WHEM Victoria, Priveontvangst Almere,

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ontvangt samen met haar vriendin Bella… ik zag haar in de huiskamer, toen ik Bella afgelopen zaterdag bezocht: prachtige vrouw, minder extreem bimbo dan Bella, maar ik dacht wel 'die ga ik binnenkort toch ook eens met een bezoekje vereren'… Kan me gezien de ervaring met Bella en de vriendelijke uitstraling van haar vriendin eigenlijk niet anders voorstellen dan dat je met Victoria ook een heerlijke tijd kan beleven!
 
Iemand inmiddels ervaring met deze prachtige dame? Zojuist via Whatsapp gevraagd of ze dinsdag beschikbaar is maar daarop kreeg ik direct tweemaal een adres doorgestuurd. Weet niet zo goed wat ik hier nu van moet verwachten.
 
Geprobeerd. Op jouw app krijg je bijna nog voor je hem verstuurt een geautomatiseerde respons met het adres.
Daarna wel 'persoonlijk' contact op de app. Afgesproken voor tijdstip; 'ja geen probleem ik ben beschikbaar.'
Jullie raden het natuurlijk meteen goed, ter plaatse geen reactie meer.
Twintig minuten later wel, maar gezien mijn tijd net zo kostbaar is als de hare, ben ik alweer vertrokken.

Ik vermoed een planner die zorgt dat de klanten opgelijnd staan en zodra mevrouw klaar is, krijgt de eerst (of nog steeds) wachtende het juiste huisnummer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan