Vertellen jullie tegen vrienden over dat je wandelt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat je 'kameren' bedoelt, maar grappige autocorrectie! Zelf zou ik absoluut niet willen weten met wie een maat van mij zou neuken, dan zou ik haar daarna echt nooit meer willen doen! Ik moet daar echt niet aan denken, 'm erin hangen waar een bekende net heeft gezeten.
idd, ik ga ook echt nooit met een meisje waar mijn vrienden mee zijn geweest. Op de een of andere manier voelt dat gewoon niet goed.
 
Vroeger vertelde ik het wel aan vrienden, ik was toen ook 10 jaar jonger en mijn vrienden vaak 5, 6, 7 jaar jonger dan ik. Allemaal heel ruimdenkend en progressief en niemand die er een punt van maakte. Ik heb nooit gemerkt dat iemand me er anders om behandelde of dat er over mij gesproken werd.

Ze vonden het allemaal wel interessant, de jongens én de meiden, en stelden regelmatig vragen omdat ze wilden weten hoe bepaalde zaken dan in werkelijkheid in elkaar zaten. Zij kenden het zelf immers alleen uit de media.

Een paar mensen hebben toen tegen mij gezegd dat ik hun negatieve beeld van sekswerk en klanten wel danig ten goede heb bijgesteld. Blijkbaar waren het tóch niet alleen 'vieze oude mannetjes' die dat deden...

Inmiddels spreek ik deze mensen nauwelijks nog. Aan anderen heb ik het sindsdien nooit meer verteld en zou dat ook niet meer doen. Ik ben toch een stuk voorzichtiger geworden. Je weet immers maar nooit.
 
Een paar vrienden weten dat ik wandel. Van die paar vrienden die het weten, weet ik van dat zij zelf in het verleden ook gewandeld hebben. Een enkele goede vriend wandelt nog steeds, maar dan met een mindere frequentie dan ik.

Een paar andere vrienden hebben geen flauw benul dat ik wandel, maar dat wil ik ook even zo houden.
 
Het probleem is dat de tijd doortikt en je leven op een later moment een andere wending neemt. Misschien ben je na een paar jaar uitgewandeld en krijg je een gezin. Dan zitten die vrienden waar je het aan hebt verteld bij jou in de woonkamer tijdens de verjaardagsparty van je dochtertje. Jouw vriendin/vrouw zit daar ook.

Wat ook kan is dat je lekker aan de wandel blijft en naar de verjaardag van het dochtertje van je beste vriend gaat. Daar zit je dan in de achtertuin met een biertje. De vieze h*****loper. En denk je dat zijn vrouw het niet weet? Echt wel. En haar vriendinnen weten het ook.

Bijkomend probleem is dat de media de prostitutie gitzwart maakt en daardoor bestaat de kans dat je acties vanuit een verkeerd perspectief worden bekritiseerd. Ik kan vrienden aanwijzen die denken dat er in de Geleenstraat alleen maar heroïne spuitende 50+ oma's achter de ramen staan die tegen betaling 70 jaar oude opa's in een potloodventers jas afwerken.

Vertel het niemand. Het blijft je altijd achtervolgen.
 
Laatst bewerkt:
. Dan zitten die vrienden waar je het aan hebt verteld bij jou in de woonkamer tijdens de verjaardagsparty van je dochtertje. Jouw vriendin/vrouw zit daar ook.

Wat ook kan is dat je lekker aan de wandel blijft en naar de verjaardag van het dochtertje van je beste vriend gaat. Daar zit je dan in de achtertuin met een biertje. De vieze h*****loper. En denk je dat zijn vrouw het niet weet? Echt wel. En haar vriendinnen weten het ook.



Vertel het niemand. Het blijft je altijd achtervolgen.
daar lig ik totaal niet wakker van hoor.
Zolang ik single ben hoeft er mij niemand te veroordelen omdat ik sex/intimiteit wil en dit tegen betaling.
En als ik later een serieuze relatie begin denk je toch niet dat ik verzwijg tegen mijn partner dat ik dit gedaan heb?
Een relatie bouw je op met eerlijkheid en openheid en zo een belangrijk onderdeel van mijn single leven ga ik echt niet verzwijgen.

En de mensen die me hiervoor beoordelen: pech voor hun. Genoeg mensen in mijn leven die er geen probleem mee hebben en die me aanvaarden zoals ik ben.
Ik ga echt geen traan laten voor mensen die me daardoor anders zouden bekijken. Hun probleem, niet het mijne.
 
daar lig ik totaal niet wakker van hoor.
Zolang ik single ben hoeft er mij niemand te veroordelen omdat ik sex/intimiteit wil en dit tegen betaling.
En als ik later een serieuze relatie begin denk je toch niet dat ik verzwijg tegen mijn partner dat ik dit gedaan heb?
Een relatie bouw je op met eerlijkheid en openheid en zo een belangrijk onderdeel van mijn single leven ga ik echt niet verzwijgen.

En de mensen die me hiervoor beoordelen: pech voor hun. Genoeg mensen in mijn leven die er geen probleem mee hebben en die me aanvaarden zoals ik ben.
Ik ga echt geen traan laten voor mensen die me daardoor anders zouden bekijken. Hun probleem, niet het mijne.
Dat is nu natuurlijk makkelijk gezegd, nu het nog theoretisch is. Als het echt een goede vriend(in) zou betreffen zou je het toch wel erg vinden als die je opeens anders gaat behandelen.
 
Hier idem, mijn beste vrienden weten dat ik dames bezoek. Maak daar ook geen geheim van. Ben single, verdien goed en net als ieder mens op bepaalde momenten behoefte. Voor mij ook totaal geen reden om mij daarvoor te schamen, zou ook niet weten waarom.
 
Al de anonieme vrienden hier op dit forum :) 1 vriend heb ik het een aantal jaar geleden verteld(wij kennen elkaar al vanaf de basischool),omdat ik weet dat hij dit ook af en toe doet. Heel lang heb ik het voor mezelf gehouden, Ik ben uberhaupt niet open naar anderen als het gaat om mijn seksleven, dat is lekker voor mezelf en niet voor anderen. Mensen die mij kennen,zullen het misschien weten,erover roddelen, mij erop veroordelen maar dat is dan maar zo. (er zal altijd over je geroddeld worden,achter je rug om) Ik ben al langere tijd vrijgezel,en een betaalde date is voor mij een opvulling voor de intieme behoeftes. Dames waarmee ik contact heb\ aan het daten ben voor een relatie vertel ik niet dat ik wandel, afbraakrisico vind ik echt te groot. Ik zeg meestal maar gewoon dat er vriendinnen,dates waren in het verleden waarmee ik sex heb gehad.
 
Laatst bewerkt:
Dat is nu natuurlijk makkelijk gezegd, nu het nog theoretisch is. Als het echt een goede vriend(in) zou betreffen zou je het toch wel erg vinden als die je opeens anders gaat behandelen.

Ik hoef echt geen vriend die me hierom anders zou behandelen. Als ze je hiervoor anders zouden behandelen dan zijn het geen echte vrienden/vriendinnen.
Lijkt me een goede filter dan
 
Er zijn zelfs collega's van mij die het weten wat ik doe. Bekijken ze mij daar door anders totaal niet. Iedereen doet wat hij zelf wilt
Collega's vind ik lastiger. Op zich zouden ze het best mogen weten, en ik weet zeer zeker dat mijn baas het prima zou vinden, maar ik ken één collega die buitengewoon negatief er over denkt en laat ik daar nou net vrij close mee moeten samenwerken elke dag. Dus daar hang ik het maar niet aan de grote klok. Hoewel ik me er ook niet prettig bij zou voelen als ik er over moest gaan liegen wanneer er naar gevraagd zou worden.
 
Ja dan weet mijn vrouw het zelfs. Ik vertel haar regelmatig dat ik even ga wandelen 😝 maar zij verstaat daar iets anders onder. Verder weten alleen de mensen het die ik ooit via hookers heb ontmoet op een WDVP bijeenkomst of op andere manier via hookers contact heb gelegd. Ik vind het wel fijn om ervaringen te delen, maar alleen met mensen waarvan ik weet dat ze er voor open staan. Als je op dit forum zit of zelf ook wandelt dan is dat een plus. Hoewel er ook dan mensen zijn die vinden dat het niet hoort als je een partner hebt.
 
Ik heb een keer in een dronken bui aan één van mijn beste vrienden vertelt. Daar heb ik dan nu wel spijt van. Het liefst had ik het geheim gehouden. Ondanks dat ik hem al ken vanaf de havo en dat we elkaars geheimen kunnen bewaren. Ook omdat hij mijn vaste relatie goed kent.

Hij gaat voor zijn werk naar het buitenland. Vervolgens komt hij terug met verhalen dat hij heeft laten masseren. Ik interpreteer deze verhalen dat hij lekker heeft liggen neuken. Dat is misschien mijn eigen oversekste brein.

Ik vraag er ook niet naar. Maar als hij het uit zichzelf zou vertellen, zou ik daar geen probleem mee hebben.

Ik heb mij voorgenomen om nooit meer met iemand te delen, behalve dan hier op het form.
 
Héél grappig voorval meegemaakt en zal het hier maar plaatsen.

Op facebook zie je bij het onderdeel vrienden bovenaan profielen van mensen die over gemeenschappelijke vrienden beschikken. Soms klik ik op bepaalde mensen om te kunnen zien wie van mijn vrienden ze kennen. Zo was er een vrouw die een cheeky foto gebruikte en ze is bevriend met een kennis van mij. Op de foto kan ik haar gezicht niet zien dus paar seconden verder en ben alweer bezig met andere zaken.

Paar dagen later zit ik op redlights en ik kom een foto tegen die quasi in dezelfde omgeving is getrokken en die vrouw vertoonde toch heel wat gelijkenissen met foto van de vrouw op facebook vond ik. Uit nieuwsgierigheid contact gelegd via redlights maar mijn bericht wordt verstuurd naar haar emailadres. Haar antwoord ontving ik dus in mijn mailbox en zo zie ik haar emailadres waarin ze gebruik maakt van haar echte naam :rolleyes:. Bijzonder dat er toch dames zijn die toch wel wat onvoorzichtig omgaan met privacy door niet eens een aparte email aan te maken.

Dus via dit ongelofelijk toeval kom ik te weten dat:
- die kennis van mij ook een wandelaar is
- ken ik de echte naam van de dvp
- door die naam in te geven in facebook kom ik andere foto's tegen van haar waarop ik haar gezicht kan zien

Heb een afspraak gemaakt met haar voor binnenkort en heb nu voor het eerst een andere naam moeten opgeven :ROFLMAO:
 
Héél grappig voorval meegemaakt en zal het hier maar plaatsen.

Op facebook zie je bij het onderdeel vrienden bovenaan profielen van mensen die over gemeenschappelijke vrienden beschikken. Soms klik ik op bepaalde mensen om te kunnen zien wie van mijn vrienden ze kennen. Zo was er een vrouw die een cheeky foto gebruikte en ze is bevriend met een kennis van mij. Op de foto kan ik haar gezicht niet zien dus paar seconden verder en ben alweer bezig met andere zaken.

Paar dagen later zit ik op redlights en ik kom een foto tegen die quasi in dezelfde omgeving is getrokken en die vrouw vertoonde toch heel wat gelijkenissen met foto van de vrouw op facebook vond ik. Uit nieuwsgierigheid contact gelegd via redlights maar mijn bericht wordt verstuurd naar haar emailadres. Haar antwoord ontving ik dus in mijn mailbox en zo zie ik haar emailadres waarin ze gebruik maakt van haar echte naam :rolleyes:. Bijzonder dat er toch dames zijn die toch wel wat onvoorzichtig omgaan met privacy door niet eens een aparte email aan te maken.

Dus via dit ongelofelijk toeval kom ik te weten dat:
- die kennis van mij ook een wandelaar is
- ken ik de echte naam van de dvp
- door die naam in te geven in facebook kom ik andere foto's tegen van haar waarop ik haar gezicht kan zien

Heb een afspraak gemaakt met haar voor binnenkort en heb nu voor het eerst een andere naam moeten opgeven
Ik zou toch als eerste als ik een sekswerker was extreem op het gebruik van mijn foto's en emailadressen letten. Ik ben ook een dame tegengekomen op tinder eerder die een ongeblurde versie van een werkfoto gebruikte. Met haar had ik al eens gedate, dus ik herkende haar gelijk aan de foto. Ik wist bij toeval dus ook haar echte naam,leeftijd en(vermoedelijke ) woonplaats. Nu heb ik geen kwaad in de zin gezien mijn privacy mij veel waard is,en ik haar privacy zal respecteren.Maar iemand die een dame prive wil lastig vallen geef je wel een stap in de juiste richting.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan