Recensie Veronique, Turnhout 3,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Capone81

Wandelaar
Forumpionier
33
05/07/21
15
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
  4. Vingeren
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/prive-veronique-2.html?adult=1
Review vanaf het oude forum, bezocht in 2019:

Vrijdag 19 juli een afspraak gemaakt met haar. Van te voren contact via mail en telefoon, verliep soepel. Afgesproken om 14:00, maar ik was wat aan de vroege kant. Dit bleek na kort contact geen probleem te zijn. Bij binnenkomst aangenaam verrast de dame te treffen die ook op foto's te zien is. Helaas wel eens meegemaakt dat foto's en realiteit totaal niet overeenkomen, bij haar geldt dat what you see is want you get: leuke spontane lach, een stel heerlijke borsten en rondingen op de juiste plek. ze is geen 20 meer en heeft een klein beetje een buikje, maar niet teveel....precies zoals ik er van hou, daarnaast een lekker strak kutjeIk was wat zenuwachtig, maar daar gaat ze vriendelijk en ontspannen mee om. De date begon eerst met een drankje en even kletsen. Daarna uitkleden (feestje om haar uit te kleden en alvast met haar mooie borsten te mogen spelen) en samen de douche in. Vervolgens het bed in om aan de pret te beginnen. Tijdens het voorspel lekker gezoend (tong) en elkaar heerlijk betast, je mag overal aan zitten behalve aan haar anus. ze kan makkelijk en veel squirten....ze probeerde mij te leren om dat bij haar te doen, helaas kreeg ik de beweging maar niet te pakken. Zij heeft vervolgens al staande over mij heen gespoten, echt heel geil!Na het voorspel over naar intiem, waarbij ze op mij kwam zitten en mij bereden heeft. Zo konden we tijdens het neuken tongzoenen en kon ik met haar heerlijk borsten spelen. Het duurde niet lang voordat ik het condoom in haar volspoot. Hierna heeft ze mij met olie gemasseerd en hebben we lekker liggen na kroelen. ze heeft vervolgens op mijn verzoek mijn penis rustig gemasseerd om te zien of er een tweede ronde in zat. Het koste wat moeite maar uiteindelijk hebben doggy de tweede ronde gedaan en ben ik nog eens klaargekomen. Daarna weer samen douchen om vervolgens huiswaarts te gaan.Ik heb een heerlijk uurtje met haar beleefd. Dame doet wat ze zegt, had er zelf ook echt plezier in en gaat erg ontspannen met je om. Ik herken dan ook totaal niet de negatieve recensie die hierdoor is geplaatst. ****, mocht je dit lezen....je gaat me zeker terugzien voor nog zo'n heerlijk uurtje!

Op 22 maart 2022 na veel afwachten toch is afspraak gemaakt.
Advertentie zegt dat douchen niet in je tijd inbegrepen zit. Deze telt wel degelijk mee.
Veel teveel prate´n. Weinig zin in sex. Echt bandwerk. Kleine kamer muf niet gezellig of lekker ruikend. Probeert u vlug vlug klaar te pijpen. Wat niet echt super is. Na 1 keer squirten dat was het dan. Toen ik in haar mondje gekomen was vroeg ze of ik klaar was of nog wou blijven. Mijn tijd was nog niet half..cava wordt beloofd niet gekregen.
Voor mij 1 keer uit nieuwsgierigheid en nooit meer. Prachtige foto's en Advertentie maar in real life geen aanrader. Kunt ge beter vlug u zaad in Antwerpen gaan dumpen vr 50 euro.
Is zijn geld niet waard.

al enkele keren bij deze dame geweest en was altijd top en doet wat er staat beschreven maar ze is echt op hiegene gesteld wat ook heel normaal is ! en ja ze verteld me soms wel eens dat er soms vieze gevalllen tussen zit en deze zo snel mogelijk buiten wil maar is ook heel normaal ! dus in de mindere resecies kan ik mij helemaal niet in vinden voor mij is ze altijd een sex bom en kom graag terug

Voor zover ik het mij herinner waren ook niet alle recenties goed in de tijd dat ze bij Lynn Somers werkte.
Wat de hygiëne betreft vraag ik me ook af wat er dan mis gaat. Ze spreekt in haar advertentie toch dat je met haar samen kan douchten. Neem daarna een scheutje Listerine of Elmex en dan moet toch het meeste opgelost zijn ?

Ik herkende haar meteen van Lynn Somers. Omdat ik daar een aantal andere 'vaste' dames altijd heb gehad, heb ik maar twee keer met Veronique gekamerd. Dat is allebei de keren prima bevallen, ze zoent heerlijk en pijpen kan ze ook heel goed. Lekkere wip.

sorry maar had afgeproken voor 90 min fles cava noppes en inderdaad pijpt je vlug en voor de rest niets en ik ben zeker proper
Ik heb er ook een minder fijne ervaring mee. Zoenen was slecht, pijpen redelijk, vooral vluchtig, maar ze slikt wel alles door.
Squirten mocht ik niet bij haar doen dus ging ze boven mij staan en vingerde haar eigen tot ze mn buik onder spatterde. ( wel geil opzich)
Ook niet echt vriendelijk en al zeker niet een herharlingsgevaar.

Voor zover ik het mij herinner waren ook niet alle recenties goed in de tijd dat ze bij Lynn Somers werkte.
Wat de hygiëne betreft vraag ik me ook af wat er dan mis gaat. Ze spreekt in haar advertentie toch dat je met haar samen kan douchten. Neem daarna een scheutje Listerine of Elmex en dan moet toch het meeste opgelost zijn ?
idd heb ze daar destijds gehad, veel praten, onsympathiek, pijpen was ok ... geen herhalingsgevaar

Twee jaar geleden eens geweest. Ik vind het heel onpersoonlijk en ongeïnteresseerd. Kan zijn dat ik haar niet aanstond, maar dan kan ze of mij wegsturen dan wel professionele houding aannemen. Ik kreeg meer het gevoel dat mevrouw zich te goed voelde. Hierna bij andere dames nooit meer meegemaakt. Voor mij dus absoluut geen aanrader.

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
100
Propere ontvangst en fijne douche. Voor 30 min afgesproken maar met intro, douchen en sex stond ik al na 20 min buiten. Deed geen aanstalten om er geils/leuks van de maken, ze vond het eerder grappig allemaal.
Daardoor vind ik het geen spannende date, meer een lopende bank werk zonder al te veel enthousiasme. Geen herhalings gevaar.

Bij Veronique geweest.

Contact prima afspraak snel gemaakt.
Ik was mooi op tijd hetgeen bij Veronique (helaas vertelde ze) meer uitzondering als regel is... klanten komen dikwijls laat of helemaal niet opdagen.

Veronique is een mooie vrouw en de kamer was ook prima in orde.
Ik kwam voor pijpen met slikken maar mijn zaad ging na een pijpsessie over haar borsten.
Ook geil, maar niet waar ik speciaal voor kwam. Maar dat lag wellicht ook aan mij, want ik had het (per mail/app) wel verzocht, maar ter plekke niet meer ter sprake gebracht.
Zou kunnen voorstellen dat Veronique het ook niet allemaal kan bijhiuden, al die perverse eisen van verschillende klanten,. En als ook de helft of meer ook niet komt opdagen...

Ik ging gematigd tevreden naar huis.
Veronique is wel erg aardig, en een mooie rijpe verschijning met een paar flinke zachte tieten.

Ik denk dat ik nog eens terug ga.

Recentelijk bij haar geweest. Het was wel aardig maar ook wel semi-zakelijk. Het samen douchen wat op haar site staat heeft niet plaatsgevonden. Tongzoenen was matig, pijpen kort maar krachtig waarna we een standje hebben geneukt. Eenmaal klaargekomen, praatje gemaakt, opgefrist en naar buiten. Eenmalig maar niet meer voor mij.

IK kan de negatieve verhalen alleen maar beamen , afgaande op mijn eigen ervaring met haar. Vond haar niet erg vriendelijk , warm of aangenaam op welke wijze dan ook. De sex was onpersoonlijk en ze was er simpelweg niet goed in , zeker wanneer je de vermeende ervaring die ze zou hebben in overweging neemt. De pompeuze advertentie en site is op geen enkele manier in verhouding tot de povere diensten die ze ( niet ) levert. Kortom , veel blabla , heel weinig boemboem. NB : ik ben een altijd fris gewassen en tanden gepoetst type en , als ik de dames op mijn werk en in mijn sociaal leven mag geloven , verre van onknap. Vriendelijk ook. Dus dat kunnen dan ook geen redenen voor haar gedrag zijn.

Ik kan gelukkig niet de negatieven berichten beamen.
Ik ben er nu in middels al 2x geweest maar ik ben 1x 2 uur geweest en de 2x door een foutje van mijn zelf maar 1 uurtje.
Dus niet voor een snelle beurt van een half uurtje.
Dan kan ze ook niet veel doen.
Maar beide keren was geweldig en nam ze ook alle tijd voor je.
Ze vroeg ook wat mijn wensen waren en die heeft ze ook vol overgave vervult.
Het was voor mijn de eerste keer dat ik naar de vrouwtjes van plezier ging.
En was dus best gespannen maar Veronique was zo ontspannen en relaxt dat ik binnen no time ontspannen was en heerlijk van de Sex heb genoten.
Dus ik kan alleen maar zeggen dat het een echte aanrader is en ik ga er zeer zeker nog meerdere keren heen voor 2 uur zodat we lekker de tijd voor ons hebben en ze dus ruimschoots de tijd heeft om mijn verlanglijstje af te werken.

Veronique (waarschijnlijk zal je dit wel lezen) je bent echt top.
Ik kijk nu al uit naar onze volgende afspraak 👍👍

Ik ben het afgelopen jaar 3 of 4 keer bij Veronique geweest. Het maken van een afspraak loopt altijd vlot. Ze geeft mij altijd een heel relaxed gevoel. Ook vindt ik het fijn dat er iedere keer wat variatie is. De ene keer lekker pijpen, de andere keer lekker vanachter en squirten doet ze ook heerlijk. Ik spreek vooraf nooit iets af, maar er ontstaat iedere keer wel een leuk sex-spel. Ik mag altijd overal bij haar aanzitten en van het knuffelen en tongzoenen komt er vanzelf wel iets leuks uit de hoge hoed. Ik kom graag ook de komende tijd bij haar op bezoek.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
200
Gisteren bij Veronique langsgegaan. Ze stond al lang op mijn lijstje.

Afspraak maken en communicatie voor de date gingen vlot.
Bij aankomst ook vriendelijk en correct ontvangen. Zowel zijzelf als de badkamer en speelruimte zijn proper.

Ik ben gegaan zonder een duidelijk plan, maar ze staat echt open voor jouw wensen en ze doet echt je best om je op jou gemak te stellen. Opfrissen en genieten:)

Heel mooie borsten en billen. Rustig begonnen met elkaars lichaam te verkennen. Het is 100% de dame van de foto´s, dus het is jou type of niet. Het mijne in ieder geval :)
Beetje pijpen en dan lekker tussen haar borsten klaargekomen.

Korte massagepauze waarbij ik bij de aanblik van haar billen weer op volle sterkte kwam. Condoompje er rond en lekker missio geneukt. Heerlijk om ondertussen te tongzoenen en met haar borsten te spelen. Condoompje gevuld.

Beetje gebeft en ronde 3: eerst terug stijfgepijpt, maar met het uitzicht op haar ging dit vlotjes. Doggy en missio en weer netjes het condoompje gevuld.

Voor, na, tussen en tijdens de seks een babbeltje. Opgefrist en tevreden weer naar huis.

Voor de liefhebbers die een rijpere dame weten te apprecieren: een aanrader. Ik zou zelf wel niet korter dan 1,5 uur gaan, maar dat is mijn persoonlijke ervaring. Dan heb je rustig de tijd om te genieten zonder haastwerk.

Ik ben in een ver verleden ook eens bij Veronique geweest. Ze ontving toen nog bij Lynn Somers in Minderhout. Ik vond het hartstikke lekker en haar ook aardig. Misschien ook eens de auto richting Turnhout sturen.

@Twan
Ik heb wel vergelijkingsmateriaal, alhoewel het met Veronique al wel een hele tijd geleden is. En voor mij is ze toch wel een der betere. En inderdaad als je bij haar goed gesoigneerd wil zijn, dan moet je ook praten en je wensen kenbaar maken. En voor zover ik Veronique gekend heb staat zij daar wel voor open. Toegegeven, soms of voor sommigen kan het misschien wat moeilijker zijn om je wensen te uiten. Maar de dame kan je wensen toch ook niet rieken. Ligt het dan aan haar?
De betere dames staan er wel voor open dat je je wensen kenbaar maakt en zullen in de mate van het mogelijke er ook aan voldoen. Er kunnen natuurlijk altijd zaken zijn die ze niet of liever niet doen, maar dan is er tenminste duidelijkheid.
Ik wandel al enkele tientallen jaren en heb nagenoeg nog nooit dames tegengekomen waar wensen uiten niet geapprecieerd wordt. Ik ben wel iets kieskeuriger wat mijn keuze van de dames betreft die ik ga daten, maar heb daardoor in al die jaren nog maar zeer weinig negatieve ervaringen gehad.

Een van mijn vaste dvp's vertelde me soms hoe sommige klanten bij haar binnenkwamen. Als er dan een binnenkomt zonder goedendag te zeggen en met als openingszin "Ik kom voor te poepen!" Wat wilt je dan van die dame? Nogmaals, een beetje respect en elementaire beleefdheid opent zoveel mooie deuren.

Maar waar zit dan het waarschijnlijke verschil? Ik zie hier op GRv steeds meer en meer hoe naar mijn mening een groot deel van de wandelaars maar weinig tot geen respect vertonen voor onze dames. En als je met zo'n ingesteldheid bij goede dames aankomt, dan moet je ook niet verwondert zijn dat de date niet zo vlot verloopt en naar eigen verlangen.
Misschien komt het omdat zovelen altijd bij die Roemeense en andere Oostblokse vrouwen blijven rondhangen waar ik eerlijk gezegd nog niet veel goed over vernomen of gelezen heb, en die doorgaans zo snel mogelijk de buit binnen willen hebben zonder er al te veel te moeten voor doen. Maar wat wil je van zo'n circuits?

Met een beetje wederzijds begrip en respect voor elkaar bereik je zoveel meer. En zo kan je bij dames die hier soms tot op de grond afgebroken worden toch reuze goeie dates hebben. En dat heb je dus blijkbaar ook al ervaren. Prima zo.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Cupmaat
D
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
200
the proof of the pudding is in the eating, ben dus eens naar Veronique geweest.
Was wat te vroeg, dus had nog even gebeld, maar geen probleem : ik mocht al binnen.
Ze stelde voor ons wat te verfrissen : geen probleem, allen jammer dat ik mezelf moest wassen.
Wat gezoend : het tongzoenen was wel wat afstandelijk. Zelf hou ik meer dan eens goed muilen.
Maar voor mij stond een prachtige milf, met alles er op en er aan. Ze heeft prachtige borsten, met dewelke
ik uitvoerig heb kunnen spelen. Ook haar fris kutje kunnen likken, en haar zien squirten. Ze kan lekker pijpen en ben ook zo klaargekomen. Lekker op haar prachtige borsten.
Echt neuken is er niet van gekomen, maar dat hoefde eigenlijk niet. Achteraf nog een praatje, en dan terug naar huis.
Jammer dat het zo ver is, anders regelmatig terug.

Heel erg lang geleden (+10 jaar) eens een date mee gehad. Haar naam was toen 'poepke' en ze ontving dan in Oostende. Ze is inderdaad mijn type vrouw ook. Heel grote, beetje afhangende zalige borsten met grote tepel erop. Echt mijn ding. Ik herinner me nog wel dat het leuk was maar de details ben ik kwijt :)

Ik wist echt niet dat het ging om het populaire 'poepke' uit Oostende. Heb er al ooit eenmaal bezocht. Heb er niet veel herinneringen aan, had toen niet zoveel ervaring en was onder de indruk van haar professionaliteit

Edit mod: vanaf nu enkel nog nieuwe ervaringen aub

Laatst bewerkt door een moderator:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
170
Op een dolle donderdag deze dame eens bezocht!

Afspraak ging vlot via whatsapp.
Eens aangekomen eerst een leuke babbel die voor de ontspanning zorgt. Daarna beide een wasbeurtje.

Zeer aantrekkelijke dame die doet wat ze beloofd. Lekker mogen beffen/vingeren en van haar kant lekker gepijpt zc.

Jammer van de afstand anders bezocht ik deze dame wat vaker!

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/586531-veronique
Totale kosten (in euro)
150
Heel eerlijk gezegd weet ik niet 100% zeker of ik al niet eerder een recensie over deze leuke rondborstige Vlaamse MILF heb geschreven. Voor de zekerheid toch mijn ervaring van gisteren met jullie delen. Sorry als ik dat al gedaan had, in dat geval is dit een update ;)

Veronique is een hele vriendelijke dame, prettig in de omgang. Ze is uiteraard geen 20 meer, maar voor de MILF-liefhebbers onder ons ziet ze er nog zeker super uit. Na een drankje en even (zelf) opfrissen had ze het sexy outfitje wat ik had meegenomen voor me aangetrokken. Damn! haar toch al niet geringe jongens werden nog eens extra geaccentueerd en haar tepels duwde er bijna doorheen, erg geil (vond ik).

We hebben een uurtje heerlijk samen gespeeld. Lekker met haar heerlijke borsten en tepels gespeeld, tongzoenen, beffen, vingeren, goed gepijpt en meerdere standjes goed diep geneukt. Daarna ging het rubbertje er af en heeft ze me heerlijk klaar gepijpt. Enig kleine puntje van kritiek is dat ze mijn pik net iets te snel uit haar mondje haalde zodat mijn zaad voornamelijk op haar borsten kwam i.p.v. in haar keeltje. Maar dat mocht de pret zeker niet drukken en was eigenlijk ook best geil.

Daarna hebben we nog even rustig samen op bed relaxed gelegen, gewassen en voldaan en ontspannen huiswaarts gekeerd.

Al me al wederom een fantastische ervaring met deze geile topper.

Terug
Bovenaan Onderaan