Recensie Victoria, Leeuwarden 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Piepschuim

Wandelaar
73
15/02/22
102
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leeuwarden/1077229-victoria
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Victoria bezocht in leeuwarden. Ik ben altijd wat voorzichtig wat betreft voor het eerst afspreken dus heb gekozen voor een kort bezoek. Parkeren kon prima discreet en ik kon snel terecht. Eenmaal aangekomen deed er een zeer mooie vrouw open in lingerie die mij naar de slaapkamer begeleidde. Na enigszins wat moeite (gebrekkig Engels) overgegaan op betaling. Pijpen deed ze zeer goed en ik mocht ondertussen overal aanzitten. Vervolgens kwam ze lekker op me zitten en mocht ik haar doggy nemen, ze bood nog een standje aan maar ik kon jammer genoeg niet meer. Ik hoop dat ze nog wat langer blijft want dan wip ik graag langs voor een wat langer bezoekje en de extra's die zij aanbied. (O.a PZC,CIM)
Hele ervaring was 8/10
Mij ziet ze zeker vaker.
 
De omschrijving die jij geeft van de dame komt niet overeen met de dame op de foto's bij de advertentie. 30-35 jaar? Cup E+? Mollig? Op de foto staat een slanke dame en in haar profiel staat dat ze 22 is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan