Recensie Vicky, Antwerpen, Schippersstraat 39/2 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
22cm
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Vandaag naar het skw geweest. Gehoopt dat Gina er was maar ze was er niet. Verder waren de standaardshemales er. Getwijfeld waar ik naar binnen zou gaan, uiteindelijk voor Vicky gekozen. Ik werd enthousiast en vriendelijk ontvangen. Ze heeft wel een heel vrouwelijke en lieve stem, ondanks dat ze eigenlijk een trav is. . 50 euro betaald en op bed gaan liggen. Ze kwam naast mij liggen en begon mij stijf te maken met haar hand. Al heel snel ging er een condoom om en begon te zacht te pijpen. Ik speelde met haar pik en die groeide flink. Wat een pik zeg! Dik en lang! Begonnen haar te pijpen. Ze begon ook mijn kontje te vingeren. Ze zag mij genieten en vroeg, waar denk je nu aan. Dus ik zei, of ik die grote pik van jou kan hebben. Ze zei, als je 50 extra betaald ga ik je heerlijk rustig neuken. Akkoord gegaan en ze wilde op zijn hondjes. Langzaam, en stukje voor stukje schoof hij naar binnen. Een heerlijk gevoel. En tot mijn verbazing paste hij prima. Ze heeft mij heerlijk geneukt, steeds harder, totdat ik heerlijk klaar kwam. Daarna gewassen en nog wat gekletst. Ik ben altijd welkom zei ze, en ze verzekerde dat ik altijd waar voor mijn geld krijg bij haar. Tevreden weg gegaan. Ik zal zeker nog eens terug gaan, maar ze word geen vast adres. En wel omdat ze niet zoent en omdat ze pijpt met condoom.

Terug
Bovenaan Onderaan