WHEM Viki, Kinky, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
de foto met zonnebloem lijkt me niet helemaal naturel...
't Is voor dames uit Oekraine heel normaal om af en toe een fotoshoot te maken.
Dat heeft niets te maken met 'het vak'. Je ziet het wel vaker bij deze dames.
En dat zo'n studio de foto's dan opleukt, dat hoort er gewoon bij.
Dat de resultaten dan niet altijd naturel zijn is een bijkomstigheid voor ze.
Vrouwen willen nu eenmaal het idee hebben dat ze begeerlijk zijn (ik bedoel dit niet vrouwonvriendelijk!).

De selfies geven meestal een wat eerlijker beeld - hoewel er inmiddels heel veel mogelijk is met filtertjes.
 
Volgens mij is het niet echt of haar account is gehackt: om de paar uur een andere plaats (Utrecht, IJmuiden, Goes), Belgisch telefoonnummer, en via de app ongeloofwaardige prijzen en opties (€150 voor 2 uur, €300 voor een nacht, anaal, slikken enzovoort). Dit deugt niet, lijkt me…
 
Haar account is inderdaad gehackt. Het komt regelmatig voor dat de dames een link uit naam van "Kinky" ontvangen op hun whatsapp of als bericht in hun kinky account waarin staat dat ze erop moeten klikken anders verliezen ze zgn hun account. Na het erop klikken en invoeren van hun logingegevens nemen die oplichters het account direct over om vervolgens geld uit de zakken van potentiële naïeve klanten te kloppen. Zie ook de recensie van Klara Nieuwegein; is onlangs bij haar ook gebeurd.

Alleen contact weer opnemen zodra er weer een 06 nummer verschijnt.
 
Zal ze niet blij mee zijn met die hack… zal toch de nodige klandizie kosten.
Is er iemand die haar 06-nummer heeft opgeslagen en dat per DM wil delen: die ontwapenende glimlach uit haar video zou ik toch graag van dichtbij gaan bekijken!
 
Leuk bezoek, dame ontvangt in een hotel locatie deel ik niet hier. Ziet er iets ouder uit dan ze aangeeft op profiel maar is werkelijk mooie en puur. Na de verplichte douche vooraf lekker aan elkaar gezeten. Beetje leasen en plagen en zoenen. Werd allemaal steeds heftiger omdat ik zelf super geile bui was en zij ook zo te merken. Heerlijke ervaring. Totaal de menukaart afgewerkt, van pijpen, haar uitgebreid likken, vingeren, rimmen wederzijds, en veel stadjes neuken tot cim. niet aan dat lekkere sterretje toegekomen. Geen tijd meer. Ze wilde dit nog doen en me verleiden met lube en vinger erin etc, maar had zakelijk afspraak. Dus ik kom weer terug.. super schatje.
 
Mee eens hoor en geldt ook voor mij neem ik aan?
De strekking lijkt me wel duidelijk met review op kinky en de berichten hier? 🌟🌟🌟🌟🌟
Zoals ik al eerder zei, gaaan!!
En voor mij geldt het ook denk ik?

Maar als iemand goed is en door meerdere wordt bevestigd vind ik al die details zelf overbodig. En ik vind die reactie van Butter al vrij duidelijk als ik niet de dame al kende
 
volledige recensie is vooral kosten/duur/services... ?
En die stem je toch vooraf zelf naar behoefte af met de dame nav wat op kinky wordt aangeboden?
Het wordt wel gewoon een stuk overzichtelijker op deze site als recensies te vinden zijn op de aangewezen plek en niet in het op zoek topic.
Voor mij nu wel een zoekplaatje geworden....

En inmiddels zijn we weer een eind off topic in de thread van deze heerlijke dame....
 
ja eens! Een recensie topic. Maar bedoel dus omdat we dan cruciale info ook hebben.
Cruciale info zoals prijs duur services kun je ook allemaal vinden in de advertentie🙂

Het enige wat ik wil weten en dat kun je nergens uithalen zijn, worden de services daadwerkelijk aangeboden, is de dame goed in omgang, en is het daadwerkelijk de dame van de advertentie.

Hoe de klant en hoe lang gepijpt is welke standjes aan bod kwamen etc dat boeit mij niet echt. Echte heer doet daar geen uitspraak over😉
 
Prijs per tijdsduur staat in de advertentie en een lijst van services.
Maar of bv pijpen zonder condoom is inbegrepen in de vermelde prijs, haat je alleen uit een recensie of eigen ervaring.
Ik hou zelf van langdurig pijpen, voor de gemiddelde wandelaar wel interessant lijkt mij of de dame hem langdurig in de mond neemt of na twee likjes er al weer mee stopt.
Recensies geven ook een kwantitatief waarde-oordeel met de sterren per service.
Wordt door iedereen anders ervaren, maar als er vijf topervaringen op basis van beoordelingen zijn geeft dat toch meer vertrouwen, dan een geschreven hosannaverhaal.
 
Ik kan je uit ervaring vertellen dat jij meer dan aan je trekken gaat komen bij deze dame net als bij haar vriendin Amanda. Langdurig en minimaal 17cm diep zonder morren....
 
Haar account is inderdaad gehackt. Het komt regelmatig voor dat de dames een link uit naam van "Kinky" ontvangen op hun whatsapp of als bericht in hun kinky account waarin staat dat ze erop moeten klikken anders verliezen ze zgn hun account. Na het erop klikken en invoeren van hun logingegevens nemen die oplichters het account direct over om vervolgens geld uit de zakken van potentiële naïeve klanten te kloppen. Zie ook de recensie van Klara Nieuwegein; is onlangs bij haar ook gebeurd.

Alleen contact weer opnemen zodra er weer een 06 nummer verschijnt.
leve ukrain
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan