Recensie Vicky/Viki, Amsterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Janwandelaar

Vaste klant
148
22/09/21
136
21
Viki heeft een heerlijk lijfje en is lenig als een turnster. Ze legt haar benen zo in haar nek. Haar kutje is super strak en nauw, maar haar keel kan echt heel veel hebben. Niks teveel.
Daarnaast is ze superlief en gezellig. Probleem is alleen dat ze zo stoned als een garnaal was. Ik hou daar niet van, het haalt me er uit. Als je van een verslaafde nymfo houdt moet je voor haar gaan, maar geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Viki heeft een heerlijk lijfje en is lenig als een turnster. Ze legt haar benen zo in haar nek. Haar kutje is super strak en nauw, maar haar keel kan echt heel veel hebben. Niks teveel.
Daarnaast is ze superlief en gezellig. Probleem is alleen dat ze zo stoned als een garnaal was. Ik hou daar niet van, het haalt me er uit. Als je van een verslaafde nymfo houdt moet je voor haar gaan, maar geen herhalingsgevaar voor mij.
Ah! Er zijn meer hondjes die Fikkie heten.
Volgens mij gaat deze review over deze Viki. Kenmerken: A-cup, turnster/gymnast.
 
Nu je het zegt! De beschrijving die Janwandelaar geeft komt wel overeen met de Viki (Victoria) in jouw link! Stoned? Check. Lenig? Check. Deepthroat. Check. Gezellig / praatgraag? Check! Al gerapporteerd om te verplaatsen.
 
Totaal onbetrouwbaar type. Laat je komen en reageert niet. Stelt voor "het goed te maken" en verdwijnt dan van de radar (mevrouw is zelden online zie whatsapp status). Doet nieuw voorstel voor afspraak en guess what? Weer "vergeten" of whatever..
Per saldo maybe een leuke geile tante..... maar afspreken is puur mazzel
 
Alles wat hierboven staat herken ik. Enerzijds een geile dame waar je echt lekker mee kunt seksen en die er zelf ook van houdt. Anderzijds bijzonder onbetrouwbaar in haar afspraken die ze regelmatig 'vergeet'. Heb ergens ook medelijden met haar, ze is chaotisch en zo nu en dan behoorlijk verward.
 
Bij deze dame onmogelijk om in contact te komen. Heb haar gebeld en nette berichtjes gestuurd. Geen enkele reactie.

te druk met vaste klanten denk ik of the ver heen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3847124-victoria
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nou na lang veel gelezen te hebben en aardig wat ervaring toch maar een account aangemaakt.
Ik heb een pareltje gevonden in Amsterdam;

Ze ontvangt in een hotel en ben allang opzoek geweest (vaak teleurgesteld) naar een dame die echt goed kan deepthroaten en niet zo passief is.
Nou ik heb het geweten ook, ik kwam er voor 1 uurtje maar voordat ik het door had ging ik 3 uur later naar huis.

Kort gezegd het is een hele spontane dame. Ze is passievol en hoe ze deepthroat is gewoon uniek. Echt een pareltje.
In het echt ziet ze zelfs er aantrekkelijker uit dan op de foto's. Ik heb er geen enkele spijt van gehad dat ik me stoute schoenen heb aangetrokken.
Ik hoop dat ze nog een tijdje blijft!
 
Alles wat hierboven staat herken ik. Enerzijds een geile dame waar je echt lekker mee kunt seksen en die er zelf ook van houdt. Anderzijds bijzonder onbetrouwbaar in haar afspraken die ze regelmatig 'vergeet'. Heb ergens ook medelijden met haar, ze is chaotisch en zo nu en dan behoorlijk verward.
Ja dat merkte ik zelf ook al. Haar verklaring was dat ze meer dan 1000+ berichten heeft en ze het niet allemaal kan beantwoorden en managen.
Meredeel waren ook fakers en kosten gewoon tijd.

Toen ik aangaf dat ik haar had gevonden via deze website toen was ze geintresseerd. Ze verklaarde toen ook dat de gentlemans van deze website wel serieus zijn.

Misschien een tip?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3847124-victoria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Viki, of toen nog Victoria, is inderdaad zalig. Diep pijpen, wel met tanden maar dat vond ik wel lekker. Daarna heel langzaam en diep geneukt, waardoor we het volle uur echt aan het vrijen waren. Het moeilijkste is de volgende afspraak maken ?. En ben ook een keer voor niets gereden. Maar ik blijf het proberen.

Bij roken heb ik nee ingevuld. In de foyer rookte ze wel een sigaret maar je ruikt daar absoluut niets van.
 
Twee keer bij haar geweest, eerste keer was best wel goed maar ze was best wel druk, beetje adhd type van de hak op de tak.
Bij de tweede keer werd mij duidelijk waarom, ze gebruikt best veel middelen, dus voor mij een reden om niet meer te gaan.
 
Bovenstaande kan ik volledig onderschrijven.

En toevoeging: ze ziet er in het echt nog steeds leuk uit maar de foto's zijn denk ik van betere tijden (met name het gezicht).

Hoewel ik zo'n ADHD-type wel kan waarderen zal ik niet meer terug gaan naar haar want deepthroaten kan ze wel maar teveel tand met behoorlijk pijn. Ben zelf vooral dik geschapen maar was niet prettig ondanks dat ze haar best deed.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3847124-victoria
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De aanhouder wint.
Viki krijgt inderdaad enorm veel berichten en beantwoord ze niet allemaal. Na paar keer proberen toch tot afspraak gekomen. Ze ontving in zuid, net verhuisd naar een hotel in West.
van gebruik heb ik tijden onze afspraken, 3 tot nu toe, niets gemerkt. Ze rookt wel, maar niet tijdens date en heb er ook niets van geproefd 😉.
Ze doet alles wat in haar profiel staat, incl deepthroat, wat haar zelfs bij mij lukte….
Viki praat graag en spreek goed Engels en is naar mijn mening een pareltje tussen alle andere sekswerkers.
Herhalinsgevaar? Zeker!
 
echt een slet maar wel een junk... heb haar eens een uur mijn reet laten likken...niet vies van een beetje plas....rij niet te ver want kan voor niks zijn...ik ga niet meer wordt te mager vanwege junkgedrag....best zielig
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3847124-victoria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dame ook bezocht paar weken terug. Inderdaad drama qua afspreken maar niets gemerkt van drugsgebruik.

Wel doet ze een redelijk fanatiek DT (voel wel tanden) en tease enzo. Herhaling? Tja geen idee.. vond het niet mega geil ofzo. Wel aardige tante
 
Viki/Victoria/Viktoria ken ik ook een paar jaar. Eerste keer bezocht in Almere vlakbij de appie (al tijden gesloten). Het was toen nog een spektakel met haar en was ze nog niet afgetakeld. Ging na de afspraak lichtelijk stoned door haar geblow terug naar huis. Helaas heb ik haar snel zien afglijden door drugsgebruik en heb ik afstand van haar genomen. Paar weken terug nog met haar kort geappt en zei ze dat ze een tijd in rehab was geweest dus hopelijk pikt ze haar leven weer wat serieuzer op. Jammer voor de drugsdealertjes die goeie zaken met haar deden. Ze is wel ok helaas erg fragiel, instabiel en wispelturig.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3847124-victoria
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Victoria, Viki, had ik al een tijdje op mijn verlanglijstje staan - voornamelijk vanwege het filmpje waarin ze haar DT-vaardigheid toont.

Haar advertentie werd nog maar sporadisch ververst en laatst verdween die zelfs.
Toch maar een whatsapp'je aan gewaagd en inderdaad, ze was er gewoon nog, alleen even 'op vakantie' geweest.
Een heel plezierige conversatie volgde, waarbij me opviel hoe goed haar Engels is. Dat merk je wel eens anders.

Een afspraak gemaakt voor de dag des heren en om 17:00 kon ik in Amstelveen langskomen.
Momenteel ontvangt ze in een hotel en om daar binnen te geraken moet je eerst een soort zoektocht doen. Best wel grappig.

Eenmaal binnen was er al snel een klik en alles ging eigenlijk met een vanzelfsprekendheid die je met je vriendin verwacht.
Geen dooie momenten, we zaten altijd wel aan elkaar, omstrengeld of juist achterover, genietend van een deep throat die ik nu pas voor de tweede keer meemaakte.
Ik had olie meegenomen en die hebben we ingezet voor een enorm potje teasen, van haar kant en van mijn kant.

De tijd vloog voorbij zodat we nog niet aan intiem toe waren gekomen toen het eerste uur voorbij was. Geen probleem, de gage aangepast tot twee uur en weer verder.
In dat tweede uur weer volop knuffelen, zoenen, teasen, pussy sliden en dan toch uiteindelijk maar eens intiem. Eigenlijk was dat het minst spectaculaire van de afspraak, de andere zaken waren eigenlijk genoeg voor mooie herinneringen.

Ik ga zeker nog een keer terug!

opmerkingen:
a. het vinkje bij deep throat is van de webpagina gevallen maar dat doet ze dus - net als in het filmpje
b. bij het pijpen en pussy sliden zijn we iets te ruw te werk gegaan (te weinig olie?) zodat ik nu een verbandje om mijn kleine man heb, let daar dus op.
c. VIki heeft humor, is intelligent en af en toe ook heel energiek.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3847124-victoria
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De communicatie vooraf was op zich prima. Het was duidelijk wat de bedoeling was en hoe ik kon afspreken.
Ik ben een echte liefhebben van deepthroat, dat was ook de reden dat ik bij haar uitgekomen was.
Van te voren goed doorgevraagd of deepthroat/facefuck mogelijk was en dit kon. Dus op naar de hoofdstad voor een afspraak.
Bij aankomst bleek het een soort studenten hotel/hostel te zijn, waarbij ik zelf een sleutel moest vinden om door te lopen naar binnen.
Na deze speurtocht kon ik met de lift naar de juiste verdieping en werd ik ik gewacht.
Kon prima douchen maar het was wel een rommeltje in de bad kamer. Het was duidelijk te zien dat ze hier al een tijdje verbleef en er geen housekeeping langskwam.
Na het douchen op mijn verzoek op de bank plaatsgenomen zodat ze mij lekker kon gaan pijpen. De dame ziet er uit zoals op de foto's maar wel behoorlijk uitgeleefd, vermoed dat enig gebruik van middelen hier wel invloed ik heeft.
Toch doorgegaan en idd deepthroat, het was geen probleem om hem helemaal naar binnen te duwen en haar hoofd nog even te helpen met het laatste stukje.
Uiteindelijk in haar mond/gezicht klaargekomen opgefrist en weer naar huis gegaan.
Voor een snelle deepthroat pijpdate een prima dame, meer hoef je niet te verwachten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan