en prompt vertrokken zonder nog maar iets tegen haar te zeggen. Ik herinner mij dat ze toen ik me begon aan te kleden een voldane valse glimlach op haar gezicht had. Het leek alsof ze blij was dat het haar weer eens gelukt was om een klant gewoon weg te jagen met haar gedrag zonder maar al te veel te moeten doen.

Kortom, blijf hier weg, echt een vreselijk wijf!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan