Recensie Veta, Rotterdam (voorheen Den Haag) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marvalks

Vaste klant
212
24/11/21
169
11
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/6620849-veta
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgaande op foto's afspraak via whatsapp gemaakt met deze dame.
Snelle reactie dag en tijd afgesproken.
Bij aankomst instructies gekregen om binnen te komen.
Aangekomen bij appartement deed niet de dame van de foto's open maar een andere dame die er op zich wel leuk uitzag.
Ben naar binnen en dacht geef haar maar het voordeel van de twijfel achteraf niet geheel de juiste keuze van mij.
Appartement was netjes en kon ook douchen.
Na de douche ging zij zich even wassen en kwam naar bed toe.
Even kort zoenen op de mond want tongzoenen deed ze niet staat wel op haar pagina maar dat stelde ze niet op prijs.
Daarna ging ze naar beneden en begon te pijpen moet zeggen dat deed ze wel goed even later condoom omgedaan en ze ging gelijk op haar rug liggen met het verzoek of ik binnen wilde komen. Normaal wil ik de dame ook wel verwennen maar de sfeer was er niet naar dus ben maar op mijn gemakje aan de daad begonnen.
Heb rustig aan gedaan anders stond ik alweer snel buiten.
Na het klaarkomen pakte ze een rolletje papier en even de boel afvegen en ze liep weg.
Vind het zelf altijd wel leuk om nog even te praten zodat je nog een beetje een idee krijgt met wie je in bed hebt gelegen maar daar was deze keer geen sprake van.
Kleren aangedaan en haar gedag gezegd.
Ze lijkt mij niet een hele onaardige dame maar het geheel ruikte naar snel afwerken en snel de deur uitwerken.
Weer een les geleerd en bij de volgende persoonsverwisseling van een dame ga ik de deur niet meer binnen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan