Vieze geuren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Axel

Wandelaar
34
08/04/22
22
3
Ik vroeg me af of anderen ook regelmatig tegenkomen dat een dame een stinkende kut blijkt te hebben. Voor mij is dit een absolute afknapper. Mijn zin in seks verdwijnt erdoor als sneeuw voor de zon. Niet enkel het moment zelf maar de rest van de dag, de week of zelfs voor langere tijd. Ooit ben ik daardoor tijdelijk overgestapt op shemales en ik moet toegeven dat ik daar op gebied van vieze geurtjes nog nooit teleurgesteld ben geweest. Alleen jammer dat echte shemales door de hormonen die ze slikken amper nog een erectie krijgen die naam waardig, En dat travesties bijna altijd gepensioneerden zijn die wat afgedankte lingerie uit de kast van hun vrouw hebben gepakt, een carnalvalspruik van 5€ opzetten en zichzelf zo inbeelden dat ze nog een jonge dekstier kunnen verleiden om hen eens goed te komen afneuken.
In ieder geval, wie heeft nog zo'n hekel aan vieze geurtjes bij vrouwen? En wat doe je als je dat tegenkomt?
 
Ik ook, maar Napoleon bijvoorbeeld niet:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan