Recensie Victoria, Antwerpen, Schippersstraat 39/1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

drben

Stamgast
Forumpionier
319
03/07/21
233
25
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
VIctoria werkt alleen overdag tot een uurtje of 1600 a 1630 uur. Omgang is altijd speels en heeft een hoog tease gehalte. Pijpen is altijd goed met die tongpiercing van dr en beffen met die piercing door dr klit is een extra added value. Dame laat zich altijd goed nemen en vooral doggy tegen die kont aan ketsen is zalig. Voor de corona wat licht zoenen, nu even niet. Prostaat massage doet ze ook met overgave. Blijft een toppertje.
 
normaal zou Victoria 2 weken gaan,maar ze heeft me laten weten dat het langer kan zijn.Maar we hebben nu nog bijna dagelijjks contact en als ze een vlucht terug geboekt heeft weet ik het en laat ik hier wel een berichtje achter
 
voor de geinterseerden,Victoria,zal normaal gezien volgende week donderdag 19/8 terug beginnen werken,ze moest nog wel haar ticket boeken.indien er nog verandering komt laat ik het hier wel weten.
 
Kan iemand een persoonsbeschrijving opgeven van Victoria? Blond, bruin, klein, groot, dik, dun, tattoos, siliconen... ?

Aitor heeft nog floezekes over van de maand... Thanks boys!
Lang geleden dat ik ze bezocht heb. Halflang donker bruin haar
Ik vind het een mooie meid, stevige, lekkere kont , 1m60-1m70 , geen siliconen denk ik.
Zeker niet dik maar ook niet dun . :ROFLMAO:
Moet je nemen in doggy.
 
Kan iemand een persoonsbeschrijving opgeven van Victoria? Blond, bruin, klein, groot, dik, dun, tattoos, siliconen... ?

Aitor heeft nog floezekes over van de maand... Thanks boys!
Lijkt een beetje op je profiel foto,:) maar dan met meer tatoeages, enkele piercings, prachtige borsten, donker haar, uitdagende glimlach en zeer knap kopje. Meer details kan ik je volgende week zeker geven, want het is al voor de corona dat ik haar nog bezocht heb. Zonder enige twijfel een echt toppertje met een prachtig lichaam. En als je braaf bent geweest krijg je na je bezoek een chocolaatje...;)
Hier zal je voor je resterende floezekes zeker geen spijt van krijgen;)
Oooooooooooh en ze heeft echt prachtige borsten en ...........................
 
Thanks boys en @jeancul. Het is precies tijd dat Aitor nog eens buiten komt tijdens de dag want Victoria doet me geen belletje rinkelen. Ik woon dan ook niet in het SKW zoals sommigen onder ons.

Aitor noteert alvast Victoria haar adresje SS 39/1 in zijne Waze! ;)
 
Doet deze veelbelovende meid ook aan privé ontvangst of is er ergens een pagina waar ze op staat met foto's? Ik ben niet van Antwerpen en het is toch al zo'n anderhalf uur rijden voor mij tot daar en ik zou niet graag voor een verloren rit gaan ?
Al zal er waarschijnlijk nog keuze genoeg zijn bij de andere dames ?
 
Doet deze veelbelovende meid ook aan privé ontvangst of is er ergens een pagina waar ze op staat met foto's? Ik ben niet van Antwerpen en het is toch al zo'n anderhalf uur rijden voor mij tot daar en ik zou niet graag voor een verloren rit gaan ?
Al zal er waarschijnlijk nog keuze genoeg zijn bij de andere dames ?
Ze doet geen privé is wel alle dagen te bezoeken schipperstraat 39/1 van 9.tot 16 uur. Is niet per telefoon te bereiken om een afspraak te maken.dus je zal gewoon moeten komen.en ja ik heb foto's en haar nummer maar die kan ik niet geven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kom al jaren zeer regelmatig bij victoria al vanaf het begin toen ze op ss 24 werkte en ben echt nog nooit teleurgesteld weggegaan!
theo
 
Ik kijk er naar uit om es een recensie over haar te lezen van een lid die hier nog geen commentaar gegeven heeft over @Victoria39, die al verschillende andere recensies staan heeft en die min of meer een gedetailleerd verslag neerzet. Tot zolang kijk ik de poes uit de boom.
De ontwikkeling dat de dvp hier ook haar zegje kan doen vind ik op zich niet slecht maar wel op voorwaarde dat moderatoren hier toezicht houden op het nut van dergelijke tussenkomsten.
cfr. Sweet Wild Cat review waar de boel explodeerde.
 
@Victoria39
Could you send me a photograph of your face? I would like to visit you.
I tried to send you a dm but your profile wont allow it. Blocked for non-approved profiles. I have a light brain abnormality where I cannot remember long term details from a text. I can read on how you look, but 15 seconds later it's gone, or I mess things up. This is the truth. Takes me 3 - 4 attempts to write a review here too. It's like dyscalculia or dyslexia but slightly different and within text.
So could you?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan