Recensie Vida/Waida, Eindhoven, Baekelandplein 18 R 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
80
vandaag 20 uur vida gezien op 17 rechts
Ik heb haar vandaag bezocht. Ze had me weer lekker gepijpt. Omdat het al even was geleden dat ik gepijpt werd, kon ik me op een gegeven moment niet meer inhouden. €80 voor een lange blowjob (dat wel) is misschien duur, maar ik gun het haar.

Naderhand nog leuk gebabbeld over van alles en nog wat. Ook veel over ouder worden en gebreken krijgen. lol. Ze was verbaasd dat ik nog geen geen gebreken had. Ik zei dat ik supergezond leef. Ik rook niet, drink niet (heel soms) en sport veel etc.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Gisteren weer een bezoekje gebracht te genieten van haar bbw lichaam. Eerst stand laten pijpen waarbij ze haar dikke kont voor de spiegel heen en weer bewoog. Daarna tussen haar borsten geneukt terwijl ze me lekker door zoog. Mijn ballen laten zuigen en toen even voor de spiegel aan haar borsten gezogen. Lekker over mijn hele gezicht. Daarna op bed en haar in standje 69 gezet. Lekker gebeft terwijl ze me bleef pijpen. Toen even face sitting wat echt een belevenis is. Haar grote billen over mijn hoofd en ik met mijn tong in haar natte kut. Ondertussen knijpt in haar in mijn pik om me vervolgens weer af te trekken. Toen van geiligheid haar op haar knietjes gezet voor de spiegel en haar hard doggy genomen. Steeds hitserig door het kletsen tegen haar billen voelde ik het hoogtepunt komen. Snel haar omgedraaid zodat ze haar borsten bijenkast kon duwen en mijn eerste lading warme zaad over haar borsten gespoten. Enigszins in onbalans spoot ik deel twee in haar nek en op haar kin.
Oftewel, gewoon lekker half uurtje.

Terug
Bovenaan Onderaan