Recensie Vicky/Victoria Doubletstraat 26 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

vesdia

Vaste klant
Forumpionier
104
07/07/21
99
9
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame al een aantal keren bezocht, verleden jaar op nr 21, ditmaal aan de overkant vermoedelijk nr 26, de kamer was in ieder geval boven met zicht op de straat.
Ze heeft zich altijd voorgesteld als Vicky maar dit zou ook Aimy kunnen zijn?
Blonde dame met grote blauwe kattenogen en een goede gevulde boezem, zegt dat ze uit Hongarije komt en spreekt een aardig woordje Nederlands en Engels.
Aardige dame die er best lekker uitziet met gebruind lichaam, beffen geen probleem, over borsten spuiten ook geen probleem wel met een halve rol papier er onder.
Viel me wel op dat ze best ruim is en vermijd oogcontact tijdens de daad.

Ik bezoek haar nog wel een keer.
 
Aan de beschrijving te zien kan het Aimy ( met "grote" ogen ) wel zijn .

Zit al tig jaartjes in het straatje , met af en toe een onderbreking . Zat op 21 (zie ook topic-adres) en de laatste maanden op 22 .

 
Laatst bewerkt:
Aan de beschrijving te zien kan het Aimy ( met "grote" ogen ) wel zijn .
Krijg ook sterk de indruk dat het over Amy gaat, bijna alles klopt : grote (geile 🥰) ogen,goed gebruind lichaam, goed gevulde boezem, spreekt aardig woordje Ned en Eng, beffen zeker geen probleem en heb zelf al diverse malen die borsten bespoten😄 . Alleen naam en nationaliteit komen niet overeen, althans bij mij heeft ze zich nooit Vicky genoemd.
Had ze toevallig een soort van geel/grijs/zwarte bikini aan dan is het zeker Amy.
 
Dan zal deze dame wel meerdere namen gebruiken, had zelf ook al het idee dat de recensies overeen kwamen.
Feit blijft wel dat ze zich bij mij Vicky noemt, een de laatste keer zelfs Vicky/Victoria toen ik er voor de zekerheid nog maar eens om haar naam vroeg.
 
Deze dame ( ook bekend onder de naam Aimy, bestaat dat topic nog ? ) afgelopen week weer bezocht, stond in een mooie blauwe lingerieset een sigaretje te roken.
Was weer een prima bezoekje, blijft een aardige dame.
Wel 50 euro afgetikt deze keer.
 
Ondanks de naamsverwaring denk ik dat ik de juiste heb. Zit zo'n beetje op nr 22 en noemde zich Victoria. Ben pas geleden bij haar geweest en ga zeker nog wel een keer. Lekker lichaam wel en interactie was goed, kon in het Nederlands prima uit de voeten in ieder geval. Ivm tijdsgebrek voor het standaard pakketje gegaan maar voor die 4 tientjes zeker waar voor mijn geld gehad! Pijpen was heerlijk, neuken werd een beetje afgeraffeld maar was verder wel in orde.
 
Aimy vroeger op het zandpad bezocht in Utrecht
Toen heette ze dacht ik daisy heeft dus al heel wat vlieguren
Het zandpad is al 10 jaar dicht
Maar haar in de doublet bezocht voor haar borstvergroting en dat was prima
Is al wel een tijd geleden
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan