Tijdje terug ook eens met Veve afgesproken en er enorm van genoten.
Het begon al met het uitwisselen van enkele fijn Whatsapp-berichten, waarin al duidelijk werd dat ze het Engels goed meester is en ook een heel fijne conversatie kan voeren.
Snel een afspraak gemaakt en op het afgesproken tijdstip ter plekke ontvangen door haar.
Bij het openen van de deur maakte mijn hart een klein sprongetje en kreeg ik het spontaan een stukje warmer.
Veve is fysiek een kleine/fijne verschijning en tegelijk een grootse persoonlijkheid. Wauw, ik was effe méér dan aangenaam verrast.
De ontvangst is hartelijk en relax.
Direct een aangename knuffel en al snel volgde er ook een eerste zoen.
Ze was gekleed in een leren rokje en haar kleine voetjes staken in stijlvolle pumps.
Ook de ontvangstruimte was een aangename plek. Een mooi/stijlvol appartement met veel natuurlijk licht, wat me in staat stelde om haar schoonheid tenvolle in me op te nemen.... Ik was en ben echt onder de indruk.
Snel het financiële stukje geregeld en ik kreeg een drankje aangeboden.
Vanaf dan gingen we snel naar de volgende stap in onze nieuwe relatie.
Tijdens een fijn en relaxt gesprek gingen haar en mijn kleren uit en al knuffelend en zoenend leerden we mekaar wat beter kennen.
Plots ging ze vlotjes door de knieën en begon ze aan een heerlijke pijpbeurt (
pzc). Na een tijdje ons op bed gelegd en het tempo werd nog een beetje opgevoerd. Heerlijk zoenen, knuffelen, likken, strelen en zo ging het maar verder. Plots stelde ze voor om in 69 verder te gaan. Ze vraagt dit dan ook nog eens op zo'n lieve toon dat je denkt: "dit kan toch allemaal niet écht zijn". Wel dus!

Voor ik helemaal ging ontploffen vroeg ik maar om een condoom aan te brengen, zodat we konden neuken. Ze gaat zo gewillig en vlotjes in alles mee en doet het met de grootste glimlach... Heerlijk gewoon. Na het hoogtepunt neemt ze rustig de tijd om je wat te laten nahijgen en gooit er nog een heleboel knuffels en zoenen tegenaan. Nooit voel ik enige tijdsdruk.
Me uiteindelijk opgefrist in de kraaknette badkamer en intussen nog wat bijgepraat.
Deze vrouw heeft zowel de beauty als de brains. Ze staat met haar 2 mooie benen op een heel leuke manier in het leven.

Met nog enkele knuffels en zoenen toch maar afscheid genomen.
Wat een heerlijk snoepje is ze en een onvergetelijke ervaring voor me.