Recensie Victoria xxl, Berchem 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
778
21/02/22
756
91
Intiem
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Penislengte
15cm
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/new-luxury-colombiane-ts-big-cock.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Wat een ramp.

Eenmaal aangekomen had ik moeten omkeren. Half bouwvallig huis in Antwerpen. Dan vuil trappenhuis. Maar het beste was het appartement. Er was geen sprake van een slaapkamer. Was sofa in de woonkamer and that's it. Geen wasje mogelijk. Vuile troep overal. Weed ook. Ik had na al die rode vlaggen het moeten weten. De "dienstverlening". Maakte geen aanstalten om te pijpen. Geen geluidje. Wou niet missionaris. Wou in feite niks buiten actief in hondje of mij haar pijpen. Dan na 15 min zei ze baby come en ik moest het zelf doen. Bedankt schat, hoeren genoeg in Antwerpen en geld genoeg op zak. Die koe met haar mesthoop achtergelaten. Soms wil ik 0 sterren geven maar nu wou ik toch echt - 1 ster geven. Bar slecht!
 
Wat een ramp.

Eenmaal aangekomen had ik moeten omkeren. Half bouwvallig huis in Antwerpen. Dan vuil trappenhuis. Maar het beste was het appartement. Er was geen sprake van een slaapkamer. Was sofa in de woonkamer and that's it. Geen wasje mogelijk. Vuile troep overal. Weed ook. Ik had na al die rode vlaggen het moeten weten. De "dienstverlening". Maakte geen aanstalten om te pijpen. Geen geluidje. Wou niet missionaris. Wou in feite niks buiten actief in hondje of mij haar pijpen. Dan na 15 min zei ze baby come en ik moest het zelf doen. Bedankt schat, hoeren genoeg in Antwerpen en geld genoeg op zak. Die koe met haar mesthoop achtergelaten. Soms wil ik 0 sterren geven maar nu wou ik toch echt - 1 ster geven. Bar slecht!
Kan dit inderdaad bevestigen. Doet helemaal geen moeite en wanneer ik haar vroeg om haar te pijpen, wou ze niet. Moest zelf handmatig klaarkomen. Zeker vermijden!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan