Recensie Vessy/Vesy, Haarlem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

polestar

Wandelaar
45
01/09/21
49
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/6911644-vesy
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leuke en lieve meid die haar best doet. Ziet er (naar mijn mening) in het echt leuker uit, meer meisjesachtig en ze komt een tikje verlegen over. Ze heeft een heerlijk lijf, erg slank en prachtige kleine stevige borsten. Qua seks is ze erg gemotiveerd. Het begint al onder de douche, ze tongzoent vol overgave, pijpt erg goed en lekker nat. En ze komt over alsof ze er zelf ook van geniet. Je proeft dat ze rookt, maar ik vond het ook niet weer storend.

Haar Engels is niet dusdanig goed dat je echt een heel gesprek kunt voeren, maar een praatje gaat prima en je merkt wel dat het een slimme meid is die weet wat ze doet. Tongzoenen vroeg ze 100 euro extra voor via de app, wat ik iets teveel van het goede vond maar blijkbaar was ze meer overtuigd toen ik bij haar was. Uiteindelijk 170 euro betaald voor een half uur met alles erop en eraan, maar ik vond het het wel waard.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/6911644-vesy
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren heb ik ruim een uur met Vesy doorgebracht. De commentaren die hierboven zijn verschenen hebben allemaal een kern van waarheid en ja, ze vraagt een hoge prijs. Maar zoals met alles, smaken verschillen.

De videofilmpjes in haar profiel waren voor mij juist de reden om toch een keer met haar af te spreken. Haar kleine borstjes en haar - in mijn ogen - mooie kut trokken mij aan. Ik sluit me bij de beschrijving van @polestar aan, het is een leuk, sprankelend meisje en ze ziet er in het echt inderdaad leuker uit. Ze doet erg haar best om je te verwennen. Bij binnenkomst hebben we eerst even wat met elkaar gesproken om een beetje kennis te maken. Haar Engels is inderdaad wat beperkt, maar voldoende.
Daarna samen onder de douche begon we elkaar te strelen en te voelen. Het is heerlijk om haar slanke lichaam tegen je aan te voelen. Op het ruime bed ging het daarna verder. Ze pijpt eerst mijn pik hard (zc). Daarna legde ik haar op haar rug, haar benen op mijn schouders (ze is erg flexibel) begin ik haar te neuken, terwijl ik haar diep in haar ogen keek. Ze beweegt lekker mee. Daarna kwam ze op mij zitten en neukte zij mij, terwijl ik met haar borstjes speelde. In doggy style (met haar hoofd en armen op het bed en haar kontje omhoog) heb ik mij tot slot in haar klaargeneukt (mc).

Conclusie: Vesy is een leuk, mooi meisje. Ze pijpt en neukt erg lekker. Ik heb een heerlijk uurtje met haar gehad. Haar tarief is hoog, maar daar gaat zij over. Het is aan ons om daar wel of niet op in te gaan.
Ga ik haar nog eens bezoeken? Ik sluit het zeker niet uit, want ze is mijn type dame, maar ik houd ook heel erg van afwisseling.
 
Met 220 euro ben je er zeker nog niet bij Vesy. Mij berichtte ze dat een uurtje - incl tz, pzc en beffen - 380 euro was 😵‍💫

Nu schrik ik écht niet zo erg van wat hogere tarieven….. maar 380 voor een uurtje????
 
Met 220 euro ben je er zeker nog niet bij Vesy. Mij berichtte ze dat een uurtje - incl tz, pzc en beffen - 380 euro was 😵‍💫

Nu schrik ik écht niet zo erg van wat hogere tarieven….. maar 380 voor een uurtje????

Ik denk dat ze de prijs (wellicht juist voor tz) expres heel hoog inzet, zodat ze zeker weet dat ze er goed voor betaald wordt als ze de klant niet zo aantrekkelijk vindt. Maar als je er eenmaal bent en je valt genoeg in haar smaak dan zit er behoorlijk wat ruimte in die prijs zoals ik al schreef in mijn review. Dus een afspraak maken voor minimale service en live met haar wat afstemmen als je er bent kan best lonend zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan