WHEM Veronika , Sandra Chantal tantra studio

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ahaus ligt toch in Duitsland! Deze vraag hoort dan niet in rubriek Overijssel maar Duitsland lijkt mij.
Klopt maar Chantal (en haar dames ook) adverteert met als thuishaven Enschede. Zij vermelden dan ook dat het in de buurt van Enschede ligt en makkelijk te bereiken is vanuit Nl. Zelfs met het OV.
Ik ben van plan morgen 1 van de 2 dames te bezoeken, wie heeft er ervaringen met deze dames?

[/URL]

Ik ben ondertussen enkele malen bij Chantals geweest. Heb ervaring met Lotte, Maddy en Veronika. Dit is, bij mijn weten, op dit moment de enige níet Nederlandse dame die hier ontvangt. Ze is lief, verstaat wel Nederlands maar spreekt het niet zo goed maar dat bederft de pret niet. Ik heb alleen maar positieve dingen te melden over Chantals. Professioneel en toegewijd en zeer tevreden huiswaarts gekeerd.
Ik heb (nog) geen ervaring met Sandra gehad.
 
Laatst bewerkt:
Klopt maar Chantal (en haar dames ook) adverteert met als thuishaven Enschede. Zij vermelden dan ook dat het in de buurt van Enschede ligt en makkelijk te bereiken is vanuit Nl. Zelfs met het OV.

Ik ben ondertussen enkele malen bij Chantals geweest. Heb ervaring met Lotte, Maddy en Veronika. Dit is, bij mijn weten, op dit moment de enige níet Nederlandse dame die hier ontvangt. Ze is lief, verstaat wel Nederlands maar spreekt het niet zo goed maar dat bederft de pret niet. Ik heb alleen maar positieve dingen te melden over Chantals. Professioneel en toegewijd en zeer tevreden huiswaarts gekeerd.
Ik heb (nog) geen ervaring met Sandra gehad.

Hoi Twente65, ik ben heel erg benieuwd naar jouw ervaringen met Lotte. Ze heeft geen foto op de pagina staan maar juist dat - en haar omschrijving maakt haar wel heel interessant...?
 
Aantal keer Chantal bezocht. Sandra meerdere malen. Lieve vrouw die weet wat ze doet. Erg geil. Goede (b to b) massage met een fijn hoogtepunt. Zeer hygiënisch en proffesioneel. Als je ooit de kans hebt om met Chantal zelf af te spreken direct doen. Ze is hemels.
 
Terug
Bovenaan Onderaan