Vertellen jullie tegen vrienden over dat je wandelt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Héél grappig voorval meegemaakt en zal het hier maar plaatsen.

Op facebook zie je bij het onderdeel vrienden bovenaan profielen van mensen die over gemeenschappelijke vrienden beschikken. Soms klik ik op bepaalde mensen om te kunnen zien wie van mijn vrienden ze kennen. Zo was er een vrouw die een cheeky foto gebruikte en ze is bevriend met een kennis van mij. Op de foto kan ik haar gezicht niet zien dus paar seconden verder en ben alweer bezig met andere zaken.

Paar dagen later zit ik op redlights en ik kom een foto tegen die quasi in dezelfde omgeving is getrokken en die vrouw vertoonde toch heel wat gelijkenissen met foto van de vrouw op facebook vond ik. Uit nieuwsgierigheid contact gelegd via redlights maar mijn bericht wordt verstuurd naar haar emailadres. Haar antwoord ontving ik dus in mijn mailbox en zo zie ik haar emailadres waarin ze gebruik maakt van haar echte naam :rolleyes:. Bijzonder dat er toch dames zijn die toch wel wat onvoorzichtig omgaan met privacy door niet eens een aparte email aan te maken.

Dus via dit ongelofelijk toeval kom ik te weten dat:
- die kennis van mij ook een wandelaar is
- ken ik de echte naam van de dvp
- door die naam in te geven in facebook kom ik andere foto's tegen van haar waarop ik haar gezicht kan zien

Heb een afspraak gemaakt met haar voor binnenkort en heb nu voor het eerst een andere naam moeten opgeven :ROFLMAO:
Wat een toeval. Er is echter wat punt 1 wat je aanstipt nog een andere mogelijkheid:
Hij kent haar prive en weet niet van haar bijbaan.
Wel slordig van dr. :(
 
Héél grappig voorval meegemaakt en zal het hier maar plaatsen.

Op facebook zie je bij het onderdeel vrienden bovenaan profielen van mensen die over gemeenschappelijke vrienden beschikken. Soms klik ik op bepaalde mensen om te kunnen zien wie van mijn vrienden ze kennen. Zo was er een vrouw die een cheeky foto gebruikte en ze is bevriend met een kennis van mij. Op de foto kan ik haar gezicht niet zien dus paar seconden verder en ben alweer bezig met andere zaken.

Paar dagen later zit ik op redlights en ik kom een foto tegen die quasi in dezelfde omgeving is getrokken en die vrouw vertoonde toch heel wat gelijkenissen met foto van de vrouw op facebook vond ik. Uit nieuwsgierigheid contact gelegd via redlights maar mijn bericht wordt verstuurd naar haar emailadres. Haar antwoord ontving ik dus in mijn mailbox en zo zie ik haar emailadres waarin ze gebruik maakt van haar echte naam :rolleyes:. Bijzonder dat er toch dames zijn die toch wel wat onvoorzichtig omgaan met privacy door niet eens een aparte email aan te maken.

Dus via dit ongelofelijk toeval kom ik te weten dat:
- die kennis van mij ook een wandelaar is
- ken ik de echte naam van de dvp
- door die naam in te geven in facebook kom ik andere foto's tegen van haar waarop ik haar gezicht kan zien

Heb een afspraak gemaakt met haar voor binnenkort en heb nu voor het eerst een andere naam moeten opgeven :ROFLMAO:
Gatverdamme, ik moet er niet aan denken om een vrouw te neuken waarvan ik weet dat een bekende van mij er ook overheen is gegaan. Dat 'mijn' dvp's neuken met tientallen anoniemen, prima. Maar iemand die ik ken? Echt niet! Ik zou alleen maar kunnen denken aan hoe mijn maat daar ook in heeft zitten roeren, en dan diens gezicht erbij... brrrr, nee!
 
Gatverdamme, ik moet er niet aan denken om een vrouw te neuken waarvan ik weet dat een bekende van mij er ook overheen is gegaan. Dat 'mijn' dvp's neuken met tientallen anoniemen, prima. Maar iemand die ik ken? Echt niet! Ik zou alleen maar kunnen denken aan hoe mijn maat daar ook in heeft zitten roeren, en dan diens gezicht erbij... brrrr, nee!
Dat is fijn. Dan kunnen jouw vrienden absolut zeker zijn dat je nooit iets met hun partners zult doen.
 
Helaas is betaalde seks (nog steeds) een tabu in onze maatschappij. En dat aan beide de kanten, bij de beoefenaars van deze tak van sport en aan de zij van de klanten. 99% van de dames en van de mannen schreeuwen het niet van de daken, maar doen het stiekem.
Ik ben er zeer voor om daar verandering in aan te brengen, het te normalisieren en het tot een onderwerp te maken, dat gewoon open besproken kan worden, zonder dat de vrouwen als domme, arme slachtoffer gezien worden en de mannen als brutale macho's, die gebruik maken van de moeilijke situatie van vrouwen.

Ik ben veertig jaar en pas op 31 augustus voor de eerste keer in mijn leven tussen een vrouw haar benen gegaan, bij een raamdame in Gent. Toch had ik al bijna dertig jaar behoefte aan seks, maar het lukte me gewoon niet welk soort relatie dan ook te krijgen, ook geen onenightstand. Ik zat al die jaren met stevige frustratie, sprak er met veel mensen over. Allen zeiden hetzelfde: je kunt toch naar de dames van plezier gaan? En tegelijk voert de hele maatschappij daar zo'n hetze tegen, willen velen het verbieden. :rolleyes:

Ik heb eigenlijk maar één iemand in mijn leven, buiten haar zijn er nog een aantal mensen die ik een paar keer per jaar tot een paar keer per maand zie, en met wat moeite "vrienden" zou kunnen noemen. Ik heb verteld over mijn nieuwe hobby tegen de meesten. De hoofdpersoon aanvaardde het toen ik het voor het eerst zei, maar de laatste tijd lijkt ze er steeds meer moeite mee te hebben, en wil ze dat ik er niet (veel) meer over praat. :oops::oops:

Ik vind dat het tijd wordt dat dit onderwerp meer bespreekbaar wordt. Waarom heerst er, in een tijd waarin er meer dan ooit openlijk over seks gepraat wordt, nog steeds zo'n taboe op de oplossing voor partnerloze mensen? :mad:

Wat betreft die vrouwen als "domme, arme slachtoffers" en de klanten als "misbruiker van de moeilijke situatie van vrouwen": lees mijn laatste reactie in dit topic.
 
Te makkelijk, als dat boven tafel komt is dat lang geleden. De #metoo beweging liet zien waar het gebeurt. En inderdaad mannen met veel macht en vrouwen die hogerop willen is geen goede combinatie

 
Twee mensen weten het: één goede vriend van me en mijn vrouw haha (we hebben een open relatie). Zij zijn beiden ruimdenkend. De rest hoeft het niet te weten. Er heerst helaas toch een soort stigma op...
......een open relatie als in dat jullie beide ook sex hebben met andere personen naast jullie eigen sexleven? Of is er geen sprake van een sexleven samen waardoor alleen jij de behoefte hebt en je partner accepteert dat?

Just curious
Wat een toeval. Er is echter wat punt 1 wat je aanstipt nog een andere mogelijkheid:
Hij kent haar prive en weet niet van haar bijbaan.
Wel slordig van dr. :(
En dan vinden jullie raar dat serieuze betrouwbare dames die dit als leuke hobby erbij doen geen gezichtsfoto willen/kunnen delen....hier oordelen heren dan meteen dat die dames zonder foto allemaal fakers zijn...het zijn juist vaak de dames met de meest mooie foto's met gezicht en hele waslijst aan mogelijkheden die fake zijn en juist op die manier mannen lokken en oplichten
Gewoon niet vertellen man. Het zijn nu je vrienden, maar je weet nooit wanneer het tegen je gebruikt kan worden..
......tegen je gebruikt worden? Als in...?

Betaalde sex is geen misdaad.
Eigenlijk wel triest dat het nog steeds zo'n groot taboe is om van de diensten van DVP's gebruik te maken En het bespreekbaar te maken. Voor zowel klant als DVP. Het zou toch veel leuker zijn als je wel je ervaringen kan delen. Net zoals je doet bij het delen van ervaringen met restaurants, muziek etc.
En door bang te zijn voor de menig van andere houden velen die taboe in stand waardoor dit niet zal veranderen. .....lekker belangrijk wat andere vinden.
 
Laatst bewerkt:
......een open relatie als in dat jullie beide ook sex hebben met andere personen naast jullie eigen sexleven? Of is er geen sprake van een sexleven samen waardoor alleen jij de behoefte hebt en je partner accepteert dat?

Just curious

We hebben in het verleden een paar jaar een 'swingers bestaan' gehad. Dit werd echter soms te complex (bijvoorbeeld door gevoelens die ontstonden van verschillende kanten).
Wij hadden en hebben ook een heel goed seksleven samen. Eigenlijk missen wij hier beiden weinig in. Maar waarschijnlijk last van een te hoog libido, denk ik? 😇
Betaalde seks is momenteel een betere optie, gezien onze ervaringen van eerder.
 
Laatst bewerkt:
En door bang te zijn voor de menig van andere houden velen die taboe in stand waardoor dit niet zal veranderen. .....lekker belangrijk wat andere vinden.

Als maar genoeg wandelaars er openlijk over durven te praten, zal het taboe vanzelf verdwijnen volgens mij. Kijk naar hoe het gegaan is met homoseksualiteit: vroeger was gelijkgeslachtelijke liefde taboe, werd het haast als een misdaad gezien het te doen en mocht er niet over gepraat worden. Tegenwoordig is het eerder taboe homoseksualiteit níet te aanvaarden.
 
Bij mij weet iedereen dat ik wandel 😛 en weten ook de reden.
Een relatie wil ik niet meer, het begint leuk maar eindigd met gezeik... Ik wil met niemand rekening meer houden en doen wat ik zelf wil😉 in verhouding ben ik goedkoper uit door te wandelen dan met een relatie🤑
Al mijn vrienden en collega,s met een huwelijk of relatie hebben het niet gezellig thuis, en horen met gezonde jaloezie mijn wandel verhalen aan 😂
Alleen mijn moeder vind het een schande 🤷🏽‍♂️ ( zij is heel netjes ) maarja dat mag de pret niet drukken !!!!💪
Ik blijf lekker genieten van mijn hobby en iedereen mag het van mij weten😛😛😛
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan