Recensie Verpleegster Meppel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nipple71

Newbie
3
13/01/22
1
1
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bijzondere dame, ze lijkt eerst afstandelijk maar gedurende de sessie is dat juist helemaal niet. Ik ben er nu paar keer geweest en ervaar voor het eerst in lange tijd weer een klik met een dame. Diverse Meesteressen bezocht, dus wel enige ervaring... Ze zoekt de pijngrens wel op, ga de komende tijd hoop ik meer ontdekken.
 
Ik kan de reactie van Nipple wel bevestigen.
Ook ik loop al wat jaartjes mee heb verschillende dames bezocht Maar voor een echte Bottum zijn de echte dames die het met plezier doen dun bezaaid denk ik.
Ik kom er nu ongeveer drie jaar speciaal voor het fisten.
Ze is er goed in en weet wat ze doet haar ruimte is schoon en fris en zo werkt ze ook.
We zijn inmiddels zo ver dat we na afloop een kop koffie drinken en het over meer hebben dan dit.
Ze let wel op als je voor het eerst komt maar ik snap dat ook wel.
Mijn ervaring met andere dames in het anaal spel zijn niet denderend je merkt het verschil tussen die het om het geld doen of wie er passie voor heeft.
 
hoi ben al verschillende keren bij joann geweest.
ik kom er ook voor anaalplay .
betaal altijd 150 voor een uitgebreide sessie.
denk nu een keer of 10 geweest.
kom er steeds weer terug.
in het begin was ze afstandelijk maar naarmate je haar kent word dat steeds beter.
alles verloopt super schoon en discreet.
een dame naar m hart.
helaas niet echt bij mij in de buurt. dus moet het echt plannen.
herhaling factor zeer groot
 
Sinds 2017 laat ik me door deze verpleegster inwendig onderzoeken. Dat is elke keer weer een hele belevenis waar ze zelf ook van geniet. In het begin had ze alleen een onderzoeksbed met beensteunen, maar ze heeft nu ook een elektrisch in hoogte verstelbare stoel/bank (ook met beensteunen). Daarop begint het onderzoek en ze zet me dan voor haar op schouderhoogte. Met gestrekte arm gaat ze dan in me voelen en dat gaat vaak best wel ver. Naarmate ik langer bij haar kom wordt het allemaal steeds vertrouwder en kan ik me goed ontspannen. Het scheelt ook dat ik weet wat ik kan hebben en dat het geen pijn doet. Met haar hand weet ze door al die vernauwingen te gaan tot ze echt niet verder kan. Daarna verplaatst het onderzoek zich naar het onderzoeksbed. Ik zie daar nog wel andere BDSM spullen staan, maar daar doet ze bij mij niets mee. Ik ga graag naar haar toe.
 
Goede morgen .
Ik heb voor aankomende week met deze geweldige zuster een afspraak staan.
Heb gevraagd of we de sessie kunnen uitbreiden met meer onderdelen in het spel. Hiervoor kwam ik alleen voor anaalplay. En dat kan ze als geen ander. Neem zelf ook wat spullen mee. En heb nu de opdracht gekregen me op een bepaalde tijd te melden.( op de ontvangst lokatie ) en me 1.5u door haar te laten domineren. Hoop dat ze begrijpt dat ik GEEN pijn slaaf ben. Maar een GEILE ANALE SLET ben. Ik ga voor de zekerheid een brief maken met trefwoorden waar ik graag kennis mee zou willen maken. Nu al zenuwachtig voor de sessie. En zin om me aan haar over te geven.


Gr straponslet
 
Afgelopen week had ik weer een afspraak met deze verpleegster en heb ik weer op de elektrisch in hoogte verstelbare stoel en het onderzoeksbed gelegen. Ik neem zelf altijd veterinaire handschoenen en glijmiddel mee. Zelf heeft ze ook wel glijmiddel, waaronder Crisco. Ik heb me weer inwendig laten onderzoeken en haar hele onderarm verdween in me. Ik werd steeds meer ontspannen en ruimer en het ging steeds dieper. Ze heeft de grens opgezocht en het ging zelfs tot aan haar bovenarm. Door de druk van binnenuit kwam er al van alles uit mijn penis en op het laatst heeft ze me tot een hoogtepunt gebracht. Terwijl ik daar zo lag heb ik goed om mij heen gekeken en de andere attributen bekeken. Daar heb ik zelf niets mee, maar anderen wel. Geileharry, ik hoop dat ze het jou ook naar je zin gaat maken. Ik weet niet of ze weet dat ze op Girlsrevieuw.nl staat.
 
Goede morgen .
Ik heb voor aankomende week met deze geweldige zuster een afspraak staan.
Heb gevraagd of we de sessie kunnen uitbreiden met meer onderdelen in het spel. Hiervoor kwam ik alleen voor anaalplay. En dat kan ze als geen ander. Neem zelf ook wat spullen mee. En heb nu de opdracht gekregen me op een bepaalde tijd te melden.( op de ontvangst lokatie ) en me 1.5u door haar te laten domineren. Hoop dat ze begrijpt dat ik GEEN pijn slaaf ben. Maar een GEILE ANALE SLET ben. Ik ga voor de zekerheid een brief maken met trefwoorden waar ik graag kennis mee zou willen maken. Nu al zenuwachtig voor de sessie. En zin om me aan haar over te geven.


Gr straponslet
Zij staat bij mij ook hoog om eens te bezoeken, ik heb vermoeden dat ik haar ken van meer dan 10 jaar geleden, de chatbox Kinkytijd, daar was een "Mrs L" uit Wolvega. Destijds vroeg ze al of ik naar Wolvega wou komen voor een onvergetelijke sessie met haar. Moet toch maar eens haar richting uit.
 
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Fisting
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Plassex
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Goedemorgen wandelaars,
Naar aanleiding van de reacties hier heb ik deze geweldige dame mogen bezoeken.
Het viel niet mee ze laat niet iedereen toe heb ik begrepen.
Ze is een liefhebster heeft haar hobby gecombineerd met haar werk.
En ze is er goed in zeker aan te bevelen en ik kom r zeker weer terug
 
Ontvangt deze dame ergens in een garage/self-storage gebouw? Ben ooit eens in Friesland op zo'n afspraak gegaan, maar de omgeving stootte mij zo af dat ik rechtsomkeert heb gemaakt.

Edit: Ja dus, zie het alweer in de geschiedenis terug verschijnen. Ze ziet er zo ruig uit als een bootwerker, de omgeving is meer iets waar total loss auto's naar het Oostblok verhandeld worden. Nee, bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Ontvangt deze dame ergens in een garage/self-storage gebouw? Ben ooit eens in Friesland op zo'n afspraak gegaan, maar de omgeving stootte mij zo af dat ik rechtsomkeert heb gemaakt.

Edit: Ja dus, zie het alweer in de geschiedenis terug verschijnen. Ze ziet er zo ruig uit als een bootwerker, de omgeving is meer iets waar total loss auto's naar het Oostblok verhandeld worden. Nee, bedankt.
Afgaande op je reactie is het niet dezelfde. Ze ontvangt op een locatie op een industrieterrein ergens in NW-Overijssel. Je kunt er discreet parkeren en naar binnen via een achteringang. Ze ziet er niet ruig uit als een bootwerker. De foto's die jij misschien hebt gezien lijken niet erg. Ik bezoek haar regelmatig en ik ervaar haar als prettig.
 
Afgaande op je reactie is het niet dezelfde. Ze ontvangt op een locatie op een industrieterrein ergens in NW-Overijssel. Je kunt er discreet parkeren en naar binnen via een achteringang. Ze ziet er niet ruig uit als een bootwerker. De foto's die jij misschien hebt gezien lijken niet erg. Ik bezoek haar regelmatig en ik ervaar haar als prett

Ontvangt deze dame ergens in een garage/self-storage gebouw? Ben ooit eens in Friesland op zo'n afspraak gegaan, maar de omgeving stootte mij zo af dat ik rechtsomkeert heb gemaakt.

Edit: Ja dus, zie het alweer in de geschiedenis terug verschijnen. Ze ziet er zo ruig uit als een bootwerker, de omgeving is meer iets waar total loss auto's naar het Oostblok verhandeld worden. Nee, bedankt.
Man man man ze ontvangt niet in Friesland maar zit wel op het randje Overijssel/Friesland beetje triest je reactie als je ergens niet binnen bent geweest. Maar ook weer niet vreemd als je je verdere reactie's bekijkt.
 
Man man man ze ontvangt niet in Friesland maar zit wel op het randje Overijssel/Friesland beetje triest je reactie als je ergens niet binnen bent geweest. Maar ook weer niet vreemd als je je verdere reactie's bekijkt.
Ik ben niet vaak ergens weg gelopen, en de keren dát het gebeurde is hier niet terug te vinden. De laatste ervaringen waren inderdaad heel erg slecht en dat beschrijf ik hier ook. Dan hebben meer mensen er iets aan.
 
Bij mijn eerste bezoek moest ik haar bellen als ik in de buurt was. Ik kreeg toen telefonisch instructies waar ik moest zijn en kon parkeren. Daarna haalde ze me daar lopend op en nam ze me mee naar haar praktijkruimte. Bij de volgende bezoeken wist ik waar ik moet zijn en bel ik als ik vlakbij ben. Ze doet dan de deur voor mij open.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan