Recensie Veronique, Turnhout 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Capone81

Wandelaar
Forumpionier
31
05/07/21
15
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
  4. Vingeren
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/prive-veronique-2.html?adult=1
Review vanaf het oude forum, bezocht in 2019:

Vrijdag 19 juli een afspraak gemaakt met haar. Van te voren contact via mail en telefoon, verliep soepel. Afgesproken om 14:00, maar ik was wat aan de vroege kant. Dit bleek na kort contact geen probleem te zijn. Bij binnenkomst aangenaam verrast de dame te treffen die ook op foto's te zien is. Helaas wel eens meegemaakt dat foto's en realiteit totaal niet overeenkomen, bij haar geldt dat what you see is want you get: leuke spontane lach, een stel heerlijke borsten en rondingen op de juiste plek. ze is geen 20 meer en heeft een klein beetje een buikje, maar niet teveel....precies zoals ik er van hou, daarnaast een lekker strak kutjeIk was wat zenuwachtig, maar daar gaat ze vriendelijk en ontspannen mee om. De date begon eerst met een drankje en even kletsen. Daarna uitkleden (feestje om haar uit te kleden en alvast met haar mooie borsten te mogen spelen) en samen de douche in. Vervolgens het bed in om aan de pret te beginnen. Tijdens het voorspel lekker gezoend (tong) en elkaar heerlijk betast, je mag overal aan zitten behalve aan haar anus. ze kan makkelijk en veel squirten....ze probeerde mij te leren om dat bij haar te doen, helaas kreeg ik de beweging maar niet te pakken. Zij heeft vervolgens al staande over mij heen gespoten, echt heel geil!Na het voorspel over naar intiem, waarbij ze op mij kwam zitten en mij bereden heeft. Zo konden we tijdens het neuken tongzoenen en kon ik met haar heerlijk borsten spelen. Het duurde niet lang voordat ik het condoom in haar volspoot. Hierna heeft ze mij met olie gemasseerd en hebben we lekker liggen na kroelen. ze heeft vervolgens op mijn verzoek mijn penis rustig gemasseerd om te zien of er een tweede ronde in zat. Het koste wat moeite maar uiteindelijk hebben doggy de tweede ronde gedaan en ben ik nog eens klaargekomen. Daarna weer samen douchen om vervolgens huiswaarts te gaan.Ik heb een heerlijk uurtje met haar beleefd. Dame doet wat ze zegt, had er zelf ook echt plezier in en gaat erg ontspannen met je om. Ik herken dan ook totaal niet de negatieve recensie die hierdoor is geplaatst. ****, mocht je dit lezen....je gaat me zeker terugzien voor nog zo'n heerlijk uurtje!
 
Die dame Veronique van Turnhout staat al lang op mijn programma.
Ze komen jezelf van het station ophalen. Met haar destijds gebeld en klonk heel sympathiek.
Als de zon ooit nog eens schijnt maak ik er een daguitstap van naar het verre Turnhout.
 
Op 22 maart 2022 na veel afwachten toch is afspraak gemaakt.
Advertentie zegt dat douchen niet in je tijd inbegrepen zit. Deze telt wel degelijk mee.
Veel teveel prate´n. Weinig zin in sex. Echt bandwerk. Kleine kamer muf niet gezellig of lekker ruikend. Probeert u vlug vlug klaar te pijpen. Wat niet echt super is. Na 1 keer squirten dat was het dan. Toen ik in haar mondje gekomen was vroeg ze of ik klaar was of nog wou blijven. Mijn tijd was nog niet half..cava wordt beloofd niet gekregen.
Voor mij 1 keer uit nieuwsgierigheid en nooit meer. Prachtige foto's en Advertentie maar in real life geen aanrader. Kunt ge beter vlug u zaad in Antwerpen gaan dumpen vr 50 euro.
Is zijn geld niet waard.
 
Fantische informatie Loper. Thanks. Dat spaart me flink wat € want ik wou echt volgende week gaan. Daarom is deze site zo nuttig. Wij mannen moeten er samen voor zorgen dat in deze moeilijke dure tijden onze centjes niet nutteloos uit onze zakken worden gehaald. Dus post jullie ervaringen goed of slecht zo help je een collega. Nogmaals bedankt voor deze mooie nuttige uitleg.
 
al enkele keren bij deze dame geweest en was altijd top en doet wat er staat beschreven maar ze is echt op hiegene gesteld wat ook heel normaal is ! en ja ze verteld me soms wel eens dat er soms vieze gevalllen tussen zit en deze zo snel mogelijk buiten wil maar is ook heel normaal ! dus in de mindere resecies kan ik mij helemaal niet in vinden voor mij is ze altijd een sex bom en kom graag terug
 
Dan mag het nog van Veronique zelf zijn. Er kan ook waarheid inzitten.

Sommige mannen zijn nu eenmaal niet zo op hygiëne gesteld.

Je mag niet onderschatten wat een dame soms over de vloer kan krijgen ook en dan is het goed te begrijpen om iemand snel buiten te krijgen natuurlijk. En als deze beplaade personen dan slechte dingen gaan schrijven over een dame......

Ik zeg niet dat het in deze situatie zo gelopen is maar het kan natuurlijk wel.

Soms zijn er 2 kanten aan een verhaal
 
Soms zijn er 2 kanten aan een verhaal
Als je dan je eigen verhaal wil doen en je dan toch al met naam bekend staat voor het beroep dat je uitoefent, doe je verhaal dan onder je eigen naam en niet onder een pseudoniem. Tevens dan nog twee keer achter mekaar een éénzelfde verhaal?... En er zijn altijd twee kanten aan een verhaal, daar kan men niet onder uit, maar zoals gezegd, twee bijna identieke posts achter mekaar doen het verhaal wankelen.
 
Als je dan je eigen verhaal wil doen en je dan toch al met naam bekend staat voor het beroep dat je uitoefent, doe je verhaal dan onder je eigen naam en niet onder een pseudoniem. Tevens dan nog twee keer achter mekaar een éénzelfde verhaal?... En er zijn altijd twee kanten aan een verhaal, daar kan men niet onder uit, maar zoals gezegd, twee bijna identieke posts achter mekaar doen het verhaal wankelen.
Daar geef ik jouw ook volkomen gelijk in.
 
Dan mag het nog van Veronique zelf zijn. Er kan ook waarheid inzitten.

Sommige mannen zijn nu eenmaal niet zo op hygiëne gesteld.

Je mag niet onderschatten wat een dame soms over de vloer kan krijgen ook en dan is het goed te begrijpen om iemand snel buiten te krijgen natuurlijk. En als deze beplaade personen dan slechte dingen gaan schrijven over een dame......

Ik zeg niet dat het in deze situatie zo gelopen is maar het kan natuurlijk wel.

Soms zijn er 2 kanten aan een verhaal
Klopt, een dvp zei me ooit dat de helft van de heren niet fris ruikt vanonder en uit de mond, zelfs al denken ze van wel. En dat tongzoenen bij een vrouw meer emotioneel gericht is, vandaar dat velen het niet willen. Het is makkelijk om een dame af te kraken maar ik vermoed dat ze idd wat over de vloer krijgen als ik haar verhalen hoorde. .
 
Voor zover ik het mij herinner waren ook niet alle recenties goed in de tijd dat ze bij Lynn Somers werkte.
Wat de hygiëne betreft vraag ik me ook af wat er dan mis gaat. Ze spreekt in haar advertentie toch dat je met haar samen kan douchten. Neem daarna een scheutje Listerine of Elmex en dan moet toch het meeste opgelost zijn ?
 
Ik herkende haar meteen van Lynn Somers. Omdat ik daar een aantal andere 'vaste' dames altijd heb gehad, heb ik maar twee keer met Veronique gekamerd. Dat is allebei de keren prima bevallen, ze zoent heerlijk en pijpen kan ze ook heel goed. Lekkere wip.
 
al enkele keren bij deze dame geweest en was altijd top en doet wat er staat beschreven maar ze is echt op hiegene gesteld wat ook heel normaal is ! en ja ze verteld me soms wel eens dat er soms vieze gevalllen tussen zit en deze zo snel mogelijk buiten wil maar is ook heel normaal ! dus in de mindere resecies kan ik mij helemaal niet in vinden voor mij is ze altijd een sex bom en kom graag terug
sorry maar had afgeproken voor 90 min fles cava noppes en inderdaad pijpt je vlug en voor de rest niets en ik ben zeker proper
 
Laatst bewerkt door een moderator:
sorry maar had afgeproken voor 90 min fles cava noppes en inderdaad pijpt je vlug en voor de rest niets en ik ben zeker proper
Ik heb er ook een minder fijne ervaring mee. Zoenen was slecht, pijpen redelijk, vooral vluchtig, maar ze slikt wel alles door.
Squirten mocht ik niet bij haar doen dus ging ze boven mij staan en vingerde haar eigen tot ze mn buik onder spatterde. ( wel geil opzich)
Ook niet echt vriendelijk en al zeker niet een herharlingsgevaar.
 
Voor zover ik het mij herinner waren ook niet alle recenties goed in de tijd dat ze bij Lynn Somers werkte.
Wat de hygiëne betreft vraag ik me ook af wat er dan mis gaat. Ze spreekt in haar advertentie toch dat je met haar samen kan douchten. Neem daarna een scheutje Listerine of Elmex en dan moet toch het meeste opgelost zijn ?
idd heb ze daar destijds gehad, veel praten, onsympathiek, pijpen was ok ... geen herhalingsgevaar
 
Twee jaar geleden eens geweest. Ik vind het heel onpersoonlijk en ongeïnteresseerd. Kan zijn dat ik haar niet aanstond, maar dan kan ze of mij wegsturen dan wel professionele houding aannemen. Ik kreeg meer het gevoel dat mevrouw zich te goed voelde. Hierna bij andere dames nooit meer meegemaakt. Voor mij dus absoluut geen aanrader.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/prive-veronique-2.html?adult=1
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Propere ontvangst en fijne douche. Voor 30 min afgesproken maar met intro, douchen en sex stond ik al na 20 min buiten. Deed geen aanstalten om er geils/leuks van de maken, ze vond het eerder grappig allemaal.
Daardoor vind ik het geen spannende date, meer een lopende bank werk zonder al te veel enthousiasme. Geen herhalings gevaar.
 
Bij Veronique geweest.

Contact prima afspraak snel gemaakt.
Ik was mooi op tijd hetgeen bij Veronique (helaas vertelde ze) meer uitzondering als regel is... klanten komen dikwijls laat of helemaal niet opdagen.

Veronique is een mooie vrouw en de kamer was ook prima in orde.
Ik kwam voor pijpen met slikken maar mijn zaad ging na een pijpsessie over haar borsten.
Ook geil, maar niet waar ik speciaal voor kwam. Maar dat lag wellicht ook aan mij, want ik had het (per mail/app) wel verzocht, maar ter plekke niet meer ter sprake gebracht.
Zou kunnen voorstellen dat Veronique het ook niet allemaal kan bijhiuden, al die perverse eisen van verschillende klanten,. En als ook de helft of meer ook niet komt opdagen...

Ik ging gematigd tevreden naar huis.
Veronique is wel erg aardig, en een mooie rijpe verschijning met een paar flinke zachte tieten.

Ik denk dat ik nog eens terug ga.
 
Recentelijk bij haar geweest. Het was wel aardig maar ook wel semi-zakelijk. Het samen douchen wat op haar site staat heeft niet plaatsgevonden. Tongzoenen was matig, pijpen kort maar krachtig waarna we een standje hebben geneukt. Eenmaal klaargekomen, praatje gemaakt, opgefrist en naar buiten. Eenmalig maar niet meer voor mij.
 
IK kan de negatieve verhalen alleen maar beamen , afgaande op mijn eigen ervaring met haar. Vond haar niet erg vriendelijk , warm of aangenaam op welke wijze dan ook. De sex was onpersoonlijk en ze was er simpelweg niet goed in , zeker wanneer je de vermeende ervaring die ze zou hebben in overweging neemt. De pompeuze advertentie en site is op geen enkele manier in verhouding tot de povere diensten die ze ( niet ) levert. Kortom , veel blabla , heel weinig boemboem. NB : ik ben een altijd fris gewassen en tanden gepoetst type en , als ik de dames op mijn werk en in mijn sociaal leven mag geloven , verre van onknap. Vriendelijk ook. Dus dat kunnen dan ook geen redenen voor haar gedrag zijn.
 
Tja, ieder zijn mening natuurlijk, en voor ieder goed doen is als mens onmogelijk ,maar als sommige klanten gaan liggen als een bloemzak op bed en zelf niets ondernemen, begin er dan maar aan !! Dan kan een uur lang duren als er geen respons komt .... En als er tegen reactie is garandeer ik u een leuke date. Ook douchen samen met mij is mogelijk natuurlijk wel achter vragen he want niet iedereen wil dat !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan gelukkig niet de negatieven berichten beamen.
Ik ben er nu in middels al 2x geweest maar ik ben 1x 2 uur geweest en de 2x door een foutje van mijn zelf maar 1 uurtje.
Dus niet voor een snelle beurt van een half uurtje.
Dan kan ze ook niet veel doen.
Maar beide keren was geweldig en nam ze ook alle tijd voor je.
Ze vroeg ook wat mijn wensen waren en die heeft ze ook vol overgave vervult.
Het was voor mijn de eerste keer dat ik naar de vrouwtjes van plezier ging.
En was dus best gespannen maar Veronique was zo ontspannen en relaxt dat ik binnen no time ontspannen was en heerlijk van de Sex heb genoten.
Dus ik kan alleen maar zeggen dat het een echte aanrader is en ik ga er zeer zeker nog meerdere keren heen voor 2 uur zodat we lekker de tijd voor ons hebben en ze dus ruimschoots de tijd heeft om mijn verlanglijstje af te werken.

Veronique (waarschijnlijk zal je dit wel lezen) je bent echt top.
Ik kijk nu al uit naar onze volgende afspraak 👍👍
 
IK kan de negatieve verhalen alleen maar beamen , afgaande op mijn eigen ervaring met haar. Vond haar niet erg vriendelijk , warm of aangenaam op welke wijze dan ook. De sex was onpersoonlijk en ze was er simpelweg niet goed in , zeker wanneer je de vermeende ervaring die ze zou hebben in overweging neemt. De pompeuze advertentie en site is op geen enkele manier in verhouding tot de povere diensten die ze ( niet ) levert. Kortom , veel blabla , heel weinig boemboem. NB : ik ben een altijd fris gewassen en tanden gepoetst type en , als ik de dames op mijn werk en in mijn sociaal leven mag geloven , verre van onknap. Vriendelijk ook. Dus dat kunnen dan ook geen redenen voor haar gedrag zijn.
Tja het zijn uw woorden dat uzelf goed prijst ,he zal wel een reden zijn waarom ik niet goed zou zijn ...
 
Tja het zijn uw woorden dat uzelf goed prijst ,he zal wel een reden zijn waarom ik niet goed zou zijn ...
Misschien niet onknap en wel fris.
Maar Ik mis een belangrijk stukje in zijn verhaal.
Wat ik zoals ik hier iedere keer lees voor veel dvp toch wel belangrijk is.
En dat is respect
Dus misschien miste hij dat belangrijke stukje.


Wat ik hier op de forums lees is voor een dvp vooral hygiëne en respect belangrijk.
Een knappe kerel is een leuk extraatje voor ze 😜


(Jammer dat een dvp niet alle klanten hier kan herkennen dan hadden ze makkelijker een direct antwoord kunnen geven want er mis was met de klant)
 
Terug
Bovenaan Onderaan