WHEM Vica Brussel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lennurt

Vaste klant
141
30/10/21
120
8

Iemand ervaring met deze goddelijke dame? Ik ken Redlights niet zo goed, maar als iemand geverifieerd is en een Gold account heeft, betekend dat dan wat goeds?
 
Ben vorig jaar in mei langs geweest maar sindsdien niet meer.
Mooi lichaam en genoot van de seks maar heel afstandelijk en passief.
Kon ook geen woord engels dus redelijk awkward.
Of haar service nu beter is, weet ik niet.
 
Ben vorig jaar in mei langs geweest maar sindsdien niet meer.
Mooi lichaam en genoot van de seks maar heel afstandelijk en passief.
Kon ook geen woord engels dus redelijk awkward.
Of haar service nu beter is, weet ik niet.
Ben vandaag geweest : heel passief en afstandelijk , in het begin zelfs met een zweem van mannenhaat. Toen ze voelde dat ik een lieve vent ben ( iemand met een beetje mensenkennis merkt dat meteen + ben ook niet meteen Quasimodo ) , ontdooide ze een beetje,maar voor mij hoefde het niet echt meer. Absoluut geen aanrader.
 
Tijdje terug geweest. Dame ziet er mooi uit. Slank en grote borsten. Appartement was schoon en netjes. Ook zij was hygienisch in orde. Haar mond ruikt wel naar sigaretten, maar dat vond eigenlijk niet zo erg. Tot zover de goede punten.

Nog nooit zoiets meegemaakt. Ik schrijf normaal geen reviews, maar dit moet ik kwijt. Ze was in het begin erg bot. Ze kwam boos en geïrriteerd over. Echt pissig. Ik begon na te denken of ik wat verkeerds heb gedaan of gezegd. Dat was echt niet het geval. Inmiddels was ik helemaaaaaaaal niet meer in de mood. Ik ben doorgegaan, want als man zijnde kan die mood zo weer terugkomen :LOL:. Geld overhandigt. Ze trekt snel de kleren uit en gaf mij het order om te gaan liggen en zei: ''blowjob''... Nou okee... Tijdens de daad kwam ze langzaam los. Ik probeerde een beetje grappig te doen en complimenten te geven. Ze lachte hier en daar wel, maar elke keer ging dat over in een soort van verdrietige, dode blik. Ze heeft het gewoon niet in haar om vrolijk te zijn. Niet eens om te doen alsof. Ze is relatief jong, maar ze is niet strak. Ze heeft sowieso een kind. Niet over gehad, maar dat verschil voel ik gewoon.

Ik voelde me uiteindelijk schuldig tegenover haar. Ik weet niet wat ze allemaal heeft meegemaakt, maar ze is depressief en zit niet lekker in haar vel. Ik wens haar veel sterkte. Ik ga ook niet over de top om haar op haar gemak te stellen (als dat überhaupt zou helpen) dat is juist haar rol. Deze issues moet ze zelf oplossen.

Ongelofelijk hoe ze het voor elkaar krijgt om haar geweldige uiterlijk helemaal te overschaduwen met haar gedrag. Eye opening om erachter te komen hoeveel invloed karakter heeft.

Ik raad iedereen hier aan om je niet te laten verleiden door haar uiterlijk. Dat geld kun je echt beter besteden. Ik raad haar aan om ander werk te overwegen.
 
Laatst bewerkt:
Tijdje terug geweest. Dame ziet er mooi uit. Slank en grote borsten. Appartement was schoon en netjes. Ook zij was hygienisch in orde. Haar mond ruikt wel naar sigaretten, maar dat vond eigenlijk niet zo erg. Tot zover de goede punten.

Nog nooit zoiets meegemaakt. Ik schrijf normaal geen reviews, maar dit moet ik kwijt. Ze was in het begin erg bot. Ze kwam boos en geïrriteerd over. Echt pissig. Ik begon na te denken of ik wat verkeerds heb gedaan of gezegd. Dat was echt niet het geval. Inmiddels was ik helemaaaaaaaal niet meer in de mood. Ik ben doorgegaan, want als man zijnde kan die mood zo weer terugkomen :LOL:. Geld overhandigt. Ze trekt snel de kleren uit en gaf mij het order om te gaan liggen en zei: ''blowjob''... Nou okee... Tijdens de daad kwam ze langzaam los. Ik probeerde een beetje grappig te doen en complimenten te geven. Ze lachte hier en daar wel, maar elke keer ging dat over in een soort van verdrietige, dode blik. Ze heeft het gewoon niet in haar om vrolijk te zijn. Niet eens om te doen alsof. Ze is relatief jong, maar ze is niet strak. Ze heeft sowieso een kind. Niet over gehad, maar dat verschil voel ik gewoon.

Ik voelde me uiteindelijk schuldig tegenover haar. Ik weet niet wat ze allemaal heeft meegemaakt, maar ze is depressief en zit niet lekker in haar vel. Ik wens haar veel sterkte. Ik ga ook niet over de top om haar op haar gemak te stellen (als dat überhaupt zou helpen) dat is juist haar rol. Deze issues moet ze zelf oplossen.

Ongelofelijk hoe ze het voor elkaar krijgt om haar geweldige uiterlijk helemaal te overschaduwen met haar gedrag. Eye opening om erachter te komen hoeveel invloed karakter heeft.

Ik raad iedereen hier aan om je niet te laten verleiden door haar uiterlijk. Dat geld kun je echt beter besteden. Ik raad haar aan om ander werk te overwegen.
Zeer goeie analyse. Beschrijft precies wat ook ik ervaarde. Ze heeft inderdaad ' issues' die aangepakt zouden moeten worden , maar dat is haar eigen verantwoordelijkheid en beslissing. Moeilijk om echt kwaad te worden op iemand die blijkbaar worstelt met de wereld ( vnl met mannen ) en in een job zit die haar ongelukkig maakt ( en waarschijnlijk ook andere problemen heeft )
 
Hey @YoungHooker, welkom in deze club…
Je kunt het beste een linkje plaatsen als je info over een dame wenst, dat is een stuk efficiënter 😉
Ik neem aan dat je deze kanjer bedoelt?


In dat geval, bij de franstalige collega's is er heel wat feedback te vinden, en nogal uiteenlopend eerlijk gezegd.

 
Laatst bewerkt:
En ook eerst eens kijken of er al geen topic over bestaat :)

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan