Johnny Walk
Meubelstuk
Is per persoon en gemoedstoestand verschillend. Vriligy en Dforce zijn ook alleen uitstel orgasme pillen dus met Dapoxetine als werkzame stof
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBij mij wisselend. Uren ga ik niet redden, maar heb wel eens aardig lang lopen sjorren (om uit te testen) voordat ik kwam (zeg 20-25 minuten vrijwel non-stop). Aangezien ikzelf het beste weet wat ik lekker vind kan dat zonder hulpmiddelen ook binnen enkele minuten. Merkte vooral dat ik de opwinding sneller kon laten zakken, bijvoorbeeld door een rekensom te maken in mijn hoofd. Moest me wel echt concentreren op de stimulatie om tot een hoogtepunt te komen.Hoewel ik een groot voorstander ben van pillen via de huisarts ben ik toch wel benieuwd naar het uitsteleffect van een Cenforce D bijvoorbeeld. Wat moet ik me daarbij voorstellen? Duurt het dan uren voor je klaar kunt komen, of rek je het daarmee net een beetje langer? Is het dan: "Fuck, ik wil wel komen maar het lukt niet!", of kun je komen als je wil komen?
Combinatie met neusspray helpt hoor.Bij mij wisselend. Uren ga ik niet redden, maar heb wel eens aardig lang lopen sjorren (om uit te testen) voordat ik kwam (zeg 20-25 minuten vrijwel non-stop). Aangezien ikzelf het beste weet wat ik lekker vind kan dat zonder hulpmiddelen ook binnen enkele minuten. Merkte vooral dat ik de opwinding sneller kon laten zakken, bijvoorbeeld door een rekensom te maken in mijn hoofd. Moest me wel echt concentreren op de stimulatie om tot een hoogtepunt te komen.
Maar het effect tijdens DVP bezoek vond ik (tot dusver) redelijk beperkt. Het helpt iets met uitstellen, maar kon niet opeens een uur 'keihard beuken' zoals sommigen hier voor elkaar krijgen als ik hun recensies mag geloven.
Edit - wat wel echt rete-irritant is, is dat mijn neus er potdicht van gaat zitten. Kan dus enkel nog door mijn mond ademen zolang het werkzaam is.
Was van plan dat de volgende keer inderdaad eens te proberen, maar vroeg me af of dat ook zou helpen indien het geen neusverkoudheid betreft. Volgens mij komt het doordat de bloedvaatjes opzwellen.Combinatie met neusspray helpt hoor.
Nooit van gehoord, en indien wel is het antwoord altijd dat het per persoon en gemoedstoestand anders kan werken, wat bij jou goed werkt hoeft bij een ander niet net zo goed te werkenBeste, mensen heeft er iemand ervaring met sildenon ik gebruik nu sildenafil EG is sildenon beter? Alvast bedankt
Dus, voor zover een geslaagde ervaring?Mijn eerste ervaring met Cenforce D 100mg, want toettoet supersnel door erectiepillen winkel geleverd, bij ruim een halve pil.
De erectie was ok. Wel wat minder gevoel, maar het neuken ging voor mijn doen wel beter en langer. Nog steeds geen uren, maar in mijn geval werd ik heel snel slap door het condoom en dat viel nu alles mee.
Het duurde ook een stuk langer voor ik klaar kon komen en als je dat niet gewend bent, dan ga je wel denken: zou het nog wel lukken? Die mindset moet ik nog leren bijstellen als ik hiermee doorga.
Het orgasme zelf was wel een stuk minder heftig ook. Normaal raakt heel mijn lichaam overvallen met tintelingen en spierspasmen, en ben ik minuten van de planeet af. Dat was nu stukken rustiger.
Nadelen: een lichte hoofdpijn, ondanks de paracetamol en ietwat verstopte neus. Verder niks geks.
Even nog gaan zien of er een deel placebo effect was de volgende keer. Want je verwacht vanalles van het pilletje, dus dat doet ie dan uiteraard ook.
Voorzichtig positief zou ik het willen noemen, want één nacht ijs, één zwaluw etc.Dus, voor zover een geslaagde ervaring?
Je kan bij mij in de buurt van Uden ophalener was een man in uden die het thuis deed brengen heeft iemand hem zijn gegevens
Als je geen erectieproblemen hebt en je neemt daar halve van.Ik heb nooiet kunnen testen maar volgens al die berichten dat ik hier lees is kamagra de sterkste en de beste voor erectie
Echt maar ik ben bang van fake kamagra hoe kan ik zien dat echte is?Als je geen erectieproblemen hebt en je neemt daar halve van.
Na een half uurtje , mega harde paal
Nee want je hebt ook 200 en 150 mg varianten v sildenafil zoals cenforce 150 en 200 mg bijvoorbeeldIk heb nooiet kunnen testen maar volgens al die berichten dat ik hier lees is kamagra de sterkste en de beste voor erectie
Maar ze zeggen toch altijd dat boven 100 mg mag niet per dag?Nee want je hebt ook 200 en 150 mg varianten v sildenafil zoals cenforce 150 en 200 mg bijvoorbeeld