Recensie Veronique, Turnhout 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Twan
Ik heb wel vergelijkingsmateriaal, alhoewel het met Veronique al wel een hele tijd geleden is. En voor mij is ze toch wel een der betere. En inderdaad als je bij haar goed gesoigneerd wil zijn, dan moet je ook praten en je wensen kenbaar maken. En voor zover ik Veronique gekend heb staat zij daar wel voor open. Toegegeven, soms of voor sommigen kan het misschien wat moeilijker zijn om je wensen te uiten. Maar de dame kan je wensen toch ook niet rieken. Ligt het dan aan haar?
De betere dames staan er wel voor open dat je je wensen kenbaar maakt en zullen in de mate van het mogelijke er ook aan voldoen. Er kunnen natuurlijk altijd zaken zijn die ze niet of liever niet doen, maar dan is er tenminste duidelijkheid.
Ik wandel al enkele tientallen jaren en heb nagenoeg nog nooit dames tegengekomen waar wensen uiten niet geapprecieerd wordt. Ik ben wel iets kieskeuriger wat mijn keuze van de dames betreft die ik ga daten, maar heb daardoor in al die jaren nog maar zeer weinig negatieve ervaringen gehad.

Een van mijn vaste dvp's vertelde me soms hoe sommige klanten bij haar binnenkwamen. Als er dan een binnenkomt zonder goedendag te zeggen en met als openingszin "Ik kom voor te poepen!" Wat wilt je dan van die dame? Nogmaals, een beetje respect en elementaire beleefdheid opent zoveel mooie deuren.

Maar waar zit dan het waarschijnlijke verschil? Ik zie hier op GRv steeds meer en meer hoe naar mijn mening een groot deel van de wandelaars maar weinig tot geen respect vertonen voor onze dames. En als je met zo'n ingesteldheid bij goede dames aankomt, dan moet je ook niet verwondert zijn dat de date niet zo vlot verloopt en naar eigen verlangen.
Misschien komt het omdat zovelen altijd bij die Roemeense en andere Oostblokse vrouwen blijven rondhangen waar ik eerlijk gezegd nog niet veel goed over vernomen of gelezen heb, en die doorgaans zo snel mogelijk de buit binnen willen hebben zonder er al te veel te moeten voor doen. Maar wat wil je van zo'n circuits?

Met een beetje wederzijds begrip en respect voor elkaar bereik je zoveel meer. En zo kan je bij dames die hier soms tot op de grond afgebroken worden toch reuze goeie dates hebben. En dat heb je dus blijkbaar ook al ervaren. Prima zo.
Ik ben het helemaal met je eens.
Ik heb zelf ook veel respect voor de dames.
Ze stellen tenslotte wel hun kostbaarste bezit hun lichaam tot onze beschikking.
En dankzij deze dames kunnen veel mannen hun lusten botvieren.
Zouden veel mannen dit niet kunnen dan denk ik dat er veel vrouwen op straat lastig gevallen zouden worden.
Ook zullen er diverse huwelijken door deze dames gered worden omdat mannen bij deze vrouwen kunnen krijgen wat ze niet thuis bij de vrouw waar ze van houden krijgen.
Bij Veronique staat ook duidelijk in haar advertentie wat de mogelijkheden zijn.
En ze heeft ook nog geen nee gezegd tegen mijn voorkeuren ( ik heb ook geen extreme wensen.
Ook heeft ze graag als het niet gaat zoals je het graag had willen hebben dat je dat aangeeft.
Ze vertelde mijn dat ik eventuele klachten ook bij haar mag melden.
Maar dat heb ik nog niet hoeven doen.
Maar hygiëne en respect is voor haar wel belangrijk.
Voor mijn ook dus is dat geen probleem voor mijn.
Ik heb het komende tijd erg druk dus ik moet helaas nog ff wachten voor ik weer langs kan.
Maar kijk er al wel naar uit.
 
Van mijn kant zal ik moeten wachten tot ik eens vrij van mijn werk heb en het uitkomt met haar planning. Ik ben zelf ook altijd respectvol naar de dames toe, wat je geeft krijg je 9 van de 10 keer ook terug. Ben zelf nogal een knuffelbeer en dat hebben ze vrij snel door, dus vertrek ook zelden zonder even te knuffelen met de dames 😉😅👍🏻
 
Van mijn kant zal ik moeten wachten tot ik eens vrij van mijn werk heb en het uitkomt met haar planning. Ik ben zelf ook altijd respectvol naar de dames toe, wat je geeft krijg je 9 van de 10 keer ook terug. Ben zelf nogal een knuffelbeer en dat hebben ze vrij snel door, dus vertrek ook zelden zonder even te knuffelen met de dames 😉😅👍🏻
Dan denk ik dat je het wel goed gaat hebben.
Op de eroticabeurs was ze trouwens niet op zaterdag.
Maar op de vrijdag 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan