verschillende landen in het Verre Oosten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben net terug uit Hong kong, prijzen zijn ongeveer hetzelfde als hier. Vragen daar voor walk ups 50 a 60 euro...... De beste zijn de thaise daar rond de 100 euro voor 45 min in hotel
 
Maandje in China geweest. Behalve Beijing en Shanghai lastig om pro's te vinden, zelfs daar is het niet zo druk als voorheen. Hoop expats zijn vertrokken en toerisme is niet heel aantrekkelijk op dit moment. Wel leuke selectie aan Mongoolse en Vietnamese dames tegenwoordig, die had ik allebei nog niet op mijn lijstje staan en kan ik van harte aanbevelen.
In Beijing / Shanghai kun je hier als buitenlander makkelijk terecht: https://nightlife.online/
 
Dank je wel, kerel. @frituurpan Je bent een beer.

Wel een belangrijk vraagje: heb je je onveilig gevoeld in China om DVP's te benaderen, of het nou Vietnamese of Mongoolse waren, maar heb je je onveilig gevoeld?

Ik heb nu te maken met heel veel Chinezen hier die me zeggen dat er in China op me geloerd wordt. Prostitutie in China is verboden. Buitenlandse wandelaars zijn eigenlijk vogelvrij. Toch stikt het in China van de hoeren, dus ik vind het allemaal complex.
 
Ik heb mij nooit onveilig gevoeld, maar heb het wel altijd subtieler dan normaal gehouden. Sowieso heb je als buitenlander gewoon extra aandacht, en als je dan iedere nacht met een andere meid naar boven gaat... Ik heb bewust altijd tussen 15:00 - 20:00 afgesproken zodat het al wat drukker in het hotel is voor het inchecken. Het risico is sowieso groter voor de dames dan voor jou.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan