Recensie Victoria Zaandam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dirkje

Newbie
16
04/10/21
11
2

Zeer leuke dame! Spaans, maar engels is redelijk. Stelt je op je gemak en neemt de tijd (als je wilt)
Mooi figuur, lekkere kont en zeer fijne, mooie ballen. Goed stuk gereedschap, zo groot als beschreven. Flinke opgave voor beginner...
Lekker pz. Ze is zowel passief als actief. Tongzoenen als er klik is.
Flink blowen en roken...beetje x als ze zin heeft...(aanrader!)
Als je geen ervaring hebten nieuwsgierig bent kan je zeker gerust bij Viky langs gaan...
 
Was bij deze lekkere shemale, ze ontving in Hoogezand in een net appartement met een groot bed wat in de woonkamer stond.
Gekozen voor een half uur en €100 betaald. Ik lag op mijn rug op bed. Horny? vroeg ze en begon me te pijpen (PZC). Lekker rustig aan terwijl ik haar leuter in mijn hand had. Die begon al te groeien tot een respectabel formaat. Het duurde niet lang of ik moest haar pijpen, ze duwde hem lekker ver mijn keel in en riep steeds "more open". Ze genoot er zelf ook van, af en toe haar ballen likken en pik weer diep mijn keel in. Ik werd hierna in missionarishouding geneukt en afgetrokken. Al met al een relaxte date, ben 45 minuten binnen geweest. Nog leuk gesprek gehad, kijkt niet erg op de klok. Het is zoals Dirkje beschrijft. Herhalingsgevaar is groot.
 
Deze topper is weer terug in Nederland maar nu onder de naam Vivi en ander telefoonnummer.

 
Ik heb haar vroeger een paar keer bezocht toen zij in Vlaardingen ontving. Geweldige dates gehad, zij is tot nu toe de enige trans die mij kon neuken en pijpen tegelijk!
Jammer dat ze zo ver weg zit voor me
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan