Fanboydude,en uiteindelijk komen we allemaal toch maar voor hetzelfde.Mijn excuses dan ook voor de soms niet al te vriendelijke berichten,en bedreigingen.Alleen vind ik wel dat er soms overdreven en te heftig gereageerd word,als er iemand wat te negatieve commentaar geeft over een dame,het wil niet zeggen dat er 10 mannen content zijn,den elfde dat ook moet zijn he,
Tegenstrijdige meningen moeten kunnen,zonder elkaar hier aan te vallen.
Wat Victoria nog betreft,ik zag ze zo goed als alle dagen,en niet alleen maar voor de job,ook gewoon om wat te praten en te zeveren,iets te drinken of wat dan ook,juist deze week moest ik terug beginnen werken,waardoor ik ze dinsdag voor het laatst bezocht heb voor de job,en sommige personen hebben het mischien zelf opgemerkt,dat Victoria om 17.00 nog aanwezig was terwijl ze normaal stopt tegen 16.00,maar ze is blijven wachten tot ik er was,omdat ze wist tot hoelaat ik moest werken,woensdag werkte ze niet,donderdag tot 14.00/14.30 en vrijdag werkte ze ook niet,ik heb ze dan wel s'avonds gezien.Zonder er al teveel over te zeggen,kan ik wel zeggen dat ze het echt kotsbeu was en ze al van kort na de heropening met de gedachte zat om te stoppen,samen met nog wat privé tegenslagen de laatste maanden,de reden dat ze zoveel weg was,November,na kerst tot einde Januari,en dan Maart hebben ermee voor gezorgd dat het plots zo snel is gegaan.
Het was/is een tof normaal meisje dat hopelijk van tegenslagen gespaard zal blijven nu,en een mooi rustig,totaal,nieuw,en anders leventje gaat beleven.